Eiköhän tuo ole aivan sama kuka ne kuljettaa. Tärkeämpään se on että jätteistä otetaan hyöty irti ja kierrätetään.
Siksi olenkin sitä mieltä, että kotitalouksien kierrättämistä tulisi edistää kaikin keinoin. Yksi keino olisi, että jätteet punnittaisiin ja jätteistä maksettaisiin painon mukaan eikä niinkuin nykyään tyhjennyskertojen mukaan.
Uutta näkökulmaa jätteisiin
13
2059
Vastaukset
- Ratkaisu...
http://www.finlex.fi/fi/oikeus/kho/muut/2005/200503665?search[type]=pika&search[pika]=jäte*
- Ketä kiinnostaa
joku jätelaki ja sen tulkinta lauantaiyönä ...hei Haloo onks mitään järkevämpää keskustelunaihetta ???
Nyt on niin paljon tuo kello, ettei oikein jaksa lukea tota teksitiä. Voitko auttaa ja kertoa omin sanoin?
Ketä kiinnostaa kirjoitti:
joku jätelaki ja sen tulkinta lauantaiyönä ...hei Haloo onks mitään järkevämpää keskustelunaihetta ???
Kato alapuolelta ja keskustele ku tärppää, jos ei löydy sopivaa niin tee oma aloitus.
Ei täällä oo pakko ottaa osaa keskusteluihin, jotka ei kiinnosta eikä missää oo määrätty mitä aihetta mihinkin kellon aikaan saa käsitellä....- desavuu
Ketä kiinnostaa kirjoitti:
esim. useampaan poliittiseen väittelyyn palstalla. Tai käy keskustelemassa täbyn portsarin kanssa. Tai keksippä ihan itse aihe, joka kiinnostaa!
- KHO---
meyri kirjoitti:
Nyt on niin paljon tuo kello, ettei oikein jaksa lukea tota teksitiä. Voitko auttaa ja kertoa omin sanoin?
Korkeimman hallinto-oikeuden päätös löytyy tuosta em. linkistä jätteenkeräilysysteemin muuttamisesta Jyväskylän mlk:n kunnanhallituksen päätöksellä.
Valitus meni sielläkin nurin. Ihmettelen asianajajia, joiden pitäisi tietää KHO:n ennakkoon tekemät päätökset samassa asiassa, ja nämä ovat ehkä yllyttäneet täkäläisiä valittamaan (..onko eurot tärkeimpiä?).... desavuu kirjoitti:
esim. useampaan poliittiseen väittelyyn palstalla. Tai käy keskustelemassa täbyn portsarin kanssa. Tai keksippä ihan itse aihe, joka kiinnostaa!
Laitappa tämä keskustelu muistiin. Tää on meitin todiste, ettei olla samoja henkilöitä, jos joku tulevaisuuessa niin tulee väittään.
KHO--- kirjoitti:
Korkeimman hallinto-oikeuden päätös löytyy tuosta em. linkistä jätteenkeräilysysteemin muuttamisesta Jyväskylän mlk:n kunnanhallituksen päätöksellä.
Valitus meni sielläkin nurin. Ihmettelen asianajajia, joiden pitäisi tietää KHO:n ennakkoon tekemät päätökset samassa asiassa, ja nämä ovat ehkä yllyttäneet täkäläisiä valittamaan (..onko eurot tärkeimpiä?)....Kävin katsomassa linkkisi. Kysyn viellä, kun en jaksa lukea (keskittyneesti) oliko siellä jotain jätteiden punnitsemisesta....
- desavuu
meyri kirjoitti:
Laitappa tämä keskustelu muistiin. Tää on meitin todiste, ettei olla samoja henkilöitä, jos joku tulevaisuuessa niin tulee väittään.
tapahtuu.
- %-juomaa
meyri kirjoitti:
Kävin katsomassa linkkisi. Kysyn viellä, kun en jaksa lukea (keskittyneesti) oliko siellä jotain jätteiden punnitsemisesta....
E-emme nyt viihti jätteitä punnita...
Elämää .. reality eletään... lauantai-ilta ja sillee.... %-juomaa kirjoitti:
E-emme nyt viihti jätteitä punnita...
Elämää .. reality eletään... lauantai-ilta ja sillee....Voi himputti, sinä olisit voinnut vähän aikasemmin varottaa...sammuin ja justiin nyt heräsin ja luin mitä olen kirjoittanut en voi kun ihmetellä mitä sitä tulee kirjoitettua, kun nauttii % juomia. Kaduttaa...ja viellä keskiyöllä..
- kannatan
että jätteistä maksetaan painonmukaan,mutta taitas muuttua esim:Vestialle kannattomaksi jos ei saa vajaasta pöntöstä periä täyden maksua.Jos saatais kierrätys toimimaan hyvin,tarvittais entistä vähemmän jäteautoja ja vältyttäis tämmösiltä jätesodilta,koska se ei olis urakoitsijoille niin kannattavaa.
Minä kyllä ajattelin asiakkaan näkökulmasta, ettei tarvis yrittää saada pönttö täyteen ku ei oikein viitsi vajaasta roskapöntöstä täyden hintaa maksaa. Silloin tulee heitettyä roskiin kierrätykseen kelpaava tavaraa.
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144