Kaikille tasapuolisesti.......

jenkaten

Kaikkea hyvää vuodelle 2007!

Toivoo:Jenkanten

Eihän aloiteta vuotta 2007 "kontaten."

8

614

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marjapensas

kontaten, eikä myöhään nukkuen, vaan ulkoillen.
      Kiitos sitä samaa.

• Varma Rytkönen

Pukki sai tontuilta uuden kontin ja muorilta nelinkontin.

Kiitos ja kaikille Aistikasta Uutta Vuotta 2007!!

• kohti

tulevaisuutta!! Kaikille valoisaa ja onnekasta uutta vuotta!! Kontaten tai kävellen.....

• heleskutti

hyvät uuet vuuet...vähällä oli alakaa kontaten mutta onneks selevisin säikähyksellä pelekästään... :))onni onnettumuuessa mukana...toivottavasti jatkuu paremmin jatkossa...nii ja äitsä opettanu saannoon että kiitos...meinas unehtua

• alakaa märillä housuilla, uus vuos, mut kerkesin kottiin pöntölle!! Hii
      Hyvää ja lämpimää uutta vuotta 2007, kaikille palstalaisille ja takasin kiitokset alottajalle toivotuksista.
      Jaa, ei kontaten, juosten...

• heleskutti

hheee!!!Onneks ehitki...ois ollu nolompi homma jo... ;))

• saaren rannassa, vaikkei se liity oikeestaan tähä aiheeseen oli vielä kesäaika.

Meillä oli koira, joka tykkäs ain pulikoida vedessä. Siinä se urheili rantatöyräällä, veneen vieressä, minä olin ihan lähellä. Eikös se pudonnut siitä veteen ja koittaessaan rämpiä sieltä ylös, minä nauroin niin voimattomana, että vuolas lämmin virta levisi jalkojeni välissä eikä sitä pidelly mikään, minä nauroin kippurassa ja kyykistyin uikkareilla, etteivät toiset olis huomannu mun pidätyskyvyn pettäneen.

En voinut sille mitään, joka naurun purskahdus antoi lirut uikkareihin.Kyykistyin siin tovin. Toivoin pääseväni luikahtamaan hienovaraisesti veneelle, bikinit perseestä tummana.Hävetti suunnattomasti, ei se mitään auttanut, siinä kärvistelin häpeäni kynsissä, kunnes mies tuli, otti käsivarresta kiinni ja siit lähettiin venelle vaihtaan kuivempia asuja.

• heleskutti
        mixmaxi kirjoitti:

saaren rannassa, vaikkei se liity oikeestaan tähä aiheeseen oli vielä kesäaika.

Meillä oli koira, joka tykkäs ain pulikoida vedessä. Siinä se urheili rantatöyräällä, veneen vieressä, minä olin ihan lähellä. Eikös se pudonnut siitä veteen ja koittaessaan rämpiä sieltä ylös, minä nauroin niin voimattomana, että vuolas lämmin virta levisi jalkojeni välissä eikä sitä pidelly mikään, minä nauroin kippurassa ja kyykistyin uikkareilla, etteivät toiset olis huomannu mun pidätyskyvyn pettäneen.

En voinut sille mitään, joka naurun purskahdus antoi lirut uikkareihin.Kyykistyin siin tovin. Toivoin pääseväni luikahtamaan hienovaraisesti veneelle, bikinit perseestä tummana.Hävetti suunnattomasti, ei se mitään auttanut, siinä kärvistelin häpeäni kynsissä, kunnes mies tuli, otti käsivarresta kiinni ja siit lähettiin venelle vaihtaan kuivempia asuja.

vahinko tuu kelleen kello kaulassa...tsih...valitettavasti...mittää sattuskaan jos ois tiuku korvien välissä joka panis joka välisä kilihelikili...uskallettas mittää sitte...no onneks ei semmottisia oo...hoh taas tätä ajatuksen juoksua...vissiin nukkumakunnossa jo muori rassu...ötysiä...nugguun meen tästä. :))
        ( Pssstt...miullekki vahinko sattu likkana mutta se onki taas eri juttu...tullee liika pitkää)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe