Olen aloittamassa autokoulua B-kortin hankkimiseksi. Kyselyiden mukaan hinnat taitavat olla samoja joka autokoulussa Jyväskylässä.
Mitä autokoulua te suosittelette? Hyviä / Huonoja kokemuksia?
Hyvä autokoulu Jyväskylästä
7
2060
Vastaukset
- fiat-jeps
abc on tietääkseni huomattavasti muita halvempi, mutta olen kuullut ettei se ole niin hyvä kuin muut. menoxia suosittelen minä, sen hinta on sama kuin muissa, ja siitä ei ole kuulunut lainkaan huonoja kommentteja.
- beetuli
Omasta ja usean kaverin kokemuksesta voin suositella kympillä: Mene Jyväskylän autokouluun. Mukava porukka ja sovitut asiat pitävät toisin kuin muutamassa muussa, mistä olen kuullut. Siellä ei itketetä oppilaita.
Ei mitään kikkailua vaan asiallista toimintaa. Mukavat, uudenaikaiset tilat ja autot. Tarjoilutkin kuuluu hintaan. Kukaan ei ole tietääkseni moittinut. - rallipösö
beetuli kirjoitti:
Omasta ja usean kaverin kokemuksesta voin suositella kympillä: Mene Jyväskylän autokouluun. Mukava porukka ja sovitut asiat pitävät toisin kuin muutamassa muussa, mistä olen kuullut. Siellä ei itketetä oppilaita.
Ei mitään kikkailua vaan asiallista toimintaa. Mukavat, uudenaikaiset tilat ja autot. Tarjoilutkin kuuluu hintaan. Kukaan ei ole tietääkseni moittinut.kattele alaspäin, oli keskustelua jykyläisistä kouluista.
- saa mun pisteet
beetuli kirjoitti:
Ei mitään kikkailua vaan asiallista toimintaa. Mukavat, uudenaikaiset tilat ja autot. Tarjoilutkin kuuluu hintaan. Kukaan ei ole tietääkseni moittinut.Itse annan kyllä pisteeni kanssa Jyväskylän autokoululle. Mukavaa porukkaa töissä, mikä on vaan hyvä asia. Homma toimii.
Itse kävin autokoulu freeroad ja makso 900 euroa B kortti siihen aikaa eli about 3v sitten... ja on kaiketi tälläki hetkellä parastapalvelua / hintatarjous
Kiitos kaikille vinkeistä. Kävin tutustumiskäynnillä Autokoulu Menoxissa ja tykkäsin heidän ilmapiiristään ja palvelustaan niin paljon, että ilmoittauduin sinne. Varmasti on paljon muitakin hyviä kouluja, mutta viikkojen jahkailun jälkeen valinta oli tehtävä ja sitä kohti nyt suunnataan...
- Kortti lompsassa
Pakko kehua autokoulu Juhaa. Todella mukavat opettajat ja joustavaa toimintaa oli kun kortti piti saada pikaisesti. Pienessä koulussa plussaa vielä se, että sai henkilökohtaisempaa huomiota kun ei hävinnyt oppilaiden valtavaa määrään. Ja inssiinkin sattui oikein mukava rouvashenkilö. Tosi positiiviset fiilikset jäi Jyväskylässä suoritusta kortista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144