elikkä miten saan solusta toiseen oletuksen mukaisen tabulaattorilla siirtymisen (vasemmalta oikealle) muutettua allekkain?
solusta toiseen
5
281
Vastaukset
- ja asetukset
siellä löytyy kohta löytyy enterin painalluksen aiheuttaman liikkeen suunnan muuttamiseksi. Siis Enterin, tabulaattori vie ilmeisestikin aina vain oikealle.
- .......
Näinhän se olikin. Eli homma hoituu...
kysyjä halusi tabulaattorilla alaspäin eikä enterillä
moduuliin ja kun olet tallentanut(tai ajanut Auto_Open makron) niin tabulaattorilla siirrytäänkin alaspäin
Sub Auto_Close()
Application.OnKey "{TAB}"
End Sub
Sub Auto_Open()
Application.OnKey "{TAB}", "Alas"
End Sub
Sub Alas()
On Error Resume Next
ActiveCell.Offset(1, 0).Select ' menee 1 solun alas
ActiveCell.Offset(-1, 0).Select ' menee 1 solun ylös jne...
End Sub
M.O.T- ihailla näitä
kunde kirjoitti:
kysyjä halusi tabulaattorilla alaspäin eikä enterillä
moduuliin ja kun olet tallentanut(tai ajanut Auto_Open makron) niin tabulaattorilla siirrytäänkin alaspäin
Sub Auto_Close()
End Sub
Sub Auto_Open()
Application.OnKey "{TAB}", "Alas"
End Sub
Sub Alas()
On Error Resume Next
ActiveCell.Offset(1, 0).Select ' menee 1 solun alas
ActiveCell.Offset(-1, 0).Select ' menee 1 solun ylös jne...
End Sub
M.O.TvBA-neroja. Sorri, kun sekaannuin palstaanne. Mutta mites sitten kun pitäis päästä taas tabilla oikealle, toimiiks toi nyt sitte kumminpäin vaan. Joo sorri, mä en oo ees alkuperäinen kysyjä.
Kyllä te paavali ja kunde ym. osaatte *aplodeeraa niin maan perkuleesti* ihailla näitä kirjoitti:
vBA-neroja. Sorri, kun sekaannuin palstaanne. Mutta mites sitten kun pitäis päästä taas tabilla oikealle, toimiiks toi nyt sitte kumminpäin vaan. Joo sorri, mä en oo ees alkuperäinen kysyjä.
Kyllä te paavali ja kunde ym. osaatte *aplodeeraa niin maan perkuleesti*tee nappula jasiihenliität makron, joka ajaa esim. Auto_Close makron.Tapojahan on monia
tollahan se palautetaan normaaliksi
Sub Auto_Close()
End Sub
Auto_CLose makron
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773