Sanokaapa miehet, miten toivoisitte

meidän 50:sten (ja yli senk...

pukeutuvan! Itse tunnen olevani 51-vuotiaana vielä silleen nuori (on pienet lapset vielä), etten haluaisi ainakaan pukeutua mitenkään "vanhanaikaisesti" (jos nyt sellaista pukeutumistyyliä onkaan :)). En varmaankaan tule muuttamaan pukeutumistyyliäni näiden mielipiteitten vuoksi, mutta haluaisin jonkinlaisen kuvan, mitä ajatellaan tämän ikäisestä, jolla on vielä farkut, myötämenevät puserot ym. Myös naisten mielipiteet kiinnostavat ja miten itse pukeudutte.

64

3365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyseo

ja edestä kuin museo.
      Vitsi.
      Kunhan ei ammu yli kuten tuollaisessa tapauksessa usein käy.
      Omhan on pukeutumisesi.

• Lyseo

Tuo takaa kuin lysyo edestä museo, se tätäpäivää eikä mikään vitsi.Yli 50 nainen pakannut valahtaneen peppunsa tiukkoihin pikkiksiin joisen saumat näkyy tiukkojen pitkien housujen läpi.Valkaistut pitkänä roikkuvat hiukset ja laiha ryppyinen naama.Varmaan joidenkin miesten mielestä sexikästä. Minua lähinnä hävettää, naisena.

• Outo juttu

Minkälaisessa tapauksessa yleensä "noin käy"? Omapahan on pukeutumisesi! sanoit, hyvänen aika, niin onkin, mutta nyt kyllä arvostelit pukeutumistani, vaikket minua tunnekaan, etkä antanut minulle minkäänlaista vinkkiä siitä, miten minunikäiseni sinun mielestä olisi pukeuduttava. Se, "ettei ammu ohi", on aika outo mielipide. Ei sinusta ainakaan vaatemyyjäksi olisi. OLETKO MIES VAI NAINEN?

• 52 nainen
        Lyseo kirjoitti:

Tuo takaa kuin lysyo edestä museo, se tätäpäivää eikä mikään vitsi.Yli 50 nainen pakannut valahtaneen peppunsa tiukkoihin pikkiksiin joisen saumat näkyy tiukkojen pitkien housujen läpi.Valkaistut pitkänä roikkuvat hiukset ja laiha ryppyinen naama.Varmaan joidenkin miesten mielestä sexikästä. Minua lähinnä hävettää, naisena.

Usein vielä tälläisen pukeutumisen kruunaa
        vaaleanpunainen toppatakki.

• Esim. julkisissa
        Outo juttu kirjoitti:

Minkälaisessa tapauksessa yleensä "noin käy"? Omapahan on pukeutumisesi! sanoit, hyvänen aika, niin onkin, mutta nyt kyllä arvostelit pukeutumistani, vaikket minua tunnekaan, etkä antanut minulle minkäänlaista vinkkiä siitä, miten minunikäiseni sinun mielestä olisi pukeuduttava. Se, "ettei ammu ohi", on aika outo mielipide. Ei sinusta ainakaan vaatemyyjäksi olisi. OLETKO MIES VAI NAINEN?

kulkuneuvoissa.

Kireät farkut ja pusero samaa tyyliä.
        Yleensä hoikka ja huoliteltu.
        Takaapäin luulisi hyvinkin nuoreksi.

Siinä tapauksessa ryppysten kasvojen näkeminen saa aikaan oudon tunteen kun on odottanut näkevänsä ihan toisenlaiset kasvot.
        En tarkoittanut loukata, enkä arvostellut juuri sinua kerroin vain mitä olen nähnyt, enemmän ulkomailla kun Suomessa.

Ei vaatemyyjän ammatti ole minulle sopiva, en kyllä ole kokeillutkaan.
        En osaa antaa vinkkiä, yli-ampumisella tarkoitan että nuorekkuus ei ole pahasta kun sen tekee hyvällä maulla.

• tiirailija

sellaisia naisia jotka ovat pukeutuneet tyyliinsä sopivasti. Nuorekas timmissä oleva 50-nainen on todella seksikäs tiukkoihin pukeutuneena. Niin kai se on niin miehillä kuin naisilla, että tyylin on oltava uskottava, ylilyönnit eivät viehätä varmaan ketään.

• Kiitos tiirailija!

Kun esitin alussa kysymyksen, toivoin, että vastaukset sisältäisivät mielipiteitä n. 50:sten naisten pukeutumisesta, mutta nyt tuntuu kyllä siltä, että kun mainitsin tekstissä "farkut ja myöntämenevän puseron", minusta tehtiin mielikuva, joka ei kyllä mielipiteitten mukaan ketään miellytä. Tiirailija, olit ainoa, jonka mielipide on tyydyttävä, itse kunkin on todella löydettävä se tyyli joka sopii sekä naamaan että hiuksiin että vartaloon. Kuin myös samanikäisten miesten. Tuo "valkaistut pitkät hiukset, ryppyinen laiha naama" ei onneksi istu minuun, olen luonnonblondi, vielä vaaleat hiuksensa säilyttänyt.

• make

näistä tantoista, jotka kulkevat kesät ja talvet samoissa likaisissa lenkkareissaan kahisevat lenkkirytkyt yllänsä sauvoja heilutellen.Hyvärunkoinen nainen voi aina pukeutua miten haluaa.Tsemppiä ja farkut jalkaan kenelle mahtuvat.

• 0000000

tiedoksi vaan,että farkkuja saa sopivia niin miehet ,naiset kuin norsut kun vaan ostaa tarpeeksi isot.

• feelix

Nii samaa mieltä sun kans,mut ei kaikil nuorillekkaa sovi simmoset farkut ku just karvat peittyy.50v ei ollenkaan.fiksut farkut kyl.mut on se kamalan näköst ku tosiaanki joku hyvä kroppane muija on ku lyseo-museö.kyl niit riittää.ne on niit IKINUARII.Se on MAUTONTA.Kyl ikä tarttee hyväksyy,vaikkei ns.telttalinjaan vaatetakka itteäs.Seki on tosi et piukkoi farkkui o kiva kattella hyvä runkosil,mut auta armias,jos oma muija laittais,ni kyl tulis "virolaine" mieleen.

• Kirsi*

Bussia sinistä?

• feelix

hyvärunkoisenkin täytyy MUISTAA IKÄNSÄ.

• make
        Kirsi* kirjoitti:

Bussia sinistä?

bussia sinistä, vaan Volvoa punaista.

• Mummo60
        feelix kirjoitti:

hyvärunkoisenkin täytyy MUISTAA IKÄNSÄ.

se ikä tähän kuuluu? Jokainen saa pukeutua miten haluaa, jos vaan itsetunto kestää.
        Persoonallinen pukeutuminen on aivan hyväksyttävää, siitä jopa tulee muidenkin "muotia", olen senkin havainnut aikaa myöten.

Minulla on kanttia pukeutua oman maun mukaisesti, en pukeudu toisia miellyttääkseni, vaan itselleni mukavasti ja sopivasti. Minulla on hyvä maku, joten olen monesti makutuomarina ostoksilla.

Saa toki varttuneempi nainenkin pukeutua nuorekkaasti, jos haluaa. Käyttäkää värejä, ei pelkkää mustaa, huono väri aikuiselle naiselle, musta väri korostaa ihon värittömyyttä.

• Wayde
        Mummo60 kirjoitti:

se ikä tähän kuuluu? Jokainen saa pukeutua miten haluaa, jos vaan itsetunto kestää.
        Persoonallinen pukeutuminen on aivan hyväksyttävää, siitä jopa tulee muidenkin "muotia", olen senkin havainnut aikaa myöten.

Minulla on kanttia pukeutua oman maun mukaisesti, en pukeudu toisia miellyttääkseni, vaan itselleni mukavasti ja sopivasti. Minulla on hyvä maku, joten olen monesti makutuomarina ostoksilla.

Saa toki varttuneempi nainenkin pukeutua nuorekkaasti, jos haluaa. Käyttäkää värejä, ei pelkkää mustaa, huono väri aikuiselle naiselle, musta väri korostaa ihon värittömyyttä.

Pukekoon sarka pompan kuka niin haluu,mut kyllä
        nuorekkaita asusteita valmistetaan ikä immeisillekkin.
        Ei tarvitse teini tyttöjen asusteita rasvan kanssa päälleen laittaa.
        Väriä pitää uskaltaa käyttää,eikä aina sitä tasasen harmaata.

• Wayde

Ajatukset menee heti sekaisin kun nuorekkaasti ei mummomaiseen tyyliin pukeutuneen Lyydin näkee.:))

Pidä vaan linjasi jos"linjasi" on kerran kunnossa.

Lujasti ylipainoisen ei sovi ahtautua tikkoihin
      vaatteisiin,läskit pursuaa kuin pullataikina yli
      kauluksen.Puistattaa ihan.:))

Olenkin huomannut miten viron ja venäjän naiset
      nykyään pukevat ittensä sanoisinko somasti silmiä
      ja mieltä hivelevästi.

Enkä tarkoita tässä näitä"iloisia"tyttöjä
      En käytä heidän palvelujaan.

Kyllä hyvin pukeutunut SUOMI tyttö on se paras ja rakas.:))

Uskon että sinä itse olet se paras tuomari vaate hankinnoissa.
      Kun en minä kuiteskaan pääse nyt mukaan:))

• feelix

nainen ei astu omaa pihaansa pidemmälle ns.tuulipuku-lenkkarit yhdistelmällä.eikä 5-kymppiset pukeudu kuin teinit.Kysyjällä lienee joku ikä probleema.Kyllä hoikka 50v fiksuissa farkuissa on OK.Mutta esim.roosa toppatakki,pitkät,korkeakorkoiset saapikkaat ja matalat paljettikoristeiset farkut ja ikä 50v.HUH.

• Beavers
        feelix kirjoitti:

nainen ei astu omaa pihaansa pidemmälle ns.tuulipuku-lenkkarit yhdistelmällä.eikä 5-kymppiset pukeudu kuin teinit.Kysyjällä lienee joku ikä probleema.Kyllä hoikka 50v fiksuissa farkuissa on OK.Mutta esim.roosa toppatakki,pitkät,korkeakorkoiset saapikkaat ja matalat paljettikoristeiset farkut ja ikä 50v.HUH.

ettet ole koskaan kyseisten maiden maaseudulla käynyt, tai edes laitakaupungeilla.

• - näin 51-vuotiaalla!
        feelix kirjoitti:

En ole oikeastaan koskaan vaihtanut pukeutumistyyliäni, olen aina tykännyt enemmän housu-puserotyylistä kuin hameesta ja jakusta. Lenkille voin laittaa tuulipuvun ja lenkkarit - mitä siinä nyt on niin ihmeellistä! En olisi niin typerä, että vetäisin paljettikoristeiset farkut jalkaani enkä tosiaankaan näyttäisi (mieheni mielestä seksikästä :)) monen synnytyksen jälkeistä takapuoltani ylikireissä farkuissa, järki siinäkin on oltava ja onhan niin ihania mallistoja, joista kyllä löytyy farkut ihan teille kaikille. Jos itselläni kontrolli pettää, on meillä onneksi monta silmäparia arvostelemassa ja saan pian tuomion huonosta, sopimattomasta pukeutumisestani. Oletteko edes siinä kanssani samaa mieltä, että pääasia kuitenkin on, että se, mitä siellä vaatteen alla on, on kuitenkin se tärkein. Pidetään itsestämme hyvää huolta! Terveisin alkuperäinen kyselijä!

• myötämenijä

"En varmaankaan tule muuttamaan.." jne. Mitä sitten kyselet. Missähän periferiassa asut, kun pidät poikkeuksellisena viiskymppisen pukeutumista farkkuihin?

• tuomarismies

Kevyt pukeutuminen on silmälle hyväksi. Jotain läpinäkyvää pitsin kaltaista, ja turha on peitellä paljoa, pakkasella joku villatakki saa olla jos ei oo napitettuna ja vanunu.

• ajattelin tässä pistää punaiset kiilat mustiin pökiin ja isokauluksinen paita?Missä tavataan heh hee

• Lizarouva

55 vuotias ja pukeudun farkkuihin ja kireeseen toppiin..minihametta en kuitenkaan laittas päälle mutta muuten pukeudun muodin mukaan.
      Onneks ne minihameet ei enään olekkaan muotia..

• ennen kaikkea

Mielellään huoliteltu, mutta ryhti on tärkeämpi kuin vaatetus sinänsä.
      Ei kannata tavoitella mitään ihmeitä läpinäkyvin tai pitsikoristelluin puseroiden, alas leikattujen kaulusten kanssa. Pitkät housut jalkaan, mutta ei niin tiukat, että erottuvat niiden alla mahdollisesti olevat pikkarit.
      Hametta ja korkokenkiä välttäkää ehdottomasti.

• O.Velin

Farkut eivät pue tyylikästä naista. Parikymmpiset tytönheitukat voivat kyllä kulkea farkuissa.

• O.Velin

Farkut eivät pue tyylikästä naista. Parikymmpiset tytönheitukat voivat kyllä kulkea farkuissa.

• mies_vm56

En pidä farkuista enkä myötämenevistä puseroista tämän ikäisten enkä vähän nuorempienkaan päällä, ei naisten eikä miesten. Muuten ei niin väliä, kunhan on edes hieman persoonallista tyyliä.

Keski-ikäinen mies, nahkatakki, lököttävät ja polvista venyneet collegehousut ja nahkakengät, onneksi naisilla harvemmin näkee mitään yhtä kamalaa.

• aure-ottiilia

antaisin 10 pistettä ja sen semmoisen papukaijamerkin!

Mitä sanonnoissa muuten tarkoitetaan tuolla papukaijamerkillä, toivottavasti pelkkää plussa?

• pohtija
        aure-ottiilia kirjoitti:

antaisin 10 pistettä ja sen semmoisen papukaijamerkin!

Mitä sanonnoissa muuten tarkoitetaan tuolla papukaijamerkillä, toivottavasti pelkkää plussa?

Sanonta papupaijamerkistä viittaa 60-luvun lastenohjelmaan Sirkus Papukaija, jossa tirehtööri jakoi esiintyville lapsille kehuina papukaijamerkkejä. Samassa sirkuksessa oli Onni-klovni suurine housuineen ja taikuri (nimi unohtunut), jonka taikasanat olivat "suolaa, suolaa, enemmän suolaa".

• aure-ottiilia
        pohtija kirjoitti:

Sanonta papupaijamerkistä viittaa 60-luvun lastenohjelmaan Sirkus Papukaija, jossa tirehtööri jakoi esiintyville lapsille kehuina papukaijamerkkejä. Samassa sirkuksessa oli Onni-klovni suurine housuineen ja taikuri (nimi unohtunut), jonka taikasanat olivat "suolaa, suolaa, enemmän suolaa".

Kyllähän minä Onni-klovnin taikasanoineen muistan, vaan enpä muistanut enkä osannut yhdistää häntä papukaijamerkkiin.

• mies_vm56
        aure-ottiilia kirjoitti:

Kyllähän minä Onni-klovnin taikasanoineen muistan, vaan enpä muistanut enkä osannut yhdistää häntä papukaijamerkkiin.

siitä papukaijamerkistä;) Kiinnitin sen tuohon seinälle näytön yläpuolelle.

• Beavers
        pohtija kirjoitti:

Fakiiri Krönblom, joka ei vielä silloin tiennyt suolan vaaroista mitään :))

• Beavers

Juhlaan tyylikkäästi, vapaa-aikaan rennommin. Tätimäiset tätimäisesti ja nuorekkaammat nuorekkaammin, niin että itse viihtyy.

Tuulipuvut eivät kuulu mihinkään muuhun kuin ulkoiluun.

Jokainen käyttäköön vaatteita joissa itse viihtyy, asun tulee olla kantajansa oloinen.

• osannut

sitä paremmin ilmaista.

• vilperttiketku

ihanko varkkut tälläät jalkoihin,on ihan hyvä se,ette tällää retkulökäreitä kinttuus. parempi on varkut ja vaika näkysi pikkarin lahkeen raitat,aina onistuu tulemaan hjyvä mieli piukeetä pyllyä ihailessa mitä niistä muhkuroisata,itehän jokahine omansa kantaa kueinää kaiki olla saamaasta muotistta valetuja ja oikein pitää tälätä sithä muuta pääle, kun lähdet jonekin juhlimaan.laita tyttö päälesi omat kuteet olet niisä paraimillaasi itse tietät ota kuiteki opikssi kun sinuaa joku vähäsen neuvvoo

• vilpertiketku

ihanko varkkut tälläät jalkoihin,on ihan hyvä se,ette tällää retkulökäreitä kinttuus. parempi on varkut ja vaika näkysi pikkarin lahkeen raitat,aina onistuu tulemaan hjyvä mieli piukeetä pyllyä ihailessa mitä niistä muhkuroisata,itehän jokahine omansa kantaa kueinää kaiki olla saamaasta muotistta valetuja ja oikein pitää tälätä sithä muuta pääle, kun lähdet jonekin juhlimaan.laita tyttö päälesi omat kuteet olet niisä paraimillaasi itse tietät ota kuiteki opikssi kun sinuaa joku vähäsen neuvvoo
      joku meinaa kähveltää tänän juttun

• Muori 11

nainen lopettaa pukeutumisen miehiä varten, helepottaa ainaski puolella. Ei tarte kysellä. Ompahan vaareilla enempi huvia kun käyvät rajantakana, hyvää ja kaunista pukeutumista katselemassa.Me suomalaiset naiset, olemme kuitenkin niitä parhaita rytkyinemme, meidän miehillemme ainaski 90%lle.Tuki ja turva! heh heh

• Pukeutumisen suhteen pätee sama, kuin elämiseen yleensä.
      Kannattaa pukeutua niin, että on sinut vaatteidensa kanssa. On muiden päänsärky, jos ei "siedä" toiselta erilaista pukeutumista, kuin itsellä on tai miten yleensä pukeudutaan.

Minulle ei istu esim. pikkutakki arkeen, siksi, että olen elämästäni valtaosan 'asunut' työhaalareissa.

Mustat farkut talvella ja erilaiset nahkapuserot ovat minun ylseislookkini, ja siihen on ympäristön tyytyminen.

Vaimoni on myös 51-vee. Hänen 'päällä ei jakkupukuja' näy. Sen sijaan erilaisia mekkoja, 'kukin, palloin,vekein,jne'. Yläosat tyköistuvia pääsääntöisesti.Niitä hän käyttää tanssiasuinaan. Juhlatilaisuuksissa samoin hänen makuisiaan hameasuja( ei sentään em. kukkamekkoja ym.). Voi sanoa, ettei koskaan housuasuja tai, 'tuote-esittelijän, virkanaisen' pukeutumistyyliä, koska hänen luonne ja ulkoinen olemus eivät sellaisiin sopisi.

Farkut ovat hänen työmatka ja kauppa-asuina, muttei juhliin suostu housuasuisena lähtemään.
      Mielestäni hän edustaa itseään ja sukupuoltaan aivan jees, ja kuka tykkää ja kuka ei, on hänen asiansa.
      Onneksi hän haluaa olla nainen ja näyttää naiselta, ja hyvä niin.

• Alkuperäinen!

Olen siis samanikäinen vaimosi kanssa ja voimmepa olla teille miehille ihan aikalailla samantyylisiä. Me emme kylläkään käy tansseissa (mieheni ei osaa:() mutta juhliin toki laitan tilanteenvaatiman asun. Minun mieheni käyttää myös mustia farkkuja - tosin omistaa yhdet ihanat sinisetkin. Lisään vielä sen mielipiteeni, että tärkeää on myös, miltä itse näyttää niissä vaatteissa, missä kulkee. Ei juhla-asu korosta kantajaansa, jos hiukset hapsottaa, esim. Eikä lenkkiasu kuulu kantajalleen jos naamassa on pakkelia paksu kerros.

• tinnun

nykynuorisoa, ovat tosi huonossa kunnossa, ylipainoisina ovat ahtautuneina tiukkoihin farkkuihin, läskit pursuaa, kun he laahaavat itseään eteenpäin, he vaan pukeutuvat just niin kuin haluavat..
      Minäkin puen itseni just niihin vaatteisiin missä viihdyn, en kenenkään muun, kun itseni takia, Tyylikästä minusta ei saa tekemälläkään, koska olen tyypiltäni rento ja reipas, ja niin on vaatteenikin.. Minulla on farkkuja ja niihin yhdistelen jakkuja, toppeja ja neuleita, on saapikkaat tai matalat kengät, ihan sen mukaan missä liikun..
      Lurexit ja jakkupuvut heille, ken niissä viihtyy, minä en viihdy niissä kuteissa..

Taidanpa ottaa tatuoinnin, kun täytän 60v, pieni perhonen olkapäähän, nam..

• Ravimies!

Aluksi pitää sanoa että siisti, huoliteltu naisellinen pukeutuminen kääntää minun pääni. Naiselle mieluimmin hame/mekko, kuin housut, mutta mikäli housut niin mieluimmin jotain muuta kun farkut.Liituraitainen jakkupuku sehän olisi jotain. Alusasuna jotain laadukasta, ja seksikästä sukkanauhaliivit sukat,tai korsetti.Lenkkipolulle tietysti ulkoilupuvussa lenkkitossut mutta tässä asussa vaan ulkoilemaan/lenkille,ei ravintolaan tai kirkkoon, ei edes ruokakauppaan.

• voitkin viedä

sen naisesi sinne ravitallille...

• voitkin viedä

sen naisesi sinne ravitallille...

• opri51

Kyllä tuohon ikään mennessä pitää jo olla selvillä mistä itse pitää ja mistä ei.
      Ja sinulla on mies, kysy häneltä jos miehisiä mielipiteitä tahdot, vai haluatko vain tietää miltä näytät muiden miesten mielestä.
      Olen itsekin 51 v. (muksut tosin ovat jo lähellä 30 v.) enkä kyllä ajattele pätkääkään mitä muut miettivät minun vaatteistani, se kun ei vaikuta mitään minun elämiseeni ja olemiseeni, muiden ajattelut.
      Vaikuttaisi,ettet ole oikein sinut ikäsi kanssa?
      Farkkuihin, kun on farkkujen aika ja shortseihin kun mennään rannalle jne.
      Jos miesten mielipiteisiin nojaat, he tykkäisivät jos et pue päällesi yhtään mitään, silloin ei kiristä eikä purista.

• Naapuri.

ainakaan. Tuoss eilen ehtoola naapurin viiskymppinen pistyty meidän rouvan luona visiitillä.(kehumassa etelän reissua) Päälle oli sattunut marjapuuron punaiset verkkarit, pompulainen T-paita jonka päälle oli ängetty vihertävä, pienehkö villatakki.Ei mennyt napit enää kiinni. Jaloissa urheilusukat(reikä toisessa ja olleet joskus valkoiset) Kesäiset avosandaalit.(niillä kyllä pääsee lumettomana aikana ) Tukka oli normaalin sekanen niin kuin ennenkin. Ei ollut meikkejä tai huulipunaa. Oli kuulema hiljaisesta supinasta(välillä)käynyt vienti. On ne vaan kuulema eri miehiä siellä kun ne saavat kypsää naista palvoa ja passata.

No jaa mitäpä tuo mulle kuuluu, palvokoon ja ihailkoon ken haluaa. Sen heille suon mielelläni. Mitähän etelän mies sanoisi jos nyt näkis kohteensa?

• tämän jutun lävitse ja kirjoitan tähän "naapurin" viestiin.
        Meillä oli naapurina nuorehko n.32v nainen. Hän oli minun tuttu ja käytiin kylillä toisillamme.
        Hän osti paljon alevaatteita kerralla, minä kävin sitten hypistelemässä hänen ostoksiaan.
        Kerran, jos muutamankin, menin hänen luo, hänellä oli päällä verkkarit ja harmaa reikäinen, hihoistaan venynyt neuletakki. Minä siinä sanomaan, missäs nyt uudet vaatteet, kun et päälle laita. Hän siihen; en raatsi pitää! Niin kävikin, hän piti ne sängyn alla pahvilaatikossa, eikä malttanut pukea päällensä, kuluvat käytössä.

Minä pidän mm.farkkuja ja t-paitaa arkioloissa. Eri
        tilanteisiin pukeudun, sen mukaan, mistä tilaisuudesta on kyse, joskus hame- jakkuyhdistelmään, tai housut- jakkuyhdistelmään. Korujakin tai muita asusteita käytän jonkin verran,esim. mustan kanssa sopii hopea, kultaa paremmin. Muihin väreihin voi soveltaa, mikä silmää miellyttää. Vertailen peilin edessä eri asuja ja vaihtelen niitä keskenään, samoin kuin huiveja, koruja ym. lisättävää.
        Kengät asun mukaan, väri ei ole pääasia, muttei valkoisia talvella, ainakaan pikkukenkiä.
        Näin sopii minulle.

• Pirre*

"Keski-ikäinen rouva päästeli vanhalla Seatin räppänällään tuhatta ja sataa.

Pian hän sai poliisit peräänsä ja hänet pysäytettiin.

– Aijai, nyt rouvalla taitaa ylittyä reippaasti kuudenkympin raja.

– Voi eihän toki, vastasi kauhistunut rouva.

– Tämä kaamea hattu vain tekee minusta niin vanhan näköisen, rouva totesi."

:)

• henrik'

Laihialaiset vanhatpojat olivat automatkalla,
        kuinka ollakaan toiselle tuli vessahätä,
        ei muuta kuin metsään kyykky sellaiselle,
        hetken kuluttua kuului metsästä huhuilua,
        onko vessapaperia,ei ole vastasi velipoka,
        kyllä se täytyy jättää sinne

• linjaNi
        henrik' kirjoitti:

Laihialaiset vanhatpojat olivat automatkalla,
        kuinka ollakaan toiselle tuli vessahätä,
        ei muuta kuin metsään kyykky sellaiselle,
        hetken kuluttua kuului metsästä huhuilua,
        onko vessapaperia,ei ole vastasi velipoka,
        kyllä se täytyy jättää sinne

mukaisista vaatteista. Onneksi tyttäreni 25 vuotias on opettanut oikeaa pukeutumista...kun itse en aikaisemmin osannut :((
        Alle 50senä pidin ns. mummovaatteita. Esim. isoja teepaitoja.
        Olen 60kg...kuntoileva...linjat ja ryntäät kohdallaan. Kehon myötäisen paidan-puseron tärkein asuste on istuvat ja hyvät rintaliivit.
        Vartalon mukaiset farkut..erinvärisinä kuuluu myöskin nykyisin asuvalikoimiini.

Rahaahan se vaatii, että uusii koko vaatevalikoiman...itseensä sijoittaminen kannattaa. Vanhoja vaatteita ei kuitenkaan kannata heittää roskiin...voi tulla jokin vamma tai sairaus joka vaatii väljemmät vaatteet.

Iloinen ilme peittää ne alkaneet rypyt..moni on sanonut että olet niin nuorekas ja uusiutunut olemus sopii mulle. Ehkä joku on kateellinenkin mutta sehän on vain minulle iloksi :))

Kiitos tyttäreni...täällä on onnellinen nainen -52-

• Akaton mies
        linjaNi kirjoitti:

mukaisista vaatteista. Onneksi tyttäreni 25 vuotias on opettanut oikeaa pukeutumista...kun itse en aikaisemmin osannut :((
        Alle 50senä pidin ns. mummovaatteita. Esim. isoja teepaitoja.
        Olen 60kg...kuntoileva...linjat ja ryntäät kohdallaan. Kehon myötäisen paidan-puseron tärkein asuste on istuvat ja hyvät rintaliivit.
        Vartalon mukaiset farkut..erinvärisinä kuuluu myöskin nykyisin asuvalikoimiini.

Rahaahan se vaatii, että uusii koko vaatevalikoiman...itseensä sijoittaminen kannattaa. Vanhoja vaatteita ei kuitenkaan kannata heittää roskiin...voi tulla jokin vamma tai sairaus joka vaatii väljemmät vaatteet.

Iloinen ilme peittää ne alkaneet rypyt..moni on sanonut että olet niin nuorekas ja uusiutunut olemus sopii mulle. Ehkä joku on kateellinenkin mutta sehän on vain minulle iloksi :))

Kiitos tyttäreni...täällä on onnellinen nainen -52-

Jos oliis sellaaset läpinäkyvät rintaliivit, ne ny ainaki pitääs olla. Sitten sellaanen kesämekkoo ja suurilierinen kesähattu. Oliishan se minihameski jotaan. Talaven aikahan pitää laittaa vaatetta riittävästi jotta ei vilustu.

• kokop aijjaan
        Akaton mies kirjoitti:

Jos oliis sellaaset läpinäkyvät rintaliivit, ne ny ainaki pitääs olla. Sitten sellaanen kesämekkoo ja suurilierinen kesähattu. Oliishan se minihameski jotaan. Talaven aikahan pitää laittaa vaatetta riittävästi jotta ei vilustu.

Etköhän aikaisemmin sanonut:nottei vilustu. Älähän lipsu!

• marjapensas
        Akaton mies kirjoitti:

Akaton mies, juntit ja mummelit, niitä lierihattuja ja kesämekkoja pitää,
        tai ehkä, sitten joissakin häissä.Läpinäkyvät rintaliivit ja minihame menee jo meidän ikäisten,panettelemiseksi
        Kesällä arkeen farkut,tai
        snickersit, ilmoista riippuen.
        Mummeleita emme vielä ole, mutta siksi joskus tulemme.

• Akaton mies
        marjapensas kirjoitti:

Akaton mies, juntit ja mummelit, niitä lierihattuja ja kesämekkoja pitää,
        tai ehkä, sitten joissakin häissä.Läpinäkyvät rintaliivit ja minihame menee jo meidän ikäisten,panettelemiseksi
        Kesällä arkeen farkut,tai
        snickersit, ilmoista riippuen.
        Mummeleita emme vielä ole, mutta siksi joskus tulemme.

Elä ny halakaase ittiäs siellä "marijapensas" Kyllä täällä pohojanmaalla vaimoonenväki pitää kesämekkoja. Samoon oon niitä nähäny muuallaki päin suomea. Ruotsis ja varsinki Tanskas ovat oikeenki suosittuja. Ei se maalima lopu sinne teille, oon mä nähäny sitä muuallaki päin. Se ny oli vaan itteltäni sellaanen leikkimielinen eherotus, jokaanen pitäköön jalohnaan vaikka sarkahousuja juhannusaattona, jos se sitten hyvä on.

• marjapensas
        Akaton mies kirjoitti:

Elä ny halakaase ittiäs siellä "marijapensas" Kyllä täällä pohojanmaalla vaimoonenväki pitää kesämekkoja. Samoon oon niitä nähäny muuallaki päin suomea. Ruotsis ja varsinki Tanskas ovat oikeenki suosittuja. Ei se maalima lopu sinne teille, oon mä nähäny sitä muuallaki päin. Se ny oli vaan itteltäni sellaanen leikkimielinen eherotus, jokaanen pitäköön jalohnaan vaikka sarkahousuja juhannusaattona, jos se sitten hyvä on.

Pohojanmaalla ittekkin asustan, länsi sellaases,
        muttei,täällä pahemmin mun ikääset naiset mekoissa, kulje,
        eikä läpinäkyvissä, rintaliiveissä. Enkä mä siihen halakea,
        jossei joku ymmärrä naisten pukeutumisesta pätkääkään.
        Matkusteltu on, ruattis tanskas ja vähä muuallaki.
        Mutta tua muati ei oo tullu vastaha, sitte -60 luvun.
        Ei kuitenkaan millään pahalla.

• tuloo
        marjapensas kirjoitti:

sellaanen läpinäkyvä hattu ja rintaliivit sopii 50.
        iie,ja kesämekko

• Pirre*
        tuloo kirjoitti:

sellaanen läpinäkyvä hattu ja rintaliivit sopii 50.
        iie,ja kesämekko

kylymät vain tällä hetkellä, tai no, jos sen krimiturkin alle...:)

• mies_vm56
        marjapensas kirjoitti:

marjapensas, osta seuraavaksi numeroa suurempi lierihattu;) vaikka jättäisitkin sen kesämekon ostamatta. Ja lue myös rivien välit, "Akattoman miehen" lupsakka huumori, mitä tämä palsta olisi ilman sitä. Se olisi paljon kuivempi.

• mixmaxi*
        mies_vm56 kirjoitti:

marjapensas, osta seuraavaksi numeroa suurempi lierihattu;) vaikka jättäisitkin sen kesämekon ostamatta. Ja lue myös rivien välit, "Akattoman miehen" lupsakka huumori, mitä tämä palsta olisi ilman sitä. Se olisi paljon kuivempi.

olen minäki, huumoria pitää olla, vaikka itsekin allekirj. pistää omiaan joukkoon, milloin virnuillen millon kireenä ku jousi, toisinaan taas jonninjoutavana höpöttelynä.
        Löysin viime kesänä kukkamekon kirppiksen ilmaiskorista ja otin sen mukaani, aattelin leikata matonkuteiksi. Takana oli runsaasti hellepäiviä. Kääntelin sitä mekkoo käsissäni, en löytäny pahempia vikoja ja niin tälläsin mekon päälle, sopiva. Pesu, silitys ja koiran ulkoiluun mukavan vilponen asu, helmat vaan liehutteli kesätuulta säärissä.

• tammikuun likka
        mies_vm56 kirjoitti:

Oli juuri viimeviikolla, kun eräs työkaveri penkoi vanhoja valokuvia, mitä on tullut otettua vuosien aikana.
        Noo, sitten löytyi yksi tosi mahtava kuva, eikä sitä nauramatta kattellu kukaan.
        Se oli jokin vappujuhla muutama vuosi sitten, kun minä olin pukeutunut pitkään kukkamekkoon ja päähän olin laittanut ison lierihatun. Olin silloin esittävinäni ison talon emäntää ja onnistuin siinä täydellisesti ilmettä myöten. Vierelläni oli Karjakoksi pukeutunut työkaveri ja mukanamme oli vielä pari pientä tyttöstä; keiju ja prinsessa.
        Sen koommin en ole tuota mekkoa käyttänyt. Ehkäpä ensivappuna olisi aika pukeutua uudelleen. Hieno mekko se on. Enää en taida olla tuon ison talon emännän näköinen. Aika on pikkusen pienentänyt minua vuosien aikana. :)

• mies_vm56
        mixmaxi* kirjoitti:

olen minäki, huumoria pitää olla, vaikka itsekin allekirj. pistää omiaan joukkoon, milloin virnuillen millon kireenä ku jousi, toisinaan taas jonninjoutavana höpöttelynä.
        Löysin viime kesänä kukkamekon kirppiksen ilmaiskorista ja otin sen mukaani, aattelin leikata matonkuteiksi. Takana oli runsaasti hellepäiviä. Kääntelin sitä mekkoo käsissäni, en löytäny pahempia vikoja ja niin tälläsin mekon päälle, sopiva. Pesu, silitys ja koiran ulkoiluun mukavan vilponen asu, helmat vaan liehutteli kesätuulta säärissä.

myös näille palstoille. Ilman hjumööriä tulee ikävä;)
        Koiran kanssa ulkoiluun on kaikki asut sopivia. Vaan tämän "talven" kelit ei ole sopivia koiran kanssa ulkoiluun, rumasana.

• marjapensas
        mies_vm56 kirjoitti:

Enkä meinaa millään pahalla, mutta huumori, huumorina.

• miehinen mielipide.

Sinulla on aivan hyvämaku pukeutumisen suhteen, arvatenkin, kun näin sanallisesti ja mielikuvien perusteella arvioi. Mutta kokemus tuosta on kuitenkin miellyttävä, iloa silmälle ja yleensä se ei ole pettänyt muutenkaan.

• jessus kanssanne!

Ainai asioilla on monet puolensa.
        Kovasti kutkuttaa nauruhermoja nuo juttunne.
        Suattaapi jutut ollakkii ussein nuin ku sanottaan.
        Kokemuksiaan huastavat-kaiketi-ukkelit.

• tatsa 53v.

jos miesten päät kääntyvät ja olet pitänyt kropastasi hyvää huolta,farkut ovat ok sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe