Eli minulla myös näyttö pimenee kesken pelin ja näytönohjaimen (gf6800gs)ohjelma sanoo "näytönohjain aiheuttanut toimintahäiriön...jne". Olen mielestäni eliminoinut lähes kaikki viat ja olen jauhanut tätä tällä palstalla ennenkin, joten anteeksi taas kerran. Ja virtalähde oli fortron 350.
Kysymys 1: mihin viittaa tämä, että tuollaisen kaatumisen jälkeen näyttiksen oma ohjauspaneeli väittää, että reso olisi 800x600 ja värit olisi se "pienin, 4-bittinen", vaikka todellisuudessa kumpakaan ei ole totta.
Kysymys 2: Kuuluuko koneen sisällä olevan tuulettimen, virtalähteen tai jonkun puhaltimen toimivan välillä kovempaa ja välillä hiljempaa? Kaverini (joka ei tiedä koneista enempää kuin minäkään), väittää, että sehän selväsi välillä ihan kuin hyytyy ja sitten taas tehostuu. Välillä ulvoo kovempaa ja välillä hiljempaa, olen luullut että se kuuluu asiaan?
Virtalähde vai näytönohjain
hajoamassa
1
287
Vastaukset
Oletko kokeillut näytönohjainta toisessa koneessa?Ensin tuota kokeilisin.
Oletko kokeillut toisella virtalähteellä?
Noinhan tuo selviäisi ainakin noiden osalta.
Joissakin gf6800 sarjan korteissa on olut BS ongelmaa jolloin kyse on jo takuuasiasta mikäli takuu voimassa.
Tuulettimet pyörivät yleensä sitä nopeammin mitä enemmän lämpöä/rasitusta kohdistuu tuuletettavaan osaan oli se sitten prossu,näytönohjain,virtalähde tai vaikka kotelo.
Ulina asiaa hieman hankala ottaa kantaa ilman kuulohavaintoa.Saattaapa se ehjäkin tuuletin tehdä tuollaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351