Kirjoitan tekstini tänne enkä yhden yön jutut palstalle, vaikka aihe sitä osin koskeekin…
Mietin tässä millainen mahtaa olla tätä palstaa lukevien sinkkujen seksielämä. Itse olen ollut kolme vuotta sinkkuna enkä tänä aikana ole harrastanut ollenkaan seksiä. Tietenkin olisi mukavaa ettei tarvitsisi elää näin selibaatissa, mutta kun en oikein uskalla harrastaa yhden yön juttuja. Edellisessä suhteessani seksi ei ollut niin kovin loistavaa, joten ehkä siksi ja ajan tuoman unohduksen vuoksi en elämääni pelkkää seksiä ole kaivannut.
Se mitä eniten maailmassa haluaisin olisi oma kulta. Olen kyllästynyt tähän tyhjään sinkun elämään ilman hellyyttä ja läheisyyttä! Uskon että näitä kaipaamiani asioita ei yhden yön juttu tarjoaisi. Tapasin tässä vähän aikaa sitten mukavan oloisen miehen ja luulin hänen haluavan tutustua minuun paremmin, mutta selvisikin, että hän olisi halunnut vain pelkkää seksiä. En sitä pystynyt hänelle antamaan. Kun kerroin pitkästä selibaatistani hän piti minua outona 24-vuotiaana naisena. Olenkohan outo? Kauniiksi ja hyväkroppaiseksi kehuessaan moni ihmettelee, miksi olen vielä sinkku. Saati etten harrasta seksiä.
Ajatus seksistä vieraan kanssa tuntuu vain niin vaikealta! Hyvä kun edes muistaa miltä se tuntuu! Pelkään että olisin huono ja osaamaton ja tuottaisin kumppanilleni pettymyksen. Luotan siihen että kun tapaan sen oikean sujuu seksikin luonnostaan ilman jännitystä. Muutenkin suhtaudun aina vakavasti uusiin tuttavuuksiin enkä haluaisi pilata suhdetta menemällä heti sänkyyn.
Nyt kuitenkin, kun sitä oikeaa ei vain tunnu löytyvän olen alkanut miettimään pitäisikö sitä yhden yön juttua kokeilla. Vaikka vain sen vuoksi, että voittaisin seksiä kohtaan tuntemani suorituspaineen. Baarissa flirttailen usein hyvinkin avoimesti miehille, mutta kontaktit rajoittuvat korkeintaan tanssilattialla suuteluun. Joskus olen mennyt miehen luokse yöksi, mutta vain nukkumaan. Välillä harmittaa, kun joutuu näin tuottamaan pettymyksen miehelle.
Haluaisin tietää sekä miehen että naisen kokemuksia yhden yön jutuista. Harrastatko niitä vai et? Miltä tilanne tuntuu? Luonnolliselta? Saako niistä oikeasti irti mitään vai jättääkö jälkeensä pettymyksen? Voiko suhde alkaa yhden yön jutun jälkeen? Ja koska viimeksi olet ylipäänsä harrastanut seksiä? Kertokaa!
Sinkun seksielämästä…
28
4045
Vastaukset
- 25vee
epäilempä että sinkkumiehet harrastavat vähemmän yhdenyön suhteita.
jos miehellä olisi paljon vientiä,hän ei olisi sinkku(nuoret pojat poislukien).
yksinkertaista,mutta varmasti paljon tottakin.
tämä oli yksinäisen miehen näkökulma.
ja mies saa aina iloa seksistä :D - lohtu
Runkkaan vaikken ronkeli olekaan.
- lohtu
Nainen voi valita mies joutuu tyytymään.
- Annuli72
..yhdenyön juttuja ollenkaan. Pari vuotta olen ollut nyt sinkkuna, eikä yhtäkään yhdenyön juttua. Joskus nuorempana tuli kokeiltua niitäkin, mutta ei antanut mulle kyllä mitään. Seksi on niissä aika huonoa. Nyt mulla on ollut koko tämän sinkkuaikani sama vakituinen rakastaja, ihana ukkomies jolta saan maailman parasta seksiä :) Sinkkuelämä ei tunnu ollenkaan hullummalta näin. Sitten kun tapaan jonkun, jonka kanssa tahdon oikean suhteen, lopetan tietysti tämän...
Itse oen ollut sinkku oikeastaan koko elämäni enkä varsinaisesti ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa, niin no yhtä pientä suhdetta lukuunottamatta monta monta vuotta sitten jossa seksi ei onnistunut koska minulla tuli asiasta liian kovat suorituspaineet, koska nainen oli kokenut ja minä en. Myöhemmin tajusin ettei nainen halunnutkaan vakavaa parisuhdetta vaan pelkkää seksiä, sellaiseen suhteeseen en lähde. Yhdenyönjuttuja en hyväksy missään muodossa. Minun mielestä seksi kuuluu vasta siihen oikeaan parisuhteeseen jossa molemmat tuntee toisensa kunnolla, niin ettei toisen tarvi koko ajan "jännittää". No en kiellä etteikö tämä lähes koko "iänikuinen" selibaatti ole joskus vaikeaa, mutta kun ei ole seksistä varsinaisesti edes kunnolla kokemusta niin ei sitä edes osaa kaivatakkaan. Itse olen jo 26v. Todella tuntuu että nykyaikana tuo seksi korostuu liikaa joka asiassa, eikö ihmiset voi tutustua toiseen ilman että aina pitää olla se "seksi" siellä taka alalla.
- Mies39
En ole oikeastaan koskaan ollut erityisen kiinnostunut seksistä. Nykyisin se melkeimpä inhottaa. Tietenkin minua pidetään outona, mutta ei haittaa.
- kiribati
aikoihin, kun olen ollut liian laiska :-D Olen mieluummin ollut välillä useita kuukausia selibaatissa, ei se ole edes tuntunut pahalta, koska kun vieressä ei ole ketään kiehnäämässä niin halutkin jäävät taka-alalle.
En ole koskaan nähnyt mitään syytä sille, miksi suhde *ei* voisi alkaa yhden yön jutun jälkeen (tosin silloinhan se ei ole yhden yön juttu :-)).
Viimeksi olen harrastanut seksiä viikonloppuna, mutta se ei ollut yhden yön juttu vaan tässä vaiheessa muutaman viikon/kuukauden juttu (olisikohan ensitapaamisestamme nyt kolme kuukautta, about). Seksi... elämä... seksielämä...
mää putosin.- Moderni mies
aina kun nainen kirjoittaa omasta sinkkuudestaan tai seksielämän ongelmista, hänen on pakko tunkea johonkin kohtaan taikasanat "Olen kaunis ja mulla on hyvä vartalo".
- ihan jees
Mä olen 30-vuotias sinkkumies ja harrastan yhdenyön suhteita silloin tällöin. Mä en ymmärrä miksi vapaamielisessä ja tasa-arvoisessa Suomessa vieläkin suhtaudutaan näihin yhdenyönjuttuihin kuin ne olisivat joku rikos ihmiskuntaa vastaan. Mä annan yleensä naisten iskeä itseni ja joskus teen itse aloitteen. Taustalla on halu tutustua erilaisiin ihmisiin. Mua kiinnostaa tietää naisesta kaikenlaista ja jos välillä on seksuaalista vetovoimaa, niin silloin voin suostua omalta osaltani seksiin vaikka vain yhdeksi yöksi. Mutta ei haittaa vaikka seksiä ei tulekaan, olen myös mielelläni "sleepbuddy". Eli seksi on vain yksi kiinnostava ulottuvuus naisessa. Typerän ja röyhkeän naisen kanssa en lähde minnekään, vaikka ulkonäköä olisi kuinka paljon tahansa. Huomaan, että vedän puoleeni yleensä aika fiksuja naisia ja näitä naisia haluan tavata useamminkin. Joten kyllä yhdenyön suhteesta voi kehittyä ainakin kaverisuhde, jos ei muuta. Ja lähes pelkästään minulle on jäänyt miellyttäviä muistoja (uskon, että itse olen myöskin jättänyt miellyttävän muiston).
- nykyään on
Niin, naisten ja yleensä yhdenyön juttuihin suhtaudutaan erittäin tuomitsevasti. Näinpä naissinkkuna en voi tehdä niin, ei vain voi.
- sitä se on
nykyään on kirjoitti:
Niin, naisten ja yleensä yhdenyön juttuihin suhtaudutaan erittäin tuomitsevasti. Näinpä naissinkkuna en voi tehdä niin, ei vain voi.
Se on irstasta.
- sehän on
sitä se on kirjoitti:
Se on irstasta.
liian helppoa.
- mies 30 v
Nuo yhden yön jutut tuntuvat olevan tarpeellisia hellyyden ja läheisyyden kaipuuta kokeville sinkuille. Siis suomeksi sanottuna ne on todella lyhytaikaisia parisuhteen korvikkeita. Oikeastaan tuollaiset ihmiset säälittävät minua. No, helppohan minun on sanoa, kun en tuollaista tarvitse.
- skriivailija
Nyt sanon vain omasta näkökulmasta ettei välttämäti kannata harrastaa yhdenillan juttuja.Itselleni ne ovat olleet pettymyksiä joten lopetin ne.Tarvitsen ne tunteet myös mukaan ennenkuin tunnen oikein ssaavani jotakin siitä tai antavani.Varsinkin kun on vakavempi suhde ja kumppani kenen kanssa voi kaikista mieltymyksistä puhua niin se on silloin niin vapautunutta että silloin ei tarvitse edes ajatella mitään,antaa vain mennä painollaan ja saavuttaa hekuman.Ja kun tuntee toista kohtaan enemmän silloin seksin kautta on toisen kanssa aivan yhtä,kaksi puolikasta yhdistyy.
- neiti etsivä
Hohhoijjaa. Olet aika hyvä, mutta ei mene läpi.
- Vanhapiika
Miksi ihmeessä keksisin ton jutun?!
Pitääkö viestisi perusteella tulkita, että olen outo? Meinaan joka sana oli totta!
Mutta eipä tätä kertomusta tarvi uskoa jos ei halua. Mikä lie siinä sitten vikana...
- alley_inside
käykääpäs kurkkaamassa tätä linkkiä: http://www.geocities.com/shrinkmyworld/. Uusi jännä sinkkusaitti, jonka pitäisi piakkoin aktivoitua! Hyvää alkukevättä kaikille!! Terkuin, aurinkoinen sinkku :)
- Vanhapoika 30
Ei ollut yhden eikä kahden yön juttuja, eikä seksiä ole tullut harrastettua.
- Mies 26v
On hienoa, ettet pyöri ympäärinsä jakelemassa, vaikka sellaista mallia yritetäänkin joka puolelta tuputtaa. Tuollaisen naisen toivoisin löytäväni. :)
- sinkkutyttönen
En tekemään sellaista mistä jäisi kuitenkin paha maku suuhun. Hienoa että tässä Suomen maassa on edes muutama samanlainen ihminen. Toivon että löydän vielä miehen joka arvostaa tätä periaatetta.
:)
- m--25
Suosittelen kokeilemaan yhden yön juttuja, pääset samalla tasolle muiden säälittävien ihmisraunioiden kanssa. Etsit vaan sen isokaluisimman miehen baarista ja annat sen pumpata "aivot pellolle", niin ei tarvitse enään tuotakaan asiaa pohtia...Tosin, seksihän on vain luusereiden harrastus.
- minävaanjoo
seksielämä...
- kasimuntti
niin nostansulle hattua ja korkeelle harvallaon mitään periaatteita saatikka itsekunnioitusta,tsemppiä
- kasimuntti
vastauksetmenee minnesattuu,, äskenen oli osoitettu sille vanhalle piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiialle
- sadsfghjgfd
seksi on ruma sana
- Vanhapiika
Olen miettinyt tilannettani uudestaan, enkä usko ryhtyväni yhdenyön juttuun. Tapaamani mies sai minut vain tuntemaan itseni niin oudoksi, että luulin saavani enemmän hyväksyntää miehiltä jos olisin harrastanut enemmmän seksiä.
Olen itsekkin aina toivonut löytäväni sellaisen miehen, joka arvostaa minua juuri tällaisena kuin olen. Enpä lähde nyt itseäni väkisin muuttamaan seksiseikkailuilla, joista en varmasti edes tykkäisi! Minä olen tällainen kuin olen ja odottelen tässä sitä oikeaa vaikka koko lopun ikäni. =)
Mutta arvoisat sinkut, koska me kaikki olemme erilaisia olisi kiva kuulla edelleen teidän ajatuksia yhdenyön jutuista.- Vanhapiika
Niin siis olin aika tyhmä, kun tosiaan ajattelin saavuttavani hyväksyntää seksikokemuksillani! Taidan olla vähän liian epävarma ja liian altis muiden mielipiteille!
Pitää seuraavan kerran pitää järki mukana kun ihastun. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947