Olen mies,
joka jättää jälkeensä vain savuavia raunioita,
pöyhittyjä heinälatoja,
kuljettuja aittapolkuja,
natinasta vaienneta hetekoita.
Mies,
ilma omaatuntoa,
ilman syyllisyyttä,
ilman häveliäisyyttä.
Mies,
joka on kotonaan vieraissa sängyissä,
vieraana omassa sängyssään,
aina toivottu,
ei koskaan kutsuttu.
Mies,
iso mies,
mies joka toimittaa,
rakkauden näköinen mies.
Rakkauden näköinen mies
9
399
Vastaukset
- --------------------
Tämän nimimerkin alla "aidoimmillaan".
Rauniot savuavat,
hetekat kuluivat puhki.
Lipoja. Mutta sai puolustuskannalle rakastuneen naisen.
Hymy- scarabaeus
mikään
rakkausruno - Terttu.
mutta rakkautta ja seksiä ei pitäisi sekoittaa keskenään. Ne ovat sitten onnekkaita, jotka ovat löytäneet/saaneet molemmat.
- Rajallinen_
On minusta kuin öljy ja vesi - rakastumisvaiheessa ne sekoittuvat siinä tunteiden myllerryksessä toistensa sekaan pieneiksi pisaroiksi - sitten kun rakkaus kypsyy ja vakiintuu ne erottuu taas erilleen ... tai ainakin näin voisi tapahtua.
Se on hyvä, jos ne osaa pitää erillään - silloin pystyy rakkaudella paikkaamaan seksin ryppyjä ja päivastoin ... etsimään sen sillan vaikeiden paikkojen yli
:-)
- Rellu
jokainen säkeistö omalla tavallaan hieno, hyvistä
aineksista koottu runo.
En tiedä, mikä näistä säkeistöistä olisi paras,
jos pitäisi valita, mutta tuo ensimmäinen on
jollain lailla " maanläheinen " loput säkeet
enemmänkin miehen tuntoja/ajatuksia, vaikka
kyllähän tuo ensimmäinenkin sitä on toki.
Hieno kokonaisuus, thanks !- Rajallinen_
kuin mies, ainakin silloin tällöin :-)
- mielestäni
Miksi pitäisi etsiä aina jokin paras säkeistö?
Eikö runo ole itsessään kokonaisuus?
Mielestäni runo kuvasi kokonaisuudessaan
miehen maailmaa tai "miehen miehisyyttä". :)
tämä sai hymyilemään. Puhumattakaan että hyvin kirjoitettu. Pelkistetysti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154