Stönö

Juicefani79

Tehdäänpä taas pieni tieto testi=)
Kaikki varmaan tietävät Juicen biisin "Stönö", mutta moniko tietää mikä tuo stönö on?

11

5776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Don-Pate

Sinistä, punaista, valkoista, mustaa, Stönö on Einstein ja pölhö-kustaa... Siis en tiedä ton enempää. =(

• tuoppi

tunnustaa että en tiiä, hävettäää...

Tai luulen, että oon joskus tienny, mutta oisko etyylialkohooli huutonut tärkeitä asioista päästäni.

• Juicikko

Täytyy minunkin myöntää, että ei oo kyllä aavistustakaan :O

• Juicefani79

Tamperelaisittain sähköpylväs! Tarinan mukaan Maestro palasi jostakin baarista kävellen kotiinsa Lamminpäähän ja laski matkalla kaikki sähköpylväät ja kotiin päästyään kirjoitti biisin "Stönö".
      Jälleen kerran sitä Leskismäistä neroutta tehdä biisi mistä tahansa=).

• janiiii.

juice itse kertoi joskus jossakin haastattelussa, että stönö on grandslamilaisten keksimä tanssi jossa ei ole ollenkaan rytmiä ei askelia....

• juuso

olet tuon kuullut..Kun ite oon tamperelainen, enkä ole moista temiä kuullut täällä käytettävän...Itse olen kuullu että jollakin keikkareissulla Puntti Valtonen keksi tällasen "stönö-kielen" ja kaikki oli sen jälkeen "stönö"

• Don-Pate
        juuso kirjoitti:

olet tuon kuullut..Kun ite oon tamperelainen, enkä ole moista temiä kuullut täällä käytettävän...Itse olen kuullu että jollakin keikkareissulla Puntti Valtonen keksi tällasen "stönö-kielen" ja kaikki oli sen jälkeen "stönö"

Näittekö Puntin UIT:n revyyssä, se lappalais juttu oli loistava.

• Juicikko
        juuso kirjoitti:

Vastauksissa olevien ristiriitojen vuoksi päätin koettaa etsiä vastausta Googlen avulla. Pikaisen googletuksen perusteella Inarista löytyy Nuorisotalo Stönö.

Lisäksi joku on ristinyt kissaparkansa Stönöksi.

Tosin kumpikaan näistä tuskin on toiminut Juicen inspiraation lähteenä :)

• Juicefani79
        juuso kirjoitti:

Minäkin olen alun perin. Kyllä sitä olen kuullut vanhemman suku polven käyttävän aina joskus...
        Näin Juice jossain haastattelussa kertoi, että tuosta pylväiden laskusta se lähti, sen jälkeen siitä väännettiinkin yhtä sun toista, Esim: Juicen ja Tikanmäen kehittämä "Stönö-tanssi". Sitähän tanssittiin yleisöllekin Popedan poikien kanssa jollain yhteis keikalla, taisi olla sama, jossa Pate kietoi itsensä folioon ja pyyhki Marsilaisena ydintomua kuusenoksilla yleisön päältä=)

• Minä tiedän

Stönö on aito asia.

• jjjjjjjjjjjjjjjjkk

......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2275
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1775
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe