yli kaksi kuukautta yhtäsoittoon juomista takana...tarkoitus lopettaa. ennen aina pitkän putken jlk viinakramppi->sairaalaan....nyt jos jotenkin voisi enneltaehkäistä, ettei kramppia tulisi???? Ei varmaan kerrasta poikki voi lopettaa, mutta mitä voisi tehdä??? Ei koske itseäni, vaan kirjoitan toisen puolesta.
Miten putki poikki?
9
1327
Vastaukset
- Nimetön
viikon loivennus.voi olla melko vaikeeta ilman lääkkeitä.
- joskusjuoppo
Voisi mennä vähän aikaisemmin.
Ne nollat silti pitää puhaltaa että saa tarvittavan lääkityksen ja hoidon.
Eli lekurille vaan varaamaan aikaa.
Menee varmaan päivystyksenäkin. Onhan siinä vaaransa. Siinä on vitsit vähissä. Meikäläisellä on kokemusta kolmesta kuukaudesta. Sekä lääkäri että Viikatemies ovat hyvin lähellä. Ei auta B-vitamiinit, kun pahentavat vain oloa liian myöhään otettuna.
Asiantuntevana maallikkona voin suositella vain magnesiumia krampinestoon, mutta paras olisi hilata kamraatti lääkäriin. Näin on juttu, sillä tulevaisuus on synkkä.
Itsellä kolmen kuukauden putken katkaisu onnistui omin avuin ilman lääkäreitä loivennuksella, mutta siihen ei amatöörit pysty.
Tosin se loivennuskin kesti kolmatta viikkoa, joten koko projekti kesti yli 3,5 kk, joten paljon näppärämpää olisi mennä katkolle makoilemaan viikoksi lääkinnässä, niin laittavat kolleegan tolpilleen, ja jos kramppi iskee, niin apu on lähellä.- aloittaja
ei todellakaan ole kyse amatööristä, vaan ihan... sanotaanko 15v. juomista takana..
Tuo magnesium kuulostaa ainakin hyvältä. Krampit tulleet siis aina lopetuksen yhteydessä, joko ensimmäisenä tai toisena selvänä päivänä.
- raitis mies
on vaikea auttaa lopettamaan juomista tai juomaputkea, juojalla on hauskanpidon ennätys meneillään, niin kauan kun on hauskaa eikä huonoja seuraamuksia juomisestä, eikä mitään menetyksiä, kuten perhe. Niin odotellaan,,,,,
- aloittaja
puoliksi menetettyihin varmaan voidaan listata haimasta ja maksasta lähtien kaikki nuo tuolta sisältä...
että on kai siitä nyt paljonkin huonoa seurannut.
Onhan niitä selviä kausiakin toki välillä...joskus...
Ei kai tuossa vaiheessa enää juomisella ole mitään tekemistä hauskanpidon kanssa...:/ - raitis mies
aloittaja kirjoitti:
puoliksi menetettyihin varmaan voidaan listata haimasta ja maksasta lähtien kaikki nuo tuolta sisältä...
että on kai siitä nyt paljonkin huonoa seurannut.
Onhan niitä selviä kausiakin toki välillä...joskus...
Ei kai tuossa vaiheessa enää juomisella ole mitään tekemistä hauskanpidon kanssa...:/sori että olen tyly, mutta tunsin monta kaveria joilla sama kuin sinulla, tuli vastaan jurrissa ja lateli hyviä vitsejä ja niitä yhdessä naurettiin, ymmärrän kuinka vaikeaa luopua viinasta, luovu siitä itsesi takia, itsekkin luovuin silloin tuli tulosta, ei tullut jos luovuin muiden takia....
onnea yritykselle...
kirjottele - aloittaja
raitis mies kirjoitti:
sori että olen tyly, mutta tunsin monta kaveria joilla sama kuin sinulla, tuli vastaan jurrissa ja lateli hyviä vitsejä ja niitä yhdessä naurettiin, ymmärrän kuinka vaikeaa luopua viinasta, luovu siitä itsesi takia, itsekkin luovuin silloin tuli tulosta, ei tullut jos luovuin muiden takia....
onnea yritykselle...
kirjotteleminä itsestäni puhu :)
Tämä ihminen kenestä on kyse tuskin saa siinä kunnossa edes tavalliselle paperille tekstiä aikaiseksi....saati sitten tänne.
Eikä hän varmaan edes itse näe itsellään sen suurempaa ongelmaa. Kuulemma pystyy lopettamaan koska vaan, mutta niinhän ne aina sanoo. - Kokemusta on!
aloittaja kirjoitti:
minä itsestäni puhu :)
Tämä ihminen kenestä on kyse tuskin saa siinä kunnossa edes tavalliselle paperille tekstiä aikaiseksi....saati sitten tänne.
Eikä hän varmaan edes itse näe itsellään sen suurempaa ongelmaa. Kuulemma pystyy lopettamaan koska vaan, mutta niinhän ne aina sanoo.Niin,krampithan tulee kun alkoholi poistuu verestä,voi tulla 2-5 päivää juomisen lopettamisen jälkeen.Työssäni olen nähnyt kuinka kramppi tulee vaikka lääkärit ovat pumpanneet alkoholistin täyteen mm.diapamia,ne eivät ainakaan auta.Lääkäri tekee lisäksi karhunpalveluksen kun näitä alkoholistille kirjoittaa.Toki olisi syytä hakeutua vaikkapa sairaalaa valvottuihin olosuhteisiin.
Alkoholisti ei koskaan juodessaan näe siinä mitään ongelmaa,ongelmat on muissa ihmisissä.Näin se oli minullakin ennen,onneksi selvisin krmpeistani ja tänään raittiina(4v).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124