Kun lukee tätä palstaa, niin huomaa että enemmistöllä on vain negatiivista sanottavaa yrittämisestä. Onko kaikki yrittäminen niin raskasta? Kai siinä on sentään eroa että minkä alan yritys on kyseessä, ja kuinka iso firma on? Voiko siis yleistää, että kaikki yritystoiminta on vaikeaa ja raskasta? Kommentteja.
Kysymys
5
462
Vastaukset
vastasin tuohon allaolevaan viestiin just..ihan positiivisen viestin.paas vilkaisten..
- millipilleristi
Riippuu tosiaankin alasta,kuinka vanha yritys on ja onko yritys löytänyt hyvän bisnes raon.
Voisinpa kiteyttää näin että.
1.Yhden miehen yritys=raskasta
2.alle 10.miehen yritys=vielä raskaampaa
3.yli 20.hengen yritys=kuin tavallista työtä
- masaki
Kun olin pieni, oli vaikeata olla iso. Yrittäjänä tienaan parmmin ja pää pysyy selkeämpänä kun saa tehdä mielensä mukaisesti. Kun kestää pienet heittelyt tuloissa niin yrittäjäksi. Mulla ainakin on kivaa :)
- yrittäjä112
se vähän tahtoo olla jos ei ole syntyny kultalusikka suussa ja päässyt valmiiksi pedatulle pöydälle pomppimaan tai sitten on uskomaton tuuri tai onnekas osuma/oivallus eli visio siitä loistavasta mitä ei vielä ole, jolla olisi hyvät saumat markkinoilla.
keskivertona yrittäminen on yhtä taistelua toimeentulon turvaamiseksi ainakin ensimmäiset 2 vuotta, jonka jälkeen kovinkaan moni heistä ei nouse sinne yrittäjien aatelistoon joka tienaa sen reilun keskiansiotason verran.
ei kannata alkaa yrittäjäksi jos ei ole markkinoille jotakin erityistä annettavaa tai visiota tai tuotetta, jotakin mikä kannattaa ja tuo tuloksen, ellei sitten pidä sitä "yrittäjän vapautta" niin loistavana asiana, tietenkin voihan sitä olla yrittäjällä monia muitakin motiiveja... - Pettar
Ei yrittäminen ole kaikille raskasta. Kynnys luoda aihe tänne keskusteluun on todella pieni silloin kun on jotain epäselvää tai huono tilanne yrityksellä. Mutta jos menee hyvin ja kaikki on helppoa, niin harvemmin sitä tänne kirjoittelee. Tämän takia suurin osa viesteistä ja aiheista on juurikin sellaisia kuin ne ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144