vinkkejä uudelle osallistujalle..?

MissChelsea

Hei vain kaikille!

Ensimmäistä kertaa olen täällä keskusteluissa mukana ja en oikein tiedä miten toimia..:) Olisi ihanaa löytää tukea ja seuraa laihdutukseen ja kuulla muiden edistymisestä!

Onko täällä siis jotakin käytäntöjä, ryhmiä, tapoja tms. mistä kannattaa olla tietoinen..?

n.30 kilon pudotus ja ylipäätään liikkeellelähtö ovat tämän vuoden tavoitteita! Tsemppiä siis muille saman haasteen edessä oleville!
-Chelsea-

4

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei , minulla ois kans 40 kg pudotettavaa .. kävellyt olen hieman ,mutta sekin kovin hidasta, on kuitenkinparempi, että jotain kun ei mitään..kaloreita lasken ja acomplia 1 pv. syön, just ne vasta aloitin,mutta pois on viikossa-2.9..

• xl nainen

Hips! Olen kans tässä miettinyt, että miten ihmeessä voisi aloittaa laihdutuksen. ajattelin udella, että mitä nuo mainitsemasi acompliat on ja paljon maksaa..? millaisella taktiikalla laihdutukseen? tsemppiä sinne päin ja olisi mukava enemmänkii vaihtaa mielipiteitä..

• xl nainen kirjoitti:

Hips! Olen kans tässä miettinyt, että miten ihmeessä voisi aloittaa laihdutuksen. ajattelin udella, että mitä nuo mainitsemasi acompliat on ja paljon maksaa..? millaisella taktiikalla laihdutukseen? tsemppiä sinne päin ja olisi mukava enemmänkii vaihtaa mielipiteitä..

Juu anteekskesti tämä vastauksen anto, ne ovat ihan läkärin määräämiä lääkkeitä ja ne vievät mielihalun pois,ja kyllä toimii ainakin mulla..nyt olen 4kg 9pv tiputtanut..aika kova vauhti, liiankin nopeeta, liikun myös ja ei kyllä ole nälkä, lasken myös kalorit..kysy lääkäriltäsi näitä, jos ei sinulla ole jotain maksa sairauksia ja voit tutustua tähän tohtoeri.net ja haulla tai poliklinikka.net jos nyt muistan oikein, ainakin guuklesta ja nimellä löytyy lisää tietoa 28tb. oli siinä 106e tuntuu kalliilta, mutta säätyneillä varoilla joita jää, kun ei kaupasta tarvitse ostaa herkkuja, niitä ei tee mieli..

• Annuli83

Tulkaa ihmeessä vaihtamaan kuulumisiä tuonne Kesäkuntoon 2007! -ryhmään. Itsellänikin on 40 kilon pudotusurakka edessä, joten ajatustenvaihtoa kaipaan tosissani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe