Kävi tässä taannoin tämmönen tapaus:
Oltiin iltavuorossa töissä ja pidettiinpäs siinä sit pientä kahvitauon poikasta. Juteltiin tapamme mukaan niitä näitä, eli tämmösessä miesvaltasessa duunipaikassa, aika navanalus jutuiksihan ne äkkiä käänty.
No, yhden kaverin kanssa päätettiin sit käydä nortilla, joten poikkesimme tupakkahuoneeseen. Edellisten juttujen innoittamana hän kysäs että naidaanko. No eihän siinä mitään, itsekin kivasti fiiliksiin pääsin.
Hierasin sen kaverin etumusta ja sillähän oli ihan täys stondis päälä. Ei muutakun napit auki farkuista ja kalu suuhun...siinä sitä imin aika kiireellä ja kaveri meinas laueta suuhun.
Minulla näppäränä tyttönä sattui olemaan käytännöllinen hame ylläni, joten eipä tarvinnut kun helmoja nostaa ja vähän pikkareita raottaa... kaveri työnsi kivikovan kankensa takaapäin sisääni.. ei siinä ollu kummemmin mihinkään hienouksiin aikaa.
Pani ihan urakalla (töissähän me oltiin) niin että pallit lätisi pakaroitani vasten. Työnsin peppuani vastaan ja tunsin kuinka kaverilta rupee mällit lentämään...hieroin omaa klitoristani samalla ja siinä me lauettiin lähes yhtäaikasesti.
Orgasmi tuntu jotenkin ekstrakovalle noin kun sen salaa ja vaivihkaa sai...
Jalat täristen puettiin ja oiottiin vaatteitamme
Hymyssä suin oli kiva töitä jatkaa......
kahvitauolla
Stipe
0
7567
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450