http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1294978 kiva et ne on suomessa
moikka moooi
5
561
Vastaukset
- tytto73
joo,kyllä on jees,että voi välillä relata täällä Suomen maassa.
hyvällä tuurilla voisi vaikka törmätä häneen jossain.
se ois kyl hieno homma,mutta tuskin tapahtuu. - himfan777
Kiva että ne äänittää sen Suomessa :{)
- tytto73
tulispa kuvaamaan jonku tsipaleen tänne Imatralle,jossa olen muutaman vuoden tallustellut.haaveena oisi kyllä muuttaa takaisin esim.Käpylään,missä olen syntynyt.
en kyllä tiedä mitä täällä voisi kuvata,mutta luonto on ainakin kunista ja valtion hotelli ja kuohuva koski jne.
- ...
mielestäni oikein hyvä juttu, että saavat ainakin vähän valita missä tekevät seuraavan levyn, ja on sitten mahdollisuus viettää aikaa Suomessakin, kun muuten aikaa kuluu paljon kiertueilla
luin tuon saman pienen jutun aikasemmin netistä, mut sattuiko kellään olemaan itse lehteä, jos siinä oli enemmän juttua.
ajattelin vaan, kun tuossa mainittiin, että tekevät levyn osittain suomalaisen tuottajan kanssa.
marraskuun Sue:n haastattelussa Ville sanoi toivovansa, että levyn tuottaisivat yhdessä Tim Palmer ja Hiili Hiilesmaa
olisi kyllä hienoa, jos Hiili olisi levynteossa mukana- ninnuuu..
missähän tuon suen haastattelun voisi lukea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890