Olen alkanut harkita AC:WW:n ostoa. Oletteko te sen pelaajat olleet tyttyväisiä siihen? Onko siinä riittävästi pelattavaa?
Kannattaako hankkia AC: Wild World?
6
433
Vastaukset
- kyllä
kyllä
AC ei ole tavallinen peli. Siitä jännä juttu, että edes pienellä kokeilulla ei selviä, tykkääkö pelistä, vaan on pelattava pitempään. Muttta hittihän peli on ja netissä pelaa miljoonia käyttäjiä.
- Helkku92
Hei! näin vistisi ja ajattelin vastata. Ota mukava istuma asento koska nyt tulee paljon kerrottavaa kannattaa luke kaikki mitä olen kirjoittanut. Ensinäkin käyn tämän jälkeen sivuilla nintendo suomi ja sieltä AC:n sivuille.
Eli kerron kaikki omassa järjestyksessä ja mahdollisimman selvästi:
Kannattaako hankkia? Kyllä kannattaa! Minulla on itselläni ollut se noi vuoden ja en ole pelannut sitä vielä kokonaan mutta aikomus kyllä on. Pelaamista on kyllä tarpeeksi. Minulla on DS litellä pelattava versio sekä Game Cubella pelattava versio.
Pelattavaa: Pelissä ei ole pelaamisen puutetta vaan pelissä kalastat niitä keräilet ja saat aina eri kuukausina usia kaloja. Myyt niitä saat rahaa tai viet kaupungin museoon. Kaloja voit pitää talossasi koristeena ja on kalastus kisoja joissa tarvii kalastaa mahdollisimman iso kala.
Hyönteisten pyydytäminen on mukavaa ja jännittävää niissä on aivan sama periaate kuin kaloissa kisat, keräily, myyminen tai vaikkapa museoon vieminen.
Fossiilit viet museoon tai myyt mutta kisoja niistä ei ole. Fossiileista saa paljon rahaa kuten kaloista tai hyönteisitä riippuu myös lajista.
Puidel kasvatus on mukaa: Jos sinulla on jokin hedelmä esim omena, päärynä, tammenterho, tai mikä vain sellainen hedelmä mitä ei ole ollut ennen kaupungissasi ja kun kasvata se saat per hedelmä 500 belssiä eli minä saan ainakin yhdelä keräämisltä jos siis kerään kaikista puista saan noi 150,000 belssiä ja se on paljon.
Huonekalut, sisustaminen: Näitä saat Nooksin kaupasta joka laajenee kunhan ostat tavaroita paljon niin pistelaskuri katsoo kuinka paljon olet kerännyt pisteitä silloin kauppa laajenee. Aina kun olet ostanut uuden huonekalun tai tapetin tai maton se tallentuu sinun omaan eli englanniksi (catalog plase)niin sanottuun omaan tavaran tilaus vihkoseen. KÄyttöohjeista saat lisää tietoa ne ovat suomeksi kirjoitettu. Olet varmaan kuullut sellaisesta wifi tikusta jolla pääsee matkustamaan
kaverisi kaupunkiin kunhan kummallakin on kummankin kaverikoodi. yhdessä kaupugissa voi ola samaan aikaan 3 kaveria eli siis kaksi kaveriasi ja sinä. voitte vaikka tehdä kolmistaan kalastuskisan jossa on ajastin. mitäs viellä. Nyt kerron sitten viellä kaikkea tärkeää.
Joka lauantai klo:22.00 museon kahvilaan tulee valkoinen koira nimeltä K.K clider se laulaa sinulle kappaleita ja saat sen omaksi ja niitä voit kuunnella nooksilta ostamaltasi stereoilta. Jokaisella huonekalulla on oma keräily sarja eli niin kuin vaikka kaikkiin sarjoihin kuuluu esim: tuoli, pöytä, stereot, tavaroiden säilytys laatikko ja niitäkin voi olla monta samassa sarjassa ja viellä sarjaan kuuluu peti, parisänky, vaikka mitä. kaikki huonekalut ovat tosi makeita.
Voin kertoa muutaman sarjan nimen (Lolely, modern, cabana, extotik, robot. Vaikka mitä hienoja tavaroita. Nooksin kaupassa vaihtuu jokapäivä hienoja huonekluja mattoja ja seiniä ja niilläkin on omat parinsa. Animal Crossingissa vaihtuu kaikki päivät ajat kuukaudet vuodet viikot kaikki samat kuin meilläkin. Siellä tulee ilta sillon kun täälläkin ja aamu. Kunhan vain pistät kellon ajat samaan aikaan kuin meilläkin. Nyt täälähetkellä AC:ssa on talvi ja siellä on kivan näköinen lumipeite. Odotan kesää AC:SSA kovasti koska se on vuoden kauneinta aikaa. Taivaalla lentelee joskus ilmapalloja joita voit ampua ritsalla. Siletä tulee yllätys tavara. Kun laitat pelin alussa asetuksia että minkä nimisen hahmon haluat ja onko se poika vai tyttö ni muista laittaa oma syntymäpäiväsi niin kyläläisesi muistvat sinua ja tuovat sinä päivänä sinulle kakun ja jopa ehkä antaa lahjoja. Kyläläisillä on myös synttäreitä. Ehkä on parempi lopettaa tähän ettei täsät tule ihan kilometrin mittaista tekstiä. Kaikki tiedot ja haluamasi asiat löydät niiltä sivuilta tai sitten käyttöohjeista pelin mukana. Minä olen tyytyväinen tähän peliin ja en vaihda sitä pois millonkaan todella kiva anna pelille arvosanaksi 10 . Kannattaa ostaa. En ole vielä kertonut ehkä jotain mutta peli on todella ihana ja kiva. kaikki eivät pidä siitä mutta itse pidän. Minulla ja kaverillani on ollut kivoja yhteisiä hetkiä pelin parissa. Kasvata vaikka kukkia ja hoida niitä. Sinä et varmaan ole sellainen joka otaa tämän sähköpostin ylös ja lähettelee turhia viestejä en ole varma uskallanko laittaa tähän oikean sähköpostiosoitteeni. Ja jos jotain tälläistä käy poistan tämän sähköpostin ja teetän uuden voiko sinuun luottaa????? Tuo ei ole sähköposti ossani vaan heitin se päästäni löydät minut suomi24 chat pelit keskustelusta olen siellä aika palojn tule sinne nimeni on Helkku92 moikka.- -----
tammenterhoja ei voi kasvattaa,
yhdessä kaupungissa voi olla samaan aikaan 4 tyyppiä, ei 3,
K.K. Slider tulee joka lauantai klo. 19.30 museon kahvilaan, mutta antaa kappaleita vasta klo. 20.00 alkaen. - Helkku92
----- kirjoitti:
tammenterhoja ei voi kasvattaa,
yhdessä kaupungissa voi olla samaan aikaan 4 tyyppiä, ei 3,
K.K. Slider tulee joka lauantai klo. 19.30 museon kahvilaan, mutta antaa kappaleita vasta klo. 20.00 alkaen.Ai jaa vai kyllä vaan niitä tammenterhojakin pystyy kasvattamaan mä olen nähny kuvissa. mulla ei tuu niin aikasin k.k. tai sit en tienny. pelaatko sä ac:ta. Mä pelaan onko sulla wifi. mulla on.
- -----
Helkku92 kirjoitti:
Ai jaa vai kyllä vaan niitä tammenterhojakin pystyy kasvattamaan mä olen nähny kuvissa. mulla ei tuu niin aikasin k.k. tai sit en tienny. pelaatko sä ac:ta. Mä pelaan onko sulla wifi. mulla on.
jos tammenterhon istuttaa maahan, niin ei siitä mielestäni tule tammenterho puuta.
puissa oli tammenterhoja silloin kun oli acorn festivaali..
pelaan mäkin ac :ta. ja on mulla wi-fi myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893