Kukamikä

outzak

saunassa meteliä piti mitähä???

Pittääpä kohta lähtee kahtomaan kukamikä siellä metelöi...:))

Lauantai-iltaa ihmiset!! Hyvää sellaista!! Amitähä?:)

52

932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tonttunen plöt

pierase siel saunassa

• outzak

ei saa piereskellä, tulloo silimät kippeeks, neuvoi minun mummo!!!:)

• MikaelOne

...jäi päre seinän rakoon,jotta näät mennä saunaan..))))

• outzak

Ei tarvii tällä kertaa törmäillä seiniin...;)))

• Eero kun huusi mitä häh...=))))

Tontut ne mesoo ja jakaa paikkoja, kun on kinkku tulossa saunaan...=))))

• outzak

Uskallankohan mä mennäkkään sinne saunaan......:( Kääks...lauteitten aluset täynnä Eeroja sun muita tonttuja....;)))

• outzak kirjoitti:

Uskallankohan mä mennäkkään sinne saunaan......:( Kääks...lauteitten aluset täynnä Eeroja sun muita tonttuja....;)))

miten kivasti ne kuolaa, kun näkee ahterisi painuvan lauteille...=))))

Ja kuorossa huokaa.. OOOiiihhhh.....

• outzak
        mohna kirjoitti:

miten kivasti ne kuolaa, kun näkee ahterisi painuvan lauteille...=))))

Ja kuorossa huokaa.. OOOiiihhhh.....

Sekö se outo ääni onkin....??? Oon jo pitkään ihmetellyt, miksi lauteet pitää sellaisen huokaavan äänen, kun sinne istahdan...:)))

• outzak kirjoitti:

Sekö se outo ääni onkin....??? Oon jo pitkään ihmetellyt, miksi lauteet pitää sellaisen huokaavan äänen, kun sinne istahdan...:)))

ei ne aina välttämättä ole ilmavaivoja...=))))

Varsinkaan kun ei ole hajuhaittaa...=))))

• outzak
        mohna kirjoitti:

ei ne aina välttämättä ole ilmavaivoja...=))))

Varsinkaan kun ei ole hajuhaittaa...=))))

Hyvä kun kerroit, että ne tonttuset siellä huokailee.. Nyt ei enää tarvii syytellä miestä et hiittäkö koko ajan suhuttelet...;)))

• outzak kirjoitti:

Hyvä kun kerroit, että ne tonttuset siellä huokailee.. Nyt ei enää tarvii syytellä miestä et hiittäkö koko ajan suhuttelet...;)))

oliko mä avioliittoneuvoja...=))))

Se olis sitten 150egee tunti matkat...=))))

• outzak
        mohna kirjoitti:

oliko mä avioliittoneuvoja...=))))

Se olis sitten 150egee tunti matkat...=))))

..kyllähän mä ton tiesin jo ihan itsekkin!!! Sä vaan muistutit..;)

*säästynköhän nyt maksamiselta..*;)

• outzak kirjoitti:

..kyllähän mä ton tiesin jo ihan itsekkin!!! Sä vaan muistutit..;)

*säästynköhän nyt maksamiselta..*;)

vastarannan kiiski...=))))

Vai et meinaa maksaa, sit mun täytyy tulla hakemaan maksu...=))))

• outzak
        mohna kirjoitti:

vastarannan kiiski...=))))

Vai et meinaa maksaa, sit mun täytyy tulla hakemaan maksu...=))))

maksua hakemaan!! Kun ei tuolla saunassa ees ollu mittään tonttuja..:(

Mä kun niin yritin kuunnella, mut mittään ei kuulunut..

Onko se nyt niin, et kun tietää niitten olemassaolon, niin ne karkaa??:))))

• MuisQuu

hyvä et hengitin...Nautiskelin lauteilla lämmöstä ja ihan vaan olemisen ilosta...Nyt niin hunajainen olo:o)

• outzak

joku sentään osaa käyttäytyä saunassa sen arvoisella tavalla!!!:))

Kohta mäkin menen hiljentymään saunaan.... Jos sit kuuluu jotain outoa laulunloilotusta, ni se en sit oo mä...;)))

• MuisQuu
        outzak kirjoitti:

joku sentään osaa käyttäytyä saunassa sen arvoisella tavalla!!!:))

Kohta mäkin menen hiljentymään saunaan.... Jos sit kuuluu jotain outoa laulunloilotusta, ni se en sit oo mä...;)))

se on se naapurin täti taas...;o)

• outzak
        MuisQuu kirjoitti:

Minä kun en laula koskaan!!

En varsinkaan huppelissa saunassa!!;)))

• MuisQuu
        outzak kirjoitti:

Minä kun en laula koskaan!!

En varsinkaan huppelissa saunassa!!;)))

niihn..Sä lausut tietenkin runoja Ella Erosen aksentilla ja paatoksella..;o)))

• MuisQuu kirjoitti:

se siellä kytiksellä, häää, mitä se näkeekään?
        Huitsin pöheikkö peittää silmätki, ei nää, mut haistaa..

• outzak
        MuisQuu kirjoitti:

niihn..Sä lausut tietenkin runoja Ella Erosen aksentilla ja paatoksella..;o)))

Nyt mä menen sinne saunaan lausumaan runoja!!;)

• MuisQuu
        mixmaxi kirjoitti:

se siellä kytiksellä, häää, mitä se näkeekään?
        Huitsin pöheikkö peittää silmätki, ei nää, mut haistaa..

mitäs puskailee....;o)))))...Nooh..se ottaa avukseen mielikuvittelun...;o)

• MuisQuu
        outzak kirjoitti:

Nyt mä menen sinne saunaan lausumaan runoja!!;)

Suonihhhhh
        syynnyinmaaaaaah
        ja sitä rataah;o)

• outzak
        MuisQuu kirjoitti:

Suonihhhhh
        syynnyinmaaaaaah
        ja sitä rataah;o)

siinuuun pääiivääs koooiittaaaa......;)))

Juu, taas tuli laulet....eiku siis saunottua!! Iiihaana olo ja muutenkin miellyttävää, jee... Se naapurin muori vaan piti niin kauhiata mekkalaa, et oksat pois!!;)))

• MuisQuu
        outzak kirjoitti:

siinuuun pääiivääs koooiittaaaa......;)))

Juu, taas tuli laulet....eiku siis saunottua!! Iiihaana olo ja muutenkin miellyttävää, jee... Se naapurin muori vaan piti niin kauhiata mekkalaa, et oksat pois!!;)))

on joskus vähän sellasii...Hyvä et SÄ olit VAIN runolinjalla ja tietysti ihan hillitysti;o)))

• outzak
        MuisQuu kirjoitti:

on joskus vähän sellasii...Hyvä et SÄ olit VAIN runolinjalla ja tietysti ihan hillitysti;o)))

aina hiljainen ja hillitty!!:)

Ikinä en laula Leevi and the Leevingsien biisejä saunassa!!

Naapurin täti onkin sit toista maata...;))

• HYPERVOKKI

..mutta kerran yks tonttu pyllisti ja takapuoli osu kiukaaseen..sit oli takapuoliki punanen.. en sano ken se tenttu eikun tonttu oli..

• outzak

olis vielä lämmin, siitä vaan löylyihin, jos kelpaa!!:))

Mulla on hentoinen aavistus siitä kuka se tonttu oli..;))))

• mirkkuakka
        outzak kirjoitti:

kävin jo mut toi ukkosein ei jaksant,josko sie sen kylvettäisit jos jaksan sen sinne raahustaa... kauankos se pysyy viel lämpimänä?...Miul voi muutama tunti kuluu matkas raskas taakka harteilla...

• outzak
        mirkkuakka kirjoitti:

kävin jo mut toi ukkosein ei jaksant,josko sie sen kylvettäisit jos jaksan sen sinne raahustaa... kauankos se pysyy viel lämpimänä?...Miul voi muutama tunti kuluu matkas raskas taakka harteilla...

Tota... Mistäs kaukaa te ootte tulossa??

Meijän sauna taitaa olla jo sammumassa.. Ei varmaan kannata sitä ukkova ennää raahata tänneppäin...;))

• HYPERVOKKI
        outzak kirjoitti:

..ettei hypersiipeni kanna niin pitkälle saunomaan..

vain häivähdys aavistuksestasi saatatpa oikeaan osuakki sen tontun suhteen..

• mirkkuakka
        outzak kirjoitti:

Tota... Mistäs kaukaa te ootte tulossa??

Meijän sauna taitaa olla jo sammumassa.. Ei varmaan kannata sitä ukkova ennää raahata tänneppäin...;))

eipä vällii..emmie ois jaksantkaa toistasattaakilloooooo...rahdata rinkas...hikihä siin ois tullu..ekkä sie kumminkaa ois minnuu kylyvettänt?....Palathaa tulevaisuues asiaan...???Toi miu ukkoin ku haluis sinne teiä puusaunaa???.....

• outzak
        mirkkuakka kirjoitti:

eipä vällii..emmie ois jaksantkaa toistasattaakilloooooo...rahdata rinkas...hikihä siin ois tullu..ekkä sie kumminkaa ois minnuu kylyvettänt?....Palathaa tulevaisuues asiaan...???Toi miu ukkoin ku haluis sinne teiä puusaunaa???.....

sopia päivämäärä tarkemmin... et sun ukkois pääsee meidän maanmainioon puusaunaan!!:))

• outzak
        HYPERVOKKI kirjoitti:

..ettei hypersiipeni kanna niin pitkälle saunomaan..

vain häivähdys aavistuksestasi saatatpa oikeaan osuakki sen tontun suhteen..

mielikuvasaunoa meidän ihanassa puulämmitteisessä saunassa!!:)))

Kiuas voipi olla vaarallisen kuuma tontuille..;)

• mirkkuakka
        outzak kirjoitti:

sopia päivämäärä tarkemmin... et sun ukkois pääsee meidän maanmainioon puusaunaan!!:))

ny tullee kissanrontti kirjottaa vällliiin...(kilo voimal...joo sovitaan tällit ni saa toi ukkokultain "kokkeilla" sitä puusaunan mukavuutta....

• HYPERVOKKI
        outzak kirjoitti:

mielikuvasaunoa meidän ihanassa puulämmitteisessä saunassa!!:)))

Kiuas voipi olla vaarallisen kuuma tontuille..;)

..sitte sinne puulämmitteiseen mielikuvasaunaan jutustelee mielikuvatonttujen kaa ellei se kullosta liian pervolta??..olla pienten vanhojen miesten kanssa löylyssä.. mmmmmmmmmmmm.. ehkä mielikuvasaunon mielikuvatyttöjen kaa mielikuvitteellisesti.. niiiii

• outzak
        mirkkuakka kirjoitti:

ny tullee kissanrontti kirjottaa vällliiin...(kilo voimal...joo sovitaan tällit ni saa toi ukkokultain "kokkeilla" sitä puusaunan mukavuutta....

melkein milloin vain.. Mää oon aina kotosalla, oon nääs kotirouva, eli nykyajan harvinaisuus..;)))

• outzak
        HYPERVOKKI kirjoitti:

..sitte sinne puulämmitteiseen mielikuvasaunaan jutustelee mielikuvatonttujen kaa ellei se kullosta liian pervolta??..olla pienten vanhojen miesten kanssa löylyssä.. mmmmmmmmmmmm.. ehkä mielikuvasaunon mielikuvatyttöjen kaa mielikuvitteellisesti.. niiiii

noi saunatontut on nähneet vaikka mitä!! Ei niitä yks mies lisää enää juurikaan järkytä..;))

Mut mistäs sä päättelit et ne tontut on vanhoja miehiä?? Meillä on ainakin varsin vireitä nuorempia tonttuja ja tais siellä joukossa olla söpöjä tyttötonttujakin..;)))

• mirkkuakka
        outzak kirjoitti:

melkein milloin vain.. Mää oon aina kotosalla, oon nääs kotirouva, eli nykyajan harvinaisuus..;)))

....hemfru...tai jottai sinne päi...tehhääs sit tällit iha supisuome murteel ku tulloo ajankohtasexxxx.....

• outzak
        mirkkuakka kirjoitti:

....hemfru...tai jottai sinne päi...tehhääs sit tällit iha supisuome murteel ku tulloo ajankohtasexxxx.....

Ilimotahan sit ajoissa millo siun mies on löylyjä vailla, että miä tiiän lämmittää saunan ajoissa!!;))

• HYPERVOKKI
        outzak kirjoitti:

noi saunatontut on nähneet vaikka mitä!! Ei niitä yks mies lisää enää juurikaan järkytä..;))

Mut mistäs sä päättelit et ne tontut on vanhoja miehiä?? Meillä on ainakin varsin vireitä nuorempia tonttuja ja tais siellä joukossa olla söpöjä tyttötonttujakin..;)))

..yleensä oo sellasii satavuotisii partasuita???..

ohhoh söpöhjä tyttötonttuja.. mine tahto veri much.. alan nyt heti mielikuvailee..

• outzak
        HYPERVOKKI kirjoitti:

..yleensä oo sellasii satavuotisii partasuita???..

ohhoh söpöhjä tyttötonttuja.. mine tahto veri much.. alan nyt heti mielikuvailee..

vanhanaikainen käsitys..

Tonttuja on nykyään monenlaisia!! Niitä satavuotiaita partasuita tietenkin on siellä täällä, mut ne ei oo enää niin kovin suosittuja..

Ja uutuutena on tosiaan tullu nää tyttötontut, joilla ei ole partaa!!:))

• HYPERVOKKI
        outzak kirjoitti:

vanhanaikainen käsitys..

Tonttuja on nykyään monenlaisia!! Niitä satavuotiaita partasuita tietenkin on siellä täällä, mut ne ei oo enää niin kovin suosittuja..

Ja uutuutena on tosiaan tullu nää tyttötontut, joilla ei ole partaa!!:))

..juu tahtoo niitä uutuuksia joilla ei karvaa kasvoissa vaa toises.. kröööööööhh paikassa..

• mirkkuakka
        outzak kirjoitti:

Ilimotahan sit ajoissa millo siun mies on löylyjä vailla, että miä tiiän lämmittää saunan ajoissa!!;))

kerromma si ku taas hällä tekköö miel puusaunaa joka palaa........se o vaa joskus vähän outo....pyromaanisukuu.....ei vaiskaa...meni taas yli.. yx konjakki liian vähän....naapurin täti juotti...ihan väkisi......ei vaan mun piti juua senki konjakit kunnei hää tykänny...........siis olen sijaiskärsijä....

• outzak
        mirkkuakka kirjoitti:

kerromma si ku taas hällä tekköö miel puusaunaa joka palaa........se o vaa joskus vähän outo....pyromaanisukuu.....ei vaiskaa...meni taas yli.. yx konjakki liian vähän....naapurin täti juotti...ihan väkisi......ei vaan mun piti juua senki konjakit kunnei hää tykänny...........siis olen sijaiskärsijä....

Minen tarvii sijaikärsijöitä, kun kärsin kaiken ihan itte.. Tännään vielä nauran, mutta huomenna voipi itku tulla.. Mut se on sit huomenna!!;)

• outzak
        HYPERVOKKI kirjoitti:

..juu tahtoo niitä uutuuksia joilla ei karvaa kasvoissa vaa toises.. kröööööööhh paikassa..

muka oo vielä nähnyt semmosia tyttötonttuja, joilla on parta väärässä päässä??;)))

Sun pittää katella tarkemmin lauteiden alusia, kun seuraavan kerran saunaan meet!!:))

• HYPERVOKKI
        outzak kirjoitti:

muka oo vielä nähnyt semmosia tyttötonttuja, joilla on parta väärässä päässä??;)))

Sun pittää katella tarkemmin lauteiden alusia, kun seuraavan kerran saunaan meet!!:))

..nähny tyttötonttusii lauteiden alla.. heh on varmaan kivat näkymät koska en käytä pefflettii hahahahahaaa

• mirkkuakka
        outzak kirjoitti:

Minen tarvii sijaikärsijöitä, kun kärsin kaiken ihan itte.. Tännään vielä nauran, mutta huomenna voipi itku tulla.. Mut se on sit huomenna!!;)

katos mieki nauran viel tänää...vuorokaus nimittäi vaihtu lukiessa......empä miekää kärsint...ilo ylimmillään........................

• outzak
        mirkkuakka kirjoitti:

katos mieki nauran viel tänää...vuorokaus nimittäi vaihtu lukiessa......empä miekää kärsint...ilo ylimmillään........................

Nyt onkin jo tää päivä!!:))

Ja mullakin on vielä ilo ylimmillään!!;)

• outzak
        HYPERVOKKI kirjoitti:

..nähny tyttötonttusii lauteiden alla.. heh on varmaan kivat näkymät koska en käytä pefflettii hahahahahaaa

semmosia perslettejä omassa saunassa käytä..:)) Sillähän sieltä lauteitten alta kuuluu niitä huokauksia..;)

Kyllä siellä sunkin lauteitten alla on varmasti tyttötonttuja, mut kun ne on niin ujoja, ettei ne ilkee ees huokailla....;)

• HYPERVOKKI
        outzak kirjoitti:

semmosia perslettejä omassa saunassa käytä..:)) Sillähän sieltä lauteitten alta kuuluu niitä huokauksia..;)

Kyllä siellä sunkin lauteitten alla on varmasti tyttötonttuja, mut kun ne on niin ujoja, ettei ne ilkee ees huokailla....;)

..ittestäään ilmoittaa.. ees huokauksin.. turhan ujoja juu taitavat sit olla..

mut mä taidan mennä tästä unelmoimaan peiton alle..

• outzak
        HYPERVOKKI kirjoitti:

..ittestäään ilmoittaa.. ees huokauksin.. turhan ujoja juu taitavat sit olla..

mut mä taidan mennä tästä unelmoimaan peiton alle..

ja toivon kivoja tonttutyttöjä uniisi!!:)))

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe