Siis peppuseksissä? Kertokaa miehet..tai naiset. Siis onko niin ettei tavallinen reikä enää ole tarpeeksi tiukkaa tavaraa...?
Mikä siinä
6
1995
Vastaukset
- Pate´
Mikään normaali ei jaksa enää kiinnostaa.
Mutta kaikki pissa, kakka, sitominen, sadomasokisti -jutut ovat kovasti makuuni.
-Naurattaa ajatus kerrostalonaapurin kuunnellessa meidän makuuhuoneen äänimaisemaa, se on kaukana normaalista - Bebasex-info
harrastaminen vaatii tietynlaisen luonnehäiriön.
- sfdgfdg 32v.
No eipä sitä kiinnostusta pysty yksiselitteisesti perustelemaan. Et sinäkään varmaan osaa selittää sen tarkemmin, miksi tykkäät suklaajäätelöstä. Tai miksi sinusta vaikkapa joku Orlando Bloom tai vastaava on niin ihana näyttelijä, vaikka kaverisi mielestä hän on ihan paska. Pyllyseksi vain tuntuu ajatuksenakin niin järjettömän kiihottavalta. Pebareikä on aivan mahtavan näköinen kun esim panee naista takaapäin ja jos nainen vielä antaa pyöritellä liukasta peukaloa pyllyreiällä ja käyttää välillä sisällä samalla kun panee pilluun, niin eipä meinaa pystyä lastia pidättelemään. Ja naidessa pyllyreikä on mukavaa vaihtelua ja kun se vielä on ajatuksena niin kiihottava, niin ainakaan meikä ei kiusaa naistani pitkillä peppupanosessioilla... tulee alle minuutissa pyllyyn silloin harvoin kun sinne saa työntyä.
Se tuntuu fyysisesti tosi hyvältä, ehkä joku eturauhas juttu. Siinä on jotenkin tosi lähellä.
- seksin ilot on monet
Sitten kun sullakin tulee kokemusta seksistä enemmän ja pidempiä parisuhteita, niin huomaat seksin olevan paljon enemmän kuin pelkkää nylkyttämistä ja laukeamista.
- u sit on truth
Niin mikäs siinä kiinnostaa? Mitä vittua kyselet? Mikä sua siinä kiinnostaa ku täällä surffaat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155