Mistä asti biologia on mielletty -ei niin miehekkääksi- aineeksi? Ymmärtääkseni miehiä opiskelee alaa tosi vähän.
Ennenhän kaikki biologit oli miehiä niinku luonto-illassakin?
" bilsa - pojat "
4
1210
Vastaukset
- naisvaltaisia
Mutta sulla olis hyvät mahdollisuudet työllistyä miesvähemmistöstä.
- feminen
Ei oo totta, ensin miehet karsiutuu yliopistoista ja päätyy opiskelemaan amk tai opintoihin... ja sitt kuitenkin ne saa parhaat työpaikat akateemisesti koulutettujen naisten nenän edestä, vain koska ne on miehiä!
Mun mielestäni ei oo mikään peruste, että on mies. - niin se vain on
feminen kirjoitti:
Ei oo totta, ensin miehet karsiutuu yliopistoista ja päätyy opiskelemaan amk tai opintoihin... ja sitt kuitenkin ne saa parhaat työpaikat akateemisesti koulutettujen naisten nenän edestä, vain koska ne on miehiä!
Mun mielestäni ei oo mikään peruste, että on mies."ja sitt kuitenkin ne saa parhaat työpaikat akateemisesti koulutettujen naisten nenän edestä"
Ovatko akateemisesti koulutetut naiset niin tyhmiä, että he luulevat ansaitsevansa hyvän työpaikan vain siksi, että heillä on akateeminen koulutus?
Ehkä niihin hyviin työpaikkoihin vaaditaan sittenkin aitoa pätevyyttä ja osaamista eikä vain vuosien notkumista yliopistolla, josta saatu "hyöty" jää erityisesti akateemisilla feministeillä usein pelkkään pinttyneeseen tupakan löyhkään?
- kysymysmerkki.
Aloittelin omaa biologin uraani tuossa syksyllä ja tein mielenkiintoisen havainnon, yli puolet tutkijoista, professoreista, assistenteista ja muista on miehiä, mutta uusista opiskelijoista naisia on kuitenkin karkeasti 75%. Näin on kuulemma ollut "aina"... pistää miettimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831