Huomenta huuhaa

aliisa

ja oikein hyvää viikonloppua kaikille :)) Ulkona mukava talvipäivä,pakkasta 10 astetta....

24

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sola

Kiitos samoin...talvi tuli sittenkin.. :)

• aliisa

pääsee muksut luisteleenkin jo pian,jos tällästä pakkasta pitää,kaukaloita jäädytellään jo...lunta täällä ei paljoo oo...vielä ainakaan...

• eestaas

kivaa eilistä kaikille!!!!!!1

• Iita evk

ja muut! Täällä 3 astetta pakkasta ja luvattu lumisadetta tänään..

• aliisa

pikkuhiljaa...mä heräsin jo 4 aikaan tänä aamuna...mut häädettiin illalla koneelta ja hitsi vieköön,nukahdin jo 10 aikaan...täällä sitten oon lueskellut ;O))

• Iita evk
        aliisa kirjoitti:

pikkuhiljaa...mä heräsin jo 4 aikaan tänä aamuna...mut häädettiin illalla koneelta ja hitsi vieköön,nukahdin jo 10 aikaan...täällä sitten oon lueskellut ;O))

oltu jo aikapäiviä hereillä..mää kävin jo yheksältä nukkumaan ja heräsin kuuvelta..:)
        Musta on niin ihania nää aamuhetket kun muut vielä nukkuu ja mää saan ihan rauhassa istua koneella..:)

• Dj Pervo
        aliisa kirjoitti:

Urheilemaan soittamaan ja juhliin juhlimaan tänään jeah!!!

http://www.youtube.com/watch?v=vw2Nije5Jns&mode=related&search=

• aliisa
        Iita evk kirjoitti:

oltu jo aikapäiviä hereillä..mää kävin jo yheksältä nukkumaan ja heräsin kuuvelta..:)
        Musta on niin ihania nää aamuhetket kun muut vielä nukkuu ja mää saan ihan rauhassa istua koneella..:)

tässä yksikseni istuskella...nyt alkaa muksut heräileen...taidan lähteä aamupalaa laittamaan :)

• S-Y

aamua täältäkin suunnalta,mittari näyttää 18 astetta :))uuni lämmitetty jo karjalan paisti muhii siellä ;))

• aliisa

onpas sielläpäin kylmä...mä oon semmonen vilukissa,että toi 10 astettakin jo tuntuu kamalalta ;O))Sulla sitten leijuu siellä ihanat tuoksut :))

• S-Y
        aliisa kirjoitti:

onpas sielläpäin kylmä...mä oon semmonen vilukissa,että toi 10 astettakin jo tuntuu kamalalta ;O))Sulla sitten leijuu siellä ihanat tuoksut :))

jos ei vaan pala ;)))

• huooomenta huooomenta, joo talvi tuli... :)

• S-Y

saapunut pohjois-savvoon,siksipä piti uuniakin lämmittää jo oikein kunnolla ;))

• sitä

paistia jos tullaan porukalla?

• Alien-8
        S-Y kirjoitti:

saapunut pohjois-savvoon,siksipä piti uuniakin lämmittää jo oikein kunnolla ;))

Virkisti se iltainen saunominen,ja sain hyvin nukuttuakin sen raskaan päivän jälkeen:)

Saunan lauteilla on hyvä mietiskellä asioita.Kuten sitäkin,että miten olet jaksanut kestää tällaista sekopiätä jo yli 2 vuotta;=))))

Muksaa päivänjatkoa.Soittelen 12 maissa.

• mikhaildenisov

sulle.Huomenta!

• aliisa

jos mua ei näy täällä enää tänään,niin oon jäätynyt...:O/

• Iita evk

lähetkö sää pyöräileen niin kovalla pakkasella..?

• aliisa
        Iita evk kirjoitti:

lähetkö sää pyöräileen niin kovalla pakkasella..?

ei oo autoo taloudessa...ostin likalle eilen talvitakin,eikä se kelvannutkaan(ei outoa),nyt täytyy lähteä vaihtaan se...:O/

• Iita evk
        aliisa kirjoitti:

ei oo autoo taloudessa...ostin likalle eilen talvitakin,eikä se kelvannutkaan(ei outoa),nyt täytyy lähteä vaihtaan se...:O/

sitte pässinpökkimät jalkaan ettet jäävy..:))

• wanita

ja hyvät huomenent kaikille...

on aivan ihana auringon valo tuolta jo mäen takaa näkyy... piristyy mieli ja siivostalkoita ajattelin; petivaatteet ja matot ulos koko päiväksi

ensimmäiset kunnon pakkaset ( paukkupakaset !! ) tälletalvelle täällä meillä (-12)

• sitten alkaa

• myöhästyneet vähä.....

• aliisa

en ole jäätynyt ...;O))

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7250
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3418
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      158
      1719
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      318
      1682
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      249
      1217
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe