tehdä hyviä biisejä ittekin. Ja Timo Kiiskisen musiikille olen myyty jo vuoskymmen sitten. Levy on taas nappi paketti mulle ja mun musiikkimaulle.
Kyl tää jäpikäs osaa
5
794
Vastaukset
- samat
sanat! Kyllä oon kuin sulaa vahaa!
- En ihan yhden lauseen nainen
Levy on nappisuoritus.
Kiitos Jani ! - J-Elly
Eikö kukaan enään hyytelöidy?
- Uusi ihailija
Sain levyn ja kolahti ! Mielettömän upea kokonaisuus. Biisit ovat loistokamaa, Jani on itse soittanut lähes kaikkien biisien kaikki instrumentit upeasti ja se tärkein instrumentti, ääni, taipuu jokaiseen biisiin täydellisesti.
Loisto levy. Kiitos ja kumarrus Janille. - ...KAIKKIEN AIKOJEN LEVY!!!
Aivan mieletön tää YHDEN LAUSEEN MIES!!
Henk.koht. kolahti ja lujaa, erityisen hieno helmi helmien joukossa on Kun menet kuitenkin.
Yliluonnollisen upea kokonaisuus, ehdottomasti tutustumisen arvoinen :) !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423