usein totuus tulee...."Äiti sä oot hullu..."
hmm lieneekö tuo totta...=:))))
höömentä..!!!!
Lasten suusta...
21
650
Vastaukset
- Alien-8
Ei se mikään totuus ole..lapset vain eivät ymmärrä "aikuisten asioita",ja pitävät niitä tyhminä..
on osa totuudesta...=:0))))no tyhmänä tuo rinska minuu pitää...=:0)))) ku en mistään mitään tajua....
- Alien-8
BBrunetti kirjoitti:
on osa totuudesta...=:0))))no tyhmänä tuo rinska minuu pitää...=:0)))) ku en mistään mitään tajua....
sanottiin,että totuus löytyy kaurapuurosta..nykyään se taitaa löytyä huuhaasta:))
Opeta lapsesikin kirjoittamaan tälle palstalle,niin tulevat järkiinsä:)) Alien-8 kirjoitti:
sanottiin,että totuus löytyy kaurapuurosta..nykyään se taitaa löytyä huuhaasta:))
Opeta lapsesikin kirjoittamaan tälle palstalle,niin tulevat järkiinsä:))hmm...täällä se syödään elävältä...
musta tuntuu että ei se viel pitkään aikaan tietsikkaan kajoa...toistaiseksi nalle puhit ja teletapit piisaa...=;0)))
- melkein joka
päiväistä.Minua on verrattu Bam Margeran äitiin.
huomaamatta huomenta sulle..poika oli eile mulla taputteli mun masuu ja sanoi,et kyllä tonne viellä kinkkua mahtuu...sitte otti tisusta kiinni tokas siihen..no jo on löllöt...et ei ain lasten suusta totuutta tuu "virn"
BBrunetti kirjoitti:
tuumas mulle että.."äiti sulla on iso pylly..(perse..)..."hee hee....
parasta on ollu se kun poika sano ettei sillä oo kertakäyttö pippeli sitten "hekotan vielläkin"
ilottu kirjoitti:
parasta on ollu se kun poika sano ettei sillä oo kertakäyttö pippeli sitten "hekotan vielläkin"
heheheheeeeee...poika oikees....=;0)))
BBrunetti kirjoitti:
heheheheeeeee...poika oikees....=;0)))
jospa se oiskin kaameeta...käyttäis ja pois tippuis.."nauraa" niinkö noit tyttöjä tulee
ilottu kirjoitti:
jospa se oiskin kaameeta...käyttäis ja pois tippuis.."nauraa" niinkö noit tyttöjä tulee
*repes...* kääk tipuin tuolilta....=:0))
BBrunetti kirjoitti:
*repes...* kääk tipuin tuolilta....=:0))
nyt ei jymmärrä..sattuko kun putosit...ja sorsat sanoo kääk...et sä voi ..ja mikä repes..."nauraa kuin hevonen"
ilottu kirjoitti:
nyt ei jymmärrä..sattuko kun putosit...ja sorsat sanoo kääk...et sä voi ..ja mikä repes..."nauraa kuin hevonen"
farkut repes.......*näyräää....*=:)))))
- kyll kertakäyttönen
ilottu kirjoitti:
kerran se kestää.....
BBrunetti kirjoitti:
farkut repes.......*näyräää....*=:)))))
farkut... siit tulikin mieleen meniskö hampurilaiselle...mäkkiin vai heseen...
ilottu kirjoitti:
farkut... siit tulikin mieleen meniskö hampurilaiselle...mäkkiin vai heseen...
vastaan että heseen...heses paremmat hampparit...:DDDD
BBrunetti kirjoitti:
vastaan että heseen...heses paremmat hampparit...:DDDD
hampparii huulien väliin lurps.. ohos
ilottu kirjoitti:
hampparii huulien väliin lurps.. ohos
onneks tääl on joku muuki seko ku mie pelkästään....kjäh......*hahahaaaa....*taas tipuin....=;))))
BBrunetti kirjoitti:
onneks tääl on joku muuki seko ku mie pelkästään....kjäh......*hahahaaaa....*taas tipuin....=;))))
seko ole..muuten vaan hiukka yksinkertainen.."heko"
- NYYPERIN REETU
Poikani Sande oli pieni ja toi kavereita kotiin
Vieraat lapset vähän arastelivAt minua,muta totuus kuultiin "EI ISÄSTÄ TARTE VÄLITTÄÄÄ SE JUO
VAAN KALJAA"nämä sanat tulivat poikani suusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929