Sain tänään Nexium 40 mg-kuurin jo kolme viikkoa jatkuneeseen närästykseeni. Otin ensimmäisen tabletin jo heti aamupäivällä ja päivä on mennyt tosi hyvin ja närästys ei ole vaivannut. Mutta nyt, noin kymmenen tuntia tabletin oton jälkeen alkaa jo hieman kurkussa poreilla ja happoja nousta kurkkuun.
Ensi yö huolestuttaa. Nexiumia saa ottaa vain kerran vuorokaudessa joten millä ihmeellä minä saan närästysvaivat aisoihin? Ennen tätä söin Gavisconia ja se helpotti oloa, mutta ilmeisesti muita närästyslääkkeitä ei saa syödä samaan aikaan? Entäs luontaistuotteet? Voiko esimerkiksi ottaa Valmarinia?
Nexium ja silti närästää
6
1328
Vastaukset
- Vastavaikuttaja närästyslää...
- kahvipulla
Mä tiedän kyllä mikä aiheuttaa närästystä ja kaikki sellaiset on karsittu pois ruokavaliosta ja elämäntyylistä ja kaikki mahdollinen millä oloa voi helpottaa on tehty.
Kysymys olikin että voi tehdä kun närästää nexiumista huolimatta? Päivällä ei, kiitos lääkkeen, ole mitään oireita, mutta makuulle mentäessä tuntuu ihnottavalle. Pitääkö vain lipittää vettä ja maitoa koko yö?
- sop
syönyt kohta 1,5vuotta smantapaisia lääkkeitä,nyt myös nexium käytössä.Silti järkyttävät kivut ajoittain.Gavisconia saa käyttää samanaikaisesti,juuri kävin lekurissa ja määräsi sitä nexiumin lisäksi.
- kirsikka77
www.mdd.fi
Nexium ei voi olla ikuinen lääke vaivoihisi..etsi
syy. Yllä oleva linkki on hyvä! Olen jo vuositolkulla syönyt nexiumia,ensin 40g ja vähän aikaa sitte siirryin miedompaan eli 20g.....valmarinia voi huoletta juoda pari kertaa 15ml/päivä,ei ole mitään haittavaikutusta;=
- Kokemusta on
Nexium ym. vastaavat lääkkeet eivät yleensä auta heti, vaan voi mennä parikin viikkoa ennen kuin närästyksen saa kuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164