Tyttö tuloillaan ja nimet hakusessa. Edellinen tyttäremme on Natalia. Nimihän on venäjältä peräisin, joten ehkä siskon nimi myös sieltä. Tai N kirjaimella alkava?
Natalian sisko
9
886
Vastaukset
- etunimiä
Venäläisiä:
Anastasia
Oksana
Olga
Sofi/Sofiya
Tasha
Tatiana
Jelena
Aleksandra
Elena
Inessa
Ivana
Ludmila
Irina/Irinja
Katerina
Dasha
Katiya
Dessa
Mischa
Lidia
Karina
Milena
Sonya
Larissa/Larisa
Katjuska
Lara
Vera
Marisha
Krystina
Stasia
Lilia
Ksenia Netta tai Nette vois olla kivoja...venäläisistä nimistä Larissa kuullostaa myös kivalta;)
- koiran
nimi oli Netta ;)
- sisiliskosisko
Ihana nimi olisi tuo Elena :)
- Liisa-Maria
Afanasia, Akulina, Aleksandra, Aljona, Alla, Anastasia, Anja, Anna, Antonina, Arina, Daria, Darja, Domna, Dunja, Faina, Fedora, Fedosja, Fekla, Fevronia, Galina, Ija, Inna, Iraida, Irina, Ira, Jefimia, Jelena, Jelizaveta, Jekaterina, Jevgenia, Jevdokia, Julianija, Kalinka, Katja, Katjusha, Klavdija, Ksenija, Larisa, Larja, Lena, Lia, Lida, Lidia, Liza, Lizaveta, Ljubov, Ludmila, Margarita, Marija, Marina, Marppa, Matja, Matrona, Mavra, Mila, Mira, Musja, Mushka, Nadja, Nadezhda, Nastasia, Neonilla, Nina, Njura, Nonna, Olga, Olimpiada, Oksana, Oksenja, Palaga, Paraskeva, Pelagia, Pola, Raisa, Rimma, Ronia, Roza, Sanja, Serafima, Shura, Sima, Sofija, Sonja, Stefanida, Svetlana, Taisia, Tamara, Tanja, Tatjana, Tonja, Uljana, Valentina, Valeria, Varvara, Varenka, Varja, Vassa, Vasilisa, Vera, Veranika, Vivia, Zenovia, Zhanna, Zina, Zinaida.
Osa näistä nimistä on venäjällä lempinimiä eikä virallisia etunimiä, mutta kelvannevat suomalaisille sellaisenaan. - uuummmii
Nina on kiva. Ninotshka. Anna on myös kiva ja Katja. Musta on kiva kun lasten nimissä on kontrastia: esim. Matti ja Aurora tai Anniina ja Maisa tms. Venäläiset nimet on kyllä ihanii nyt kun mietin asiaa. Lara on söpö. Siitä tulee mieleen myös elokuva Doctor Zivago.
- tuli mieleen
Tonja
Tanjas - venäläisiä nimiä
ovat Anastasia ja Larissa.
Elena, Marina, Olga ja Vera, Svetlanasta ja Tamarasta puhumattakaan, ovat jotenkin vähän liikaa.
Nina on sekä venäläinen että alkaa n:llä. Nadja on kaunis, mutta turhan lähellä Nataliaaa. Nadescha eli toivo on sen kantanimi.
Hellittelynimiä Venäjällä on vaikka kuinka: Katinka, Katjusha, Marjushka.
Jos minulla olisi Natalia-niminen tytär, toisesta tulisi tod. näk. Anastasia. - yks ehdotus
Siinä on kaunis nimi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164