24 on parhaimmillaan erittäinkin hyvä sarja. Siinä on vauhtia ja jännitystä. Huonommillakaan 24 ei ole mielestäni huono, mutta silloin se on tylsä >> oon nimittäin nukahtanu muutaman kerran 24:n aikana.
Kaksneljä
Jou Jou
3
490
Vastaukset
- rukkapikkutakkutukka
minä en oo kyllä kertaakan nukahtanu 24sen aikana.. kyllä se sen verran tiivistahteinen on.
ja huomasin taas eilettäin kahen eka jakson jälkeen että koukussa ollaan.. helvetin hyvä sarja tuo on.- JuhPe
älä muuta sano...
- Jou Jou
Niin, kyl se on yleensä munkin mielestä tiivistahtinen mut EI AINA. Tosin ne mun nukahtamiset saatto johtua ihan vaan väsymyksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804