Tänään tuli siis kuppauskupit postiin, nyt haluaisin tietää onko esim. jossain supermarketissa myynnissä mitään öljytöntä vartalovoidetta vai täytyykö mennä suoraan apteekkiin? Kiitoksia etukäteen :). Miten tuo Erisan, kuulin, että ainakin heidän vartaloEMULSIOssaan on mineraaliöljyä.
Öljytön vartalovoide marketista?
5
1269
Vastaukset
- on..
seksiliikkeestä ostettua silikoniliukkaria se käy tohon hommaan ja on riittoista.
- Möykyt pois
Joo, tulin siihen tulokseen, että marketista tuskin löytyy kovin öljyttömiä voiteita. Taidan itse ostaa sitä valkovaseliinia ja/tai Essexiä apteekista. Liukkari tulisi varmaan kalliiksi, kun ne putelit ovat niin pieniä. Ostatko itse liukkaria monta pakkausta kerralla, tai riittääkö yksi sanotaan 50-100g:n paketti miten pitkälle?
- katjuush
Möykyt pois kirjoitti:
Joo, tulin siihen tulokseen, että marketista tuskin löytyy kovin öljyttömiä voiteita. Taidan itse ostaa sitä valkovaseliinia ja/tai Essexiä apteekista. Liukkari tulisi varmaan kalliiksi, kun ne putelit ovat niin pieniä. Ostatko itse liukkaria monta pakkausta kerralla, tai riittääkö yksi sanotaan 50-100g:n paketti miten pitkälle?
Mikä pulju myy tota vaseliinia, kun en löydä mistään!?? :D
- Möykyt pois
katjuush kirjoitti:
Mikä pulju myy tota vaseliinia, kun en löydä mistään!?? :D
Sieltä ainakin ap vihjasi ostaneensa sitä :o). Itse ostin juuri Essexiä, ihan ok on. Tosin uskon tuon vaseliinin olevan liukkaampaa :D, mutta itse en tykkäisi hinkata kovin kauaa sitä vaseliinia pois ihosta kuppauksen jälkeen, joten Essex kelpaa. Ostin isoimman purkkikoon, jonka apteekista sai.
- löytyi
Möykyt pois kirjoitti:
Sieltä ainakin ap vihjasi ostaneensa sitä :o). Itse ostin juuri Essexiä, ihan ok on. Tosin uskon tuon vaseliinin olevan liukkaampaa :D, mutta itse en tykkäisi hinkata kovin kauaa sitä vaseliinia pois ihosta kuppauksen jälkeen, joten Essex kelpaa. Ostin isoimman purkkikoon, jonka apteekista sai.
sellainen valkoinen pyöreä purkki valkovaseliinia, ja se maksoi vain 2,90!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882