Onkohan mulla päässä vai koneessa vika kun en enää pääse kuuntelemaan tätä mainiota bluesradiota. Onko mitään muita netissä kuuluvia bluesradioita? Kiitos.
Midnight blues
tuoppi
4
404
Vastaukset
- mun makuun ainakin
- Keijo Taipale
Googleta: Bad dog blues
- Winampin Librarysta
Winamp-soittimen Librarysta löytyy Shoutcast Radio -nappi, jonka hakemisto on aakkosissa, sieltä B-kirjaimesta Blues antaa listan erilaisia.
- sky.fm
Tämä on mun suosikki:
http://www.sky.fm/jazz/
Sky.fm:ssa se on Listen now -pudotusvalikossa toiseksi alimmaisena. Varmaan tää Modern Jazz ei ole bluesia, mutta soitetaan Coltranea, Ornette Colemania, Eric Dolphya, Charles Mingusia, Cecil Tayloria, Miles Davisia etc.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595