Miss Huuhaa 2007 valittu!!

Sinisiivetär

Eilen illalla ja viime yönä käytiin kova kisa kruunusta..mutta a-v varmalla otteella kuitenkin sai kruunun kutreilleen. Siitä vielä kerran superonnittelut a-v:lle!!

30

17975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinisiivetär

otsikolla "Luovutan kruununi"..tossa alempana..

• Kurkkupuska

tuomari

• Sinisiivetär
        Kurkkupuska kirjoitti:

tuomari

että pulinat pois..kisa on käyty..tuomari vastaa valinnasta..

• VALIO-SONNI
        Sinisiivetär kirjoitti:

että pulinat pois..kisa on käyty..tuomari vastaa valinnasta..

ONNEA A-V VALINNASTA

• julkkis

kisan tulosta en viitti edes katsella...Koska se EI VOI olla kukaan muu,kuin SUSANNA KURONEN.

• miss huuhaa 2007 on
        julkkis kirjoitti:

kisan tulosta en viitti edes katsella...Koska se EI VOI olla kukaan muu,kuin SUSANNA KURONEN.

ilman muuta Tanja Saarela

• ai missikisa jo pidetty....dääm...en kerenny kisaileen...=://///

• MikaelOne

..muillekin jonniinlaiset mahollisuuvet,siks siuta ei kisaan mukkaan...))) Huomenet BB...))))

• MikaelOne kirjoitti:

..muillekin jonniinlaiset mahollisuuvet,siks siuta ei kisaan mukkaan...))) Huomenet BB...))))

Antzanen..kuis linta...rapsutukset lintalle...=:0))))

• MikaelOne
        BBrunetti kirjoitti:

Antzanen..kuis linta...rapsutukset lintalle...=:0))))

...juur pöyväs syömäs lihasoppaa...oottelen vuoroain...))))

• paljon a-v! toivottavasti kruunu sopii päähän:)

• Sinisiivetär

sulle tulee onnitteluviestejä koko ajan!!

• jumalauta

Kyllä se sieltä tulee huutelemattakin.

• Sinisiivetär
        jumalauta kirjoitti:

Kyllä se sieltä tulee huutelemattakin.

näin ärtyneenä on heti aamusta??

• Kurkkupuska

voitosta

• Anteeksi, että voittokamppailun aiheuttaman suunnattoman uupumuksen vuoksi nukuin näin pitkään;)
        Ja muistakaa kanssasisaret; tärkeintä ei ole jalo kilpa, vaan voitto, keinolla millä hyvänsä;)))

• sola"
        a-v kirjoitti:

Anteeksi, että voittokamppailun aiheuttaman suunnattoman uupumuksen vuoksi nukuin näin pitkään;)
        Ja muistakaa kanssasisaret; tärkeintä ei ole jalo kilpa, vaan voitto, keinolla millä hyvänsä;)))

Missä ne kruunajais-bileet on ja koska.. ;)

• MikaelOne
        a-v kirjoitti:

Anteeksi, että voittokamppailun aiheuttaman suunnattoman uupumuksen vuoksi nukuin näin pitkään;)

...viel,topingin tuloksii...)))) oikiat toppaukset oikias paikas...))) Onnee Likka.***

• MikaelOne kirjoitti:

...viel,topingin tuloksii...)))) oikiat toppaukset oikias paikas...))) Onnee Likka.***

Ja mitään douppinkia ei tietenkään käytetty, en minä ainakaan. Missivaalipäälliköstä ja tuomarista en oo ihan varma...

Minkäslaiset bileet Sinisiivettärellä oli? Vai häipykö se heti kruunun saatuaan tuomarin kans taljalle takan eteen juomaan shamppanjaa pelkkä kruunu asunaan...?

• sola" kirjoitti:

Missä ne kruunajais-bileet on ja koska.. ;)

Ensivuonna saattaa hyvinki olla, että asettelen kruunun sinun päähäsi;)))

• Sinisiivetär
        a-v kirjoitti:

Ja mitään douppinkia ei tietenkään käytetty, en minä ainakaan. Missivaalipäälliköstä ja tuomarista en oo ihan varma...

Minkäslaiset bileet Sinisiivettärellä oli? Vai häipykö se heti kruunun saatuaan tuomarin kans taljalle takan eteen juomaan shamppanjaa pelkkä kruunu asunaan...?

kun sanoit..pelkkä kruunu asusteena..tuomari vain pelkäsi ilmituloa..kun kotona odotti vihainen vaimo..

• Sinisiivetär
        a-v kirjoitti:

tavalla..pitää ajatella..

• sola epk
        a-v kirjoitti:

Ensivuonna saattaa hyvinki olla, että asettelen kruunun sinun päähäsi;)))

mä en jaksais niitä jatkuvia skandaaleita, joita julkisuus tuo tullessaan.. ;)

• Hunttalan Matti
        Sinisiivetär kirjoitti:

tavalla..pitää ajatella..

positiivinen... Nikotiinia liikaa. Vetoomusistuimeen kaivataan todistusaineistoa.
        Näytteen ottajaa pyydetään ottamaan yhteyttä.

• Kaikki kivat jutut järjestetään aina silloin kun minä olen ilahduttamassa vanhempiani ja heillä on tällainen ikivanha modeemi,joka raksuttaa puh.sykäyksien mukaan ja minä käyn netissä pikapikaa ja myönnettävähän se on että, munakello raksuttaa koko ajan vieressä etten unohdu....

Toisaalta, eipä minusta olisi kyllä vastusta ollut a-v:lle, joten lämpimät onnitelut hänelle minultakin!

Ps. Varoitus kuitenkin a-v:lle, vuoden päästä minä...! :)

• haittaa, vaikka asettelisin sen kruunun sun päähäs seuraavaksi;) Minä en muutenkaan aio enää osallistua kuin korkeintaan Mrs Seniori-huuhaakisaan;)))

• EI KIINOSTA

EI SIIS KIINOSTA PÄTKÄN VERTAA,,,,,

• lostendes

...siis mistä kisasta nyt on kysymys?

• lostendes kirjoitti:

...siis mistä kisasta nyt on kysymys?

vissiin on ollu, kun näkyy olevan kirosanoja ja sonnista myös maininta, joku valio

• nokasta vedetty

...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe