Muuttuneen elämän tilanteen vuoksi joudun myymään rakkaan iguni pois =( Mahdollista ostaa igun mukana omatehty nätti terraario. Iguaani on käsiteltävissä ja syö kädestä, häntäänsä käyttää vain jos teet nopeita liikkeitä. Hinta yhteensä 300e
jennis06@netti.fi
M:iguaani 2v
2
336
Vastaukset
- tämmöinen ratkaisu
Tuli mieleen, kun näyt olevan 06-alueella... Itsekin olen.
Olen miettinyt igun hankintaa, mutten sitten olekaan uskaltanut/viitsinyt/halunnut sitoutua tai jotakin, kun ei ole ennen sellaista ollut. Tuli vain mieleen, että jos elämäntilanteesi takia joudut luopumaan, niin voisin pitää sitä hoidossa sen aikaa, jolloin sinä saisit pitää igusi, ja minä saisin vähän kokemusta, millaista sen kanssa on elää. :-) - stamp
Olen tässä jo pitkään yrittänyt etsiä tarpeeksi isoa terraariota ja iguaania. Kuinka iso terraariot on? Jos mitat ovat noin 2x1x2m (l,s,k) niin voin kyllä ostaa. Ja onko terra edes myynnissä vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882