Kaverini alkoi täällä tutustumaan erääseen tyttöön. Olin hänen mukanaan kun hän kävi tapaamassa tätä tyttöä.
Tämä tyttö lisäsi minut Messengeriin, että voisi kysellä tästä minun kaverista lisää. Mutta kuinkas kävikään, ihastuimme toisiimme. Ja pian hän olikin täällä minun luona kainalossa. :)
Kaverin kanssa ei välit menneet poikki. Hän sanoi: "Eihän sille mitään voi jos toinen pitää sinusta enemmän, anna mennä vaan!" :)
Nyt olemme yhdessä, vaikka emme samalla paikkakunnalla asukaan. Kihlajaisia vietettiin uuden vuoden aattona.
Kyllä täältä hyvinkin helposti voi löytää oman kumppanin. Ei muuta kuin kaikki rohkein mielin vaan tutustumaan ihmisiin. Mitään menetettävää ei ainakaan ole. :)
Oma kulta löytyi :)
4
2477
Vastaukset
- jossu-tero
Wau, on se vaan niin siistiä kun ihminen löytää kumppanin itelleen..
Onnittelut kihlauksesta ja pitäkää toisistanne huolta :) - toinen onnekas
minä olen jo yli puoli vuotta saanut kokea samaista onnea..
Kihloihin meno on vain ajan kysymys=) - jarmojamo
erikoinen kaveri sulla kunnei yksin uskaltanu menny treffeille vaa otti sut tukijoukkoihin. Sinällään ihan hyvä et meni näin päin et tytti bongas sinut.
Eipä kaveri uskaltanut yksin sinne mennä. Ja annettiin hänen kuitenkin yksin aluksi kokeilla tutustua, mutta hän ei siellä kuulemma puhunut oikeastaan yhtään mitään kun ei uskaltanut. Joten sitten tultiin kaveriporukalla paikalle höpöttämään, minä ehkä enimpänä äänessä. Ja kaveri vaan istuskeli vieläkin hiljaa. Eipä ihme, että tyttö ei kovinkaan kiinnostunut hänestä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471