Tarvitaanko ympäristöekonomian opiskelussa pitkää matikkaa? Entä onko jo heti alussa englanninkielisiä kirjoja?
Ympäristöekonomia+Matikka
2
1163
Vastaukset
- Kaappoo
Itse opiskelen taloustieteenlaitoksella, mutta en ympäristöekonomiaa. Koska kuitenkin itselläni on joitain yhteisiä kursseja (mm. matikka) ympäristöekonomistien kanssa sanoisin, ettei pitkä matikka ole välttämätön, mutta siitä on varmasti apua. Lyhyen matikan käynyt joutuu varmasti tekemään enemmän työtä matikan kanssa.
- .....,.......
ympäristöekonomia on melko matemaattis-painotteinen aine loppujenlopuksi. Että jos matematiikka ei ole se sinun juttusi niin kannattaa kahteen kertaan harkita. Hankippa jostain meidän opinto-opas, (en ole varma onko se netissäkin sähkösenä versiona) sieltä saa aika paljon irti, kun voi tutkia eri aineiden kurssivalikoimaa. Huomattavasti parempi kokonaiskuva muodostuu mahdollisista tulevista opinnoista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615