On ehkä liian aikaista sanoa näin, mutta tuntuu jotenkin että homma on tehty liian kaavamaiseksi. Vähän sama ilmiö kuin Legopalikoiden kanssa... Kun minä olin pieni, kaikki piti rakentaa itse, kun nykyään isossa linnassa on kymmenen isoa palikkaa, joissa yksityiskohdat ovat valmiina. Lisäksi sutena pörräilyn eka sessio oli ainakin todella tympäisevää. Toivottavasti peli tuosta paranee, enhän ole kuin vasta alussa. Forest Temple. Tämän illan kolme tuntia pelaamista meni tosin hukkaan kun pässinä jatin seivaamatta. Ei ennen olisi näin paljon ärsyttänyt alkaa pelata uudelleen...
Zelda on mennyt
12
1052
Vastaukset
- MASTER-88
Minustakin Zeldat ovat menneet liian kaavamaisiksi ja liika pohdittaviksi. Inhoan itse loputtomia välianimmatioita, joita pitää katsoa uskomattoman pitkän aikaa. Myös nuo puzzlet ovat liian rasittavia, ainakin Wind Wakerissa aikoinaan. Sai pohtia minuutti tolkulla, jopa joskus tunnin netti vinkkien kanssakin.
Loppupomoista olen aina pitänyt ja taistelu osuuksista, mutta nuo loputtomat puzzlet ja monimutkaisuus tympii. En ole Twilight Princessiäkään ostanut juuri tuosta syystä, että uskon sen olevan liian kaavamainen ja sen vuoksi tylsä.
Metroidit ovat mieleeni, juuri niistä syistä, että puzzleja on vähemmän ja toimintaa enemmän. Hunters taas oli liian toiminallinen ja siinä oli kamala stylus ohjattavuus enkä siitäkään kamalasti tykänyt, sillä toiminnan ja rauhallisten tehtävien tasapaino on tärkeä asia pelissä. Enemmän toimintaa vähemmän puzzleja, kaikkien välianimaatioitten skippaaminen olisi aina hyvä asia.- Kokenut pelaaja
Itse asiassa räiskintä on lähes poikkeuksetta kaavamaisempaa kuin pulmanratkonta...
- Hyvääähyvää
No eihän kaikkia voi miellyttää Zelda,
mitäpä siitä sitten enempää itkemään että pettyi.
pokemonit vois enemmän teitä kiinostaa.- kantasi
Kaikki konsoleille julkaistut Zeldat läpi pelanneena tiedän tunteesi, kun joku tikulla Zeldaa tökkii, mutta eikö sinunkin mielestä jotain ole muuttunut? hienoja ja muutenkin hyviä tarinoita kaikki, mutta SE jokin todella hiipuu... Vaai olenko tulossa vain liian vanhaksi kääväksi? Odotan jokatapauksessa jo ettäå pääsen illalla tahkoamaan eilisen seivauskohelluksen session uusiksi! Ehkä se on sittenkin hintansa väärti...
- Kokenut pelaaja
kantasi kirjoitti:
Kaikki konsoleille julkaistut Zeldat läpi pelanneena tiedän tunteesi, kun joku tikulla Zeldaa tökkii, mutta eikö sinunkin mielestä jotain ole muuttunut? hienoja ja muutenkin hyviä tarinoita kaikki, mutta SE jokin todella hiipuu... Vaai olenko tulossa vain liian vanhaksi kääväksi? Odotan jokatapauksessa jo ettäå pääsen illalla tahkoamaan eilisen seivauskohelluksen session uusiksi! Ehkä se on sittenkin hintansa väärti...
Kyllä, nimenomaan oma kriittisyys kasvaa iän mukana. Tuskin katselet Pikku Kakkostakaan enää samalla innolla kuin 4-vuotiaana. Itse tosin pidän edelleen aikuisenakin fantasiasta, mutta monelle aikuiselle se yksi ja ainoa juttu on draama. Nykyisin vain huippupeleistä parhaat riittävät säväyttämään minua.
- hieno!
Kokenut pelaaja kirjoitti:
Kyllä, nimenomaan oma kriittisyys kasvaa iän mukana. Tuskin katselet Pikku Kakkostakaan enää samalla innolla kuin 4-vuotiaana. Itse tosin pidän edelleen aikuisenakin fantasiasta, mutta monelle aikuiselle se yksi ja ainoa juttu on draama. Nykyisin vain huippupeleistä parhaat riittävät säväyttämään minua.
peli! Olinpa typerä kun aloin siirtyä epäilijöiden leiriin vähäisillä pelikokemuksilla... Nyt kun on kymmenisen tuntia takana ja forest temple läpi, niin alkaa ohjaus jo sujua ja pelaaminen on mukavaa!
- JokuIdi00tti
On totta että zelda sarja on kyllä jossain määrin nykyään sitä samaa. Itse kaipaisin zeldaan ehkä lisää roolipeli sisältöä, hahmonmuokkaamista yms.
vähän niiku Fable peli oli mut tietenki omalla lailla Zelda Zeldan käyttöliittymä on erittäin idioottimainen. Jos nimittäin päättää lopettaa pelin, peli ei edes kysy, että haluatko tallentaa tai varoita, että jos lopetat, menetät tallentamattomat tiedot. Peli vaan palaa alkuruutuun ja se on peli siinä. Mullekin kävi niin.
- oli todella
se minunkin kohtalo. Ja todella harmitti. Mut nyt ei kyllä enää unohdu seivit!
- huskie
...mutta Zelda tuntuu pysyvän perusideoiltaan samanlaisena pelistä toiseen, ja ilmeisesti TP ei ole poikkeus? Etsi luola ja järjestä sisäänpääsy, hakkaa välipomo, saat uuden (jonkun niistä tietyistä) aseen, jota tarvitaan luolaston pääpomon voittamiseen. Palaa maailmankartalle ja aloita alusta.
Onhan se onneksi tehty viihdyttäviin kehyksiin ja sama toistuvuus liittyy tietysti kaikkiin pelisarjoihin, mutta Zeldasta sen huomaan itse herkemmin huonolla tavalla, kun en ole niissä ikinä juuri tarinasta ym. välittänyt. Wind Wakerissa alkoi vaan jo tuntua, että olen tehnyt ihan samaa joskus ennenkin. No, ehkä TP yllättäisi siitä huolimatta, kun olen ladannut sille lähinnä negatiivisia ennakko-odotuksia.- itseään yhtä paljon
jopa ea saa joka vuotisista päivitysistä enemmän irti ku mitä zeldasta on saatu ja se kertoo jo paljon pelin tasosta.
- neuvostoliitonhorot
itseään yhtä paljon kirjoitti:
jopa ea saa joka vuotisista päivitysistä enemmän irti ku mitä zeldasta on saatu ja se kertoo jo paljon pelin tasosta.
just just
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081