mut kummiski kone ei lähde kunolla päälle..saan sen niin päälle että otan virtajohon powerista pois ja laitan uudestaa ja sit heti laitan päälle...yleensä vaan tuulettimet pyörähtää ja kone sammuu..mut noin 10 kerralla se lähtee päälle..huonosti selitetty mutta kaikki johot oon kattonu mut se ei vaan jaksaa lähtä päälle
poweri ei ole
5
229
Vastaukset
Tuo nyt voi olla mikä tahansa.Yleensä hieman helpompi vastata jos nyt edes tietokoneen osat selvillä.
Kone on toiminut tähän asti?Eli milloin tuo ilmennyt?- WilleHeikki
siltä, että se poweri on sittenkin rikki.
Elkot kun kuivahtaa powerista, niin oireilee suunnilleen tuolla tavalla.- ...................
asensin uuden emolevyn..sen jälkee ei lähe päälle..kokeilin myös toista poweria ja sillä sama juttu..eli aika jännä juttu...tuntuu että lähtee paremmin päälle ku nitkuttaa sitä johtoo siellä powerissa ja sit äkkiä painaa virtanappia..ja sit jos antaa koneen olla 5 min rauhassa ja sit koittaa ni tuulettimet pyörähtää enemmän..jos koko ajan yrittää pistää päälle niin tuulettimet ei anna mitään elonmerkkejä..ja tosiaa ainoo tapa saada kone päälle että käyttää powerin johtoo pois ja pistää paikoillee ja tota toistaa jonku aikaa
- kuulostaa
................... kirjoitti:
asensin uuden emolevyn..sen jälkee ei lähe päälle..kokeilin myös toista poweria ja sillä sama juttu..eli aika jännä juttu...tuntuu että lähtee paremmin päälle ku nitkuttaa sitä johtoo siellä powerissa ja sit äkkiä painaa virtanappia..ja sit jos antaa koneen olla 5 min rauhassa ja sit koittaa ni tuulettimet pyörähtää enemmän..jos koko ajan yrittää pistää päälle niin tuulettimet ei anna mitään elonmerkkejä..ja tosiaa ainoo tapa saada kone päälle että käyttää powerin johtoo pois ja pistää paikoillee ja tota toistaa jonku aikaa
kontaktivialta,ei vaan yhdistä.Tarkista vielä virtanapilta emolle menevät piuhat ja voit VAROVASTI vääntää hieman liitinpiikkejä.Virtahan on se PWR.
- ................
kuulostaa kirjoitti:
kontaktivialta,ei vaan yhdistä.Tarkista vielä virtanapilta emolle menevät piuhat ja voit VAROVASTI vääntää hieman liitinpiikkejä.Virtahan on se PWR.
joo niin sen täytyy olla liitin vika....pitää kokeilla kun menen kotia..kiitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351