eli mistä sanoja kappaleeseen täysikuu kertokaas!!!
Mistä Remu Aaltosen Laulun sanoja kappaleesee Täysikuu
6
4391
Vastaukset
- Hannu.
ostaisit levyn ja kuuntelisit siitä.
- .....
niin sitten ohje on hyvä, mutta muuten on kyllä laulu miksattu Remun suomenkielisillä levyillä niin alas, ettei kuuntelemalla välillä saa mitään tolkkua.
- Hannu.
..... kirjoitti:
niin sitten ohje on hyvä, mutta muuten on kyllä laulu miksattu Remun suomenkielisillä levyillä niin alas, ettei kuuntelemalla välillä saa mitään tolkkua.
On laulu ihan pinnassa ja sanoista saa hyvin selvää, ainoastaan Taikakivi meni munilleen.
Täysikuu on viittä vaille kahdella ja sanat saa helposti poimittua. Ostamalla levyn tuet vielä ihailemaasi artistia itseään etkä niitä loven ahneita roistoja, saat runsaasti hyvää musaa ja hyvän mielen. - Hailkka Maria
Hannu. kirjoitti:
On laulu ihan pinnassa ja sanoista saa hyvin selvää, ainoastaan Taikakivi meni munilleen.
Täysikuu on viittä vaille kahdella ja sanat saa helposti poimittua. Ostamalla levyn tuet vielä ihailemaasi artistia itseään etkä niitä loven ahneita roistoja, saat runsaasti hyvää musaa ja hyvän mielen.Heippa
Minä löysin kirjastosta Remun kokoelma-cd:n, jossa on myös Täysikuu, paras cd:n kappale.
- ylikypsä
Mistä Kappaleen TÄYSIKUU n sanat?
- Voi aikoja & tapoja
Jos et - viitsi - kopsata itse?!? - niin -
esim: http://www.releaselyrics.com/6b7c/remu-and-his-all-stars-täysikuu/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804