Hei!
Meillä on Santtu niminen poika, jolle syntyi veli. Vaimo kyselee nimiehdotuksia, mielellään S:ällä alkavia...Tytölle kyllä keksisin, mutta pojalle...Kiitos jo etukäteen avusta! Olisi mukava yllättää vaimo vielä muutamalla ehdotuksella :-) Varmasti löytyy nimi molempien mieleen.
Santun veli :-)
15
2152
Vastaukset
- Täti
Sakke,
Simppa,
Simo,
Sepe,
Sampo,
Sampsa,
Severi,
Sippo...
ja muilla kirjaimilla alkavia
Perttu,
Vertti,
Vilppu,
Erkko,
Iikka,
Miikka,
Kerkko,
Jonttu,
Henkka,
Aappo,
Altti... - maitta
Sipri
Sisu
Sasu
Seemi
Sulo
Siivert - äitsykkä78
Samu sopis mun mielestä. Santtu ja Samu.
- Helmituuli
Santun veljelle sopisi hienosti Samppa :)
- sinihelmikki
Seppo, Simo, Severi tulee mieleen
- sisiliskosisko
Niin Nuutti olisi kiva. Santtu ja Nuutti :)
- kivoja
olisivat Sampsa ja Sasu.
Rasmus, mutta jos S-kirjaimella haluatte niin esim. Sisu, Sampo, Severi, Samuel ja Samuli sopisivat Santun veljen nimeksi.
- minä täällä
Samu :) Onnea perheen lisäyksen johdosta.
- tarja 2
alkuisia kuin S.
Taneli,Tuukka,Matti,Matias,Antton - piari
santtu on kiva nimi, ja liitän sen jotenkin santeriin(lempinimi)
Ehdotan siis SAKKE, niinkuin sakaria voisi hellitellä
severi-> sepe
simeon-> simppa - tässähän näitä
Samuel, Santeri, Simeon, Sebastian, Sakari, Sakke, Sakkeus....onhan näitä, mutta Perttiä ei voita mikään
- Harri--
Tuhannet kiitokset hyvistä nimiehdotuksista, muutama on otettu listalle ja harkintaan! Ihan kivoja nuo ei S-alkuisetkin. Vielä ei ole täysin kolahtanut, eli yhä ehdotuksia otan vastaan, jos mieleen tulee.
Samppa ja Nuutti on mun mieleen... - henhi
Erään vanhan sukulaisen nimi oli Setti. Minusta kuulostaisi ihan kivalta; Santtu ja Setti.
- Anonyymi
Niko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398