Sopiva paikka

Juhlat

Antakaa vinkkiä missä järjestää edullisesti juhlat n.30 henkilölle.

8

1590

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhlat pidetty

Suosittelen seuraavaa:
      http://www.hameenlinnanravintolat.fi

Valitse listasta haluamasi menu, hintaan sisältyy safkojen lisäksi tietysti kattaus kynttilöineen, tarjoilu, siivous, A-oikeudet ja ennenkaikkea: ainutlaatuinen ympäristö. Eli koko hoito samassa paketissa. 30 hengelle paras tila lienee Linnantupa (mahtuu max. 80).

Vieraat tykkää, varsinkin jos tulevat kauempaa, kokeiltu on. Jos vieraita ei ole hrveesti ja tarvitset ohjelmaa niin osta koko porukalle kierros linnassa, sen päälle syömingit. Mutta ota yhteyttä heti, tilat on usein varattu pitkälle etukäteen.

• Itse pidin syyskuussa isälleni yllätysjuhlat tervaniemessä. Viihtyisä paikka ja hintaan sisältyy saunomis mahdollisuus. Mielestäni todella edullinen, tosin tarjoilua ei ole. Itse tein vieraille purtavat. Jos kiinnostuit niin kysele Hämeenlinnan liikuntatoimistolta Tervaniemen virkistysalueesta.

• Ehehe-Jarna

Itse olen pitänyt muutamat kekkerit 20...30 hengelle Visakylän saunalla. Paikkaa kannattaa kysellä Hämeenlinnan opiskelija-asuntosäätiöltä.

Avaimen sai ainakin silloin SKV:n toimistolta Saaristenkadulta.

• kille

pööö!
      juu,samaa ehdotan kun toi seiskaysi titi. eli hämeenlinna ja tervaniemi. kysele vapaita aikoja liikuntatoimistolta. muistaakseni klo 10-16,70 ekua...ja klo 18-22,samat 70 ekua. eli saat koko päivän klo klo 10-22,140 ekulla.
      onks se paljo vai vähä? sen päätät sinä!

• viime kesänä

kirstulan kartanossa olin itse viime kesänä juhlissa ja oli tosi hieno paikka. hinnoista tosin en tiedä. mielestäni sinne saa ainakin viedä omat juomat.

• the.myth

Yksi hyvä paikka on ravintola seiska. Sinne tuli vietyä taksihommissa paljon porukkaa ja hakiessa lähtivät tyytyväisinä. Saunomismahdollisuuskin löytyy.

• Juhlat

Missä mahtaa olla mainitsemasi paikka ja kuka sitä vuokraa?

• Seiskasta
        Juhlat kirjoitti:

Missä mahtaa olla mainitsemasi paikka ja kuka sitä vuokraa?

sanoa, että on keskustassa ja kuitenkin mitä rauhallisimmassa paikassa.

Ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi. Ja Seiskassa on erikokoisia huoneita, eli on mahdollisuuksia erikokoisille seurueille. Olen ollut siellä häissä, synttärijuhlissa ja sitten aivan isänpäivälounaalla, joka kerta ruoka oli hyvää :)

http://www.kerhoravintolaseiska.fi/main.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2235
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1304
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      85
      1264
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1074
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      1018
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe