eli ongelmana on että läppärin s-videolähdostä(4-pinninen) s-video - scart yhdistelmällä television näyttö on mustavalkoinen, näytönohjain on ati radeon xpress 1100, oon koittanut kaikkia säätöjä catalyst control centeristä mut mikään ei tuo värejä. mikä avuksi. televisio kyllä tukee s-videota.
svideo, tv-ulostulo
11
448
Vastaukset
Ei ole vahvinta aluettani joten tyydyn linkittämään.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564- fishatak
koeta uusimmilla kodekeilla elix lataa ainaki ffdshow ja xvid
- samppa__
ei tää kodekeista oo kiinni
- fishatak
samppa__ kirjoitti:
ei tää kodekeista oo kiinni
ehdotinpa vaan
- fishatak
radeon 9550 tv-out s-video teki samaa juilua kahdella näytöllä elix otin 2:näytön pois käytöstä ja asetuksista kloonasin "ykkös" näytön
- samppa__
eli miten toi otetaan pois käytöstä toi toinen
- fishatak
samppa__ kirjoitti:
eli miten toi otetaan pois käytöstä toi toinen
omin.asetukset ei saa näkyä kakkos näyttöä aktiivisena eikä rastia ruudussa laajenna win tähän työ.pöyt.
- samppa__
fishatak kirjoitti:
omin.asetukset ei saa näkyä kakkos näyttöä aktiivisena eikä rastia ruudussa laajenna win tähän työ.pöyt.
joo ei se oo aktiivinen, eikä siin oo rastia, onks sulla tietoa noista jostain komposiittiadaptereista mistä noi puhuu tuola toisilla sivuilla?
- fishatak
samppa__ kirjoitti:
joo ei se oo aktiivinen, eikä siin oo rastia, onks sulla tietoa noista jostain komposiittiadaptereista mistä noi puhuu tuola toisilla sivuilla?
oo tarvinu mithän adaptereit, toimaa molemmissa koneissa (toinen s-video toinen rgb-liitin) ja vieläpä samaan aikaan, valkkaan vaa telkusta kumpaa linjatuloa käytän ( radeon9550/nvidia7100)
asetukset syö miestä..:o) - samppa__
fishatak kirjoitti:
oo tarvinu mithän adaptereit, toimaa molemmissa koneissa (toinen s-video toinen rgb-liitin) ja vieläpä samaan aikaan, valkkaan vaa telkusta kumpaa linjatuloa käytän ( radeon9550/nvidia7100)
asetukset syö miestä..:o)no mistään asetuksista en kyl tota saa toimii.täytyy kysellä noita ihme adapterijutuista joltain. mut kiitti avusta kuitenki:)
- --P
samppa__ kirjoitti:
no mistään asetuksista en kyl tota saa toimii.täytyy kysellä noita ihme adapterijutuista joltain. mut kiitti avusta kuitenki:)
Oliskohan niin, että scartin kauta menevä signaali onkin oikeasti komposiittivideo, eikä S-video. Itsellä nimittäin kävi näin. googlettamalla löytyi ohjeet adapterin tekoon ja nyt näkyy värit töllössä. "S-video to composite video adapter" -hakusanalla luulisi löytyvän.
-P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398