Olen ollut töissä Amitecillä surkea palkka. Hyvä tarina: Kaverini ei kysynyt palkkaa eli kuinka paljon tunti , no tuli palkkapäivä Amitecillä
kaveri katsoi tilinauhaa ja soitti toimistoon koska oli oudot numerot, no siellä vastasi nainen ja hitsaaja kysyi onko tämä korvaus kelalta? TÄÄ on tosi tarina.
AMITEC 9-10€
hitsaaja1
2
864
Vastaukset
- randeliiini
Sun kaveri vissiin vähän pimeä tapaus.
Ei kysy palkkaa ennen kuin ryhtyy työsuhteeseen???
Minusta rupeaa tuntumaan, että täällä ne jotka haukkuvat ja mustamaalaavat yrityksiä on ressukoita paskahousuja, jotka eivät uskalla korotuttaa omaa palkkaansa. EI KAIKISSA FIRMOISSA PALKKA AUTOMAATTISESTI NOUSE, vaikka kyllä pitäisi!- pesa2
Surkee duunimesta surkee täysin kusettava omistajat oikeita kusettajia. Firman liike idea on kusettaa työntekijää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647