Tein eilen emämokan ja asensin kiintolevyjä käyttöön koneen ollessa käynnissä. Sörkkäsin kuitenkin ohi laittaessa kiintolevyyn virtapiuhaa ja tuli sininen sähköiskuleimahdus ja kone sammui. Koneistus käynnistyi kuitenkin uudestaan ja xp käynnistyy ja yksi dvd-asema toimii sitten yksi kappale kiintolevyjä... mutta ei kaksi muuta. Ne eivät näy järjestelmänhallinnassa. Onkohan mahdollisesti käynyt mitä? Joku osa(?) emolevyssä kärvähtänyt vai mitaeh... Kiintolevyt ovat kuitenkin eheitä, tarkistin asian. Ne eivät vaan näy missään.
Kiintolevyt ei enää näy missään....
Tytteliminätys
1
778
Vastaukset
riippuen?onko SATA vai IDE?SATA paikkoja löytyy ainakin uusista emolevyistä lukuisia..että vaihda paikkaa..ihan ei minulle selvinnyt missä se leimahdus kävi..mistä tiedät että ovat ehjiä?yksi vaihtoehto on tietysti joku tuon tapainen jos se emolevy nyt ei sitten muuten hajonnut.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=44986997
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316