Joo sama meno jatkukoot
14.1 jakson typeryydet!
5
763
Vastaukset
En nyt ole huomanut kovin ilmiselviä typeryyksiä, mutta huomasin jälleen kerran ihmetteleväni sitä, että ihanko oikeasti jokaiseen jenkkiläiseen rakennukseen rakennetaan miehen mentävä ilmastointijärjestelmä?
- Taika Jim
Miten kännykkä kameran kuvat ovat niin tarkkoja ja miten siihen kännykkään voi puhua muutaman metrin päässä terroristeista. Miksi nyt sitten Jack Bauer antautui kesken kaiken, taas.
Jos minä olisin Jack Bauer, niin kyllä keljuttaisi eka tunnin jälkeen kun tietäisi että 23 tuntia on jäljellä vaikka tekisi mitä tahansa. Sillä kait se sitten tekee kaikkea mahdollista kun tietää että henki ei vielä tässä tuotantokaudessa mene. - Tietäjä84
Taika Jim kirjoitti:
Miten kännykkä kameran kuvat ovat niin tarkkoja ja miten siihen kännykkään voi puhua muutaman metrin päässä terroristeista. Miksi nyt sitten Jack Bauer antautui kesken kaiken, taas.
Jos minä olisin Jack Bauer, niin kyllä keljuttaisi eka tunnin jälkeen kun tietäisi että 23 tuntia on jäljellä vaikka tekisi mitä tahansa. Sillä kait se sitten tekee kaikkea mahdollista kun tietää että henki ei vielä tässä tuotantokaudessa mene.Kamerakännykät kuvat nyt oli ehkä liian hyviä :|, paitsi nykyänhän ne alkaa olemana jo melkein digikameroita :/... No mutta joo, toivottavasti ensi jakso sisältää #&%£$!* paljon virheitä
- LameX
Joo, eli kyseessä on 19 episode tällä hetkellä Maikkarilla tulevaa tuottista (Season 5). Ku jaksoo on tullu 10 min. 17 sek. niin Jaakko (Jack) painelee puhelimeensa 100 km/h jonkun tyypin puhelinnumeron. Luultavammin nopeutettu, mut todella tyhmän näköstä... "Ti-ti-ti-ti..." Kuuluu näppäinten äänet. :D
- Tietäjä84
Vaikk ei khyllä kovin typerältä kuulosta :/, mutta silti :)... :/... :'(... :D!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850