Uusi kirppis Hyvinkäällä

Pulla

Hyvinkäällä Munckinkadulla on jo jonkin aikaa toiminut kirpputori. Paikka on todella siisti, eikä tavaratkaan hassumpia. Henkilökunta on ystävällistä. Kunhan toiminta pääsee kunnolla vauhtiin, niin siitä tulee Hyvinkään kirppisten helmi.

6

2417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rompetta siellä on

Varsinainen rompetori. Miten kukaan voi tuoda niin loppuunkäytettyä vaatetta kuin siellä on? Tikunnokassa roskikseen. Ja esimerkiksi kirjoja ei näyttänyt olevan oikeastaan lainkaan.

Ostan kirppiksilta tavaraan kun löydän, esim. Keravan femmatori on ok. Hyvinkäällä ei oikein kirpputoritoiminta tunnu luonnistuvan. Kaikki kolme on kokolailla surkeita.

• Ostin vuosi sitten Keravan femmatorilta vinon pinon vinyylilevyjä tosi edullisesti.
        Sääli, että Keravalle on pitempin matka kuin Hyvinkäälle.

• Myyntipaikkaa etsivä
        Venlastiina kirjoitti:

Ostin vuosi sitten Keravan femmatorilta vinon pinon vinyylilevyjä tosi edullisesti.
        Sääli, että Keravalle on pitempin matka kuin Hyvinkäälle.

Voihan sitä käydä sattumoisin missä huvittaa, mutta myymään on vaikea lähteä. Ekaksi junalla Hyvinkäälle töistä, sitten autolla keravalle tai Riihimäelle roudaamaan kamaa - ei kiitos. Myn siten joskus kun oli vielä Torikatu, mutta sekin meni jo kuudelta illalla kiinni.

• pettynyt

Olen kyllä aivan toista mieltä
        Keravan Femmatorista, mielestäni se on aika masentava paikka. Siellä samat myyjät vuokranneet looseja vuosikausia, joskus kyselin vapaata paikkaa niin meni kuukausien päähän. Harvoin siellä enää tulee edes käytyä, mutta välillä käyn ihailemassa sitä yhtä ainoaa kauniisti laitettua pöytää missä on pitsiä ja kauniita ompelu- ja maalaustöitä. Muuten roinaa roinan päällä. Mutta hyvä jos olet löytänyt mieleistäsi tavaraa !

• Myyntipaikkaa etsivä
        pettynyt kirjoitti:

Olen kyllä aivan toista mieltä
        Keravan Femmatorista, mielestäni se on aika masentava paikka. Siellä samat myyjät vuokranneet looseja vuosikausia, joskus kyselin vapaata paikkaa niin meni kuukausien päähän. Harvoin siellä enää tulee edes käytyä, mutta välillä käyn ihailemassa sitä yhtä ainoaa kauniisti laitettua pöytää missä on pitsiä ja kauniita ompelu- ja maalaustöitä. Muuten roinaa roinan päällä. Mutta hyvä jos olet löytänyt mieleistäsi tavaraa !

Nyt on varmaan niin, että riippuu siitä, mihin Femmatoria vertaa. Itse vertasin Hyvinkään kolmeen kirppikseen.

Femmatorilla on kuten sanoit vakimyyjiä, jotka pitää samaa rompetta tai vaikkapa ylihinnoiteltuja kirjoja vuodesta toiseen. Mutta joukosta voi löytyä 1 - 3 kunnollista tavaraa sisältävää myyntipöytää per käyntikerta ja se riittääkin. Aina ei tosin tule mitään ostettua. Kirppis on lisäksi riittävän suuri, jotta vaihtoa aina jonkin verran on.

Muuten olen sitä mieltä että ei ole Hietsun voittanutta. Kesäkautta odottelen.

• viihtyisä
        Myyntipaikkaa etsivä kirjoitti:

Nyt on varmaan niin, että riippuu siitä, mihin Femmatoria vertaa. Itse vertasin Hyvinkään kolmeen kirppikseen.

Femmatorilla on kuten sanoit vakimyyjiä, jotka pitää samaa rompetta tai vaikkapa ylihinnoiteltuja kirjoja vuodesta toiseen. Mutta joukosta voi löytyä 1 - 3 kunnollista tavaraa sisältävää myyntipöytää per käyntikerta ja se riittääkin. Aina ei tosin tule mitään ostettua. Kirppis on lisäksi riittävän suuri, jotta vaihtoa aina jonkin verran on.

Muuten olen sitä mieltä että ei ole Hietsun voittanutta. Kesäkautta odottelen.

Kodin Onni ja Aarre pöydät laitettu järvenpään kirppiksien tyyliin. En ite pidä Muncinkadun kirppiksestä yhtään, pöydät pieniä, ei muunneltavia ja vaate myynti on huonoa. Tässä toisessa muuntumismahdollisuutta enemmän jos on paljon lasitavaraa tai muuta lelua ym. Antavat pitää pientä hyllyäkin. :) kiva paikka ja joskus löytyy hyviä huonekaluja! Suosittelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe