Onnellista ja Raitista Uutta Vuotta kaikille!t pörri
Tipattomat 01.01.2007
38
2106
Vastaukset
Selevinpäin vaihtui vuosi, se ois nyt vuosi 2007 jonka elän päivän kerrallaan, eli raitis maanantai 1.1-07
kerrallansahan sitä on elettävä ja katsottava mitä se tämä vuosi tuo tullessaan.Selvinpäin ainakin vuosi aloitetaan.t pörri
- tenu tenkanen
!!!!
- ma-sa
Ja Hyvää uutta vuotta kaikille!Täällä vaihtuu pienellä viivellä vuosi mutta raittius jatkuu.
http://www.youtube.com/watch?v=dcLMH8pwusw- ma-sa
pörri.1 kirjoitti:
se vaihtuu sinullakin.Toivottavasti vuodestasi tulee onnellinen:)t pörri
vaihtuihan se.Onnellisuuteen teen oman osani.Mulla on varmaan se uhmaikä nyt.Hyvää jatkoa vaan sullekin alkaneelle vuodelle.
alkoi tämä vuosi,raittiita päiviä ja öitä kaikille:))
- Papio1
Onnellista ja Raitista Uutta Vuotta kaikille!
- åpoi
seon uus ja ehta vuos
saas nähä mitä se tuo tullessaan, viinatonta elämää ainaski tänään.
mukavat kaikille ja raittiutta t. åpoi - karbidi
ainaskii toisahiseksi viimmone tupakki klo 23.59, sekä 10000 egee taivaan tuuliin tuolla Tuusulanjärven rannalla. Täs cityssä ku on 36000 asukasta ja oisko 30000 veroja maksavaa, ni se oli sit kolmenkympin tappio per lärvi!
Viinaksii ei oo tullu maisteltuu, enkä tänään edes aio. Tosin pessimisti kus luonteeltani oon, ni aion raportoida siitä, mitä toivottavasti on jäänyt tapahtumatta, enkä luvata mitään etukäteen. Elämä on helpompaa niinpäin !
Oskari kerto saaneensa viikko taakkepäin konkkapullon, määki sain, mut siit on jo about 20 vuotta. Mun piti aukasta se 50 v. päivillä, mut tonnehan se on jäänny kaappiin. Ja tupakkiiki jäi neljä kappaletta, ku en kerinny röyhyytellä askii tyhjäks ajoissa ja petokseen en halunnut sortuu !
Erityisen riemuisaa loppuvuotta ite kullekkii ja eläkeehä immeisiks !!!- Cettuz!
Uusvuos raittiina.
- halua enkä yritä
ole tipattomissa enkä muissakaan tämän palstan ketjuissa
Muuta ei saa pälleen kun vittuilua ja natinaa millon mistäkin, joten täst edes pysyttelen takavasemmlla! Karbidi, masa ja ambilivantten on olleet mulle hyviä tukia. Mutta niin paljon sataa paskaa niskaan kun kertoo omia tarinoita että se ei enää täällä huvita! Pärjään kyllä ominkin päin! Mutta SUURET kiitokset teille tukijoille kaikesta-
karjalan Sissi-- vaeltelija
Milloin sitä löytää itsensä mistäkin. Se kaveri joka oli eilen raitis, voikin olla tänään jotain muuta. Vittuilusta en välitä. Tai saatanpa joskus välittääkin, juomaan se ei minua saa. Kaikkea hyvää jatkoon, Karjalan Sissi. Who knows, ehkä kohtaamme jossain matkoillamme.
- tahtoaon
Olen lukenut jokaisen viestisi ja miettinyt, että sinä selviät siinä missä joku toinenkin.
Jos raitistumisen onnistuminen on kiinni noiden turvanrutkuttajien käsissä, silloin se on heikoissa kantimissa. Ei muuta kuin entistä varmemmin ruoturintamaan! Raittiina vuoden ensimmäisen päivän! - luonteeseen kuuluu
että paskaa tulee silmille. Mulle aika harvoin, mutta olen yrittänyt ymmärtää, että tänne kirjoittelee kaikenlaisia ihmisiä. Itse olen raitistunut alkoholisti ja tahdon elää päivän kerrallaan ilman alkoholia. Täältäkin olen saanut vertaistukea. Myös sinulle kiitos sellaisesta.
- Oskari2
Eipä ole krapulaa, mutta väsyttää, kun ampuivat melkein aamuun asti.
Siellä muutamat lopetti viinan ja taisi tupakastakin olla puhetta. Onkohan päätös vielä pitänyt? Tulipa nukuttua pitkään, kun vasta heräilin. Meinasin olla raittiina, tämän vuoden ensimmäisen päivän. Onnellista ja Raitista Uutta Vuotta kaikille!
- peska1
Alotin jo 26.12. tipattoman tammikuun , ei enää jaksanut odottaa.Nyt on parempi olo ja jaksaa huomenna jo töihinkin (toivottovasti).Hyvää tipatonta tammikuuta 2007!
- tippaeitapa
Raitista tammikuuta kaikille!
http://www.tipatontammikuu.fi/ - aahoohoo
Ei tää mun tauti tainnukkaan olla sitä manalaan vievää sorttia kun tässä vielä killuttelen - silmiä kyllä pullistaa päästä.
Vaan kyllähän vei vanhan niin vetämättömäks että laskin maanneeni sängyssä yhen vuorokauden läpeensä - poisluettuna muutamat pakolliset piipahtelut pikkulassa.
Näinä päivinä - virhemarginaali -2 -tulee kolme vuotta alkoholitonta aikaa. Hienoja vuosia, henkisen kasvun vuosia, vuosia parhaasta päästä.
Samanlaisia ellei parempiaki toivottelen teille toverit (toi oli Oskarille)- Oskari2
Uskalsit käyttää toveri-sanaa, koska tiesit älykkäänä naisena, että en suutu näin suurina pyhäpäivinä. Pitää säilyttää rauhallisuutensa ja hillitä itsensä, vaikka se ei helppoa olisikaan.
Mikä kauhia tauti sulla on,ettäkö silmät meinaa päästä pullistua.Mä ajattelin et sulla olis se Ro..virus,No,kyllähän siinäkin taudissa voi tuntua siltä,et ei silmät päässä pysy.
Toivottavasti tauti alkaa helpottamaan!
Onnittelut sulle 3 alkoholittomasta vuodesta ja tulkoon niitä vuosia paljon lisää:)t pörriaahoohoo! kolme vuotta ilman alkoholia on pitkä aika, hienoa! itselläni raittius jatkuu jo kymmenettä vuotta josta luonnollisesti olen toveriseuralleni kiitollinen.
- ma-sa
Onnea raittiudesta ja kaukoparannuksella poistetaan silmänpullistustauti.Kohta on täti taas täydessä iskussa.
- aahoohoo
pörri.1 kirjoitti:
Mikä kauhia tauti sulla on,ettäkö silmät meinaa päästä pullistua.Mä ajattelin et sulla olis se Ro..virus,No,kyllähän siinäkin taudissa voi tuntua siltä,et ei silmät päässä pysy.
Toivottavasti tauti alkaa helpottamaan!
Onnittelut sulle 3 alkoholittomasta vuodesta ja tulkoon niitä vuosia paljon lisää:)t pörriJa tietenki on helpottamaan päin - onhan huomenna taas työpäivä. Että se pahin vaihe osuuki just vapaille.
Silmien pullottaminen johtu varmaanki mahottomasta niistämisestä.
- minä yritän
minä yritän, vaikka vaikeaa tästä tulee.
Join eilen ja nyt on aika hutera olo, mutta käyn täällä lukemassa teidän tervehdyksiä. Jostain sitä uskoa itteensä vaan pitää saada.
Yritän nyt ensin tämän päivän. Jos se onnistuu, huomenna on jo ehkä pikkuisen helpompaa, mutta siitä sitten huomenna. - raitistelijasuotuulia
Vuosi oli ihana aloittaa ilman kankkusen oireita.
Ja tätä olotilaa haluan ylläpitää. Alkoholiton päivä minulla. - mussukka1
Oli vähän erilainen aatto. Meillä oli nyyttikestit ja suomalaista ruokaa ei saanut tuoda. Hieman kyllä etukäteen sovittiin. Muutama skoolasi venäläisellä kuohulla, mutta autoilijat tyytyivät ranskalaiseen kivennäisveteen. Täytyy sanoa, että oli hauskaa ja tämä ensimmäinen päivä on mennyt kuin siivillä, ei ole morkkista eikä päänkivistystä.
Jokaiselle toivottelen antoisaa tätä vuotta. käytyä heti vuoden alkuun ekoissa synttäripippaloissa.Nyt on polvet mustana (onneks ei silmät)kun konttasin pitkin lattioita.Ja kaikenlisäks selvinpäin:)No,syynä konttaamiseen on tietysti,että juhlat olivat 4-vuotis synttärit,niin touhutkin sit senmukaiset.Kakkua en syönyt,koska sentyyppiset herkut ovat mulla kiellettyjen aineiden listalla toistaiseksi:)
Tipatonna on hyvä olla!t pörri- tippaeitapa
polvet hiertymillä aamulla kun on herännyt, jos on tullut juhlittua tai muutenvaan :) ,mutta hyvin tää lähti liikkeelle kun ei ole yhtään juomaa mieli tänään tehnyt.
tippaeitapa kirjoitti:
polvet hiertymillä aamulla kun on herännyt, jos on tullut juhlittua tai muutenvaan :) ,mutta hyvin tää lähti liikkeelle kun ei ole yhtään juomaa mieli tänään tehnyt.
on ilmeisesti ollut asfaltti-ihottumaa,luulen mä.
- tippaeitapa
pörri.1 kirjoitti:
on ilmeisesti ollut asfaltti-ihottumaa,luulen mä.
on montaa sorttia noita hiertymiä yms. :)
- Systeri
Ei alkoholia tänään. Samoin Hyvää Uutta Vuotta Sinulle Pörri!:)
- uuttavuotta
itselleni ja muillekin.Aloitin vuoden selvinpäin ja päivä kerrallaan sitä ollaan.kolmas viikko menossa juomatta.toivottavasti saan tästä vuodesta pareman kuin edellisestä milloin viina melkein vei minulta kaiken.oli hienoa herätä ilman krapulaa ja ylpeänä siitä että join vettä koko illan vaikka olin baarissa.eikä loppupelissä tehnyt edes tiukkaa.kuitenkin nekin ajat tulevat, joten toivottavasti muistan aina tämän hyvän mielen.raitista uutta vuotta 2007 itselleni ja muille samaan pyrkiville!
- tipatpois
Yritetään parhaimman mukaan tipatonta tammikuuta.
- veska58
aion jatkaa tipattomana.Hyvää vuoden jatkoa ja tsemppiä tavoitteille!!!
saatu uusi vuosi hyvälle alulle.Mä toivottelen kaikille Hyvät yöt sekä raitista ja rauhallista jatkoa tälle vuodelle.t pörri
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564910Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911385
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1421189Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965