Emo on rikki. Pitäisi vaihtaa mutta, miten käy kovalevyn tiedoille? Jos asennan uuden emon niin toimiiko kovalevy niinkuin entisellä? Windows käynnistyy ja voi alkaa vain käyttämään? Kiitos tiedoista!
Emon vaihto ja kovo
4
375
Vastaukset
- miihkali_fin
ainakaan ei tiedot häviä mihinkään....
Jos emolla sama piirisarja niin luultavasti onnistuu heittämällä.
http://plaza.fi/muropaketti/bbs/t452271- wintoosa.
Jos vaihdettava emo on täsmälleen samanlainen, pitäisi toimia tuosta vaan. Todennäköisesti näin ei ole, joten ainoa keino on pelastaa tiedot levyltä kytkemällä se johonkin toiseen koneeseen.
Toisaalta, jos toista konetta ei ole, voit hankkia toisen kiintolevyn, asentaa siihen väliaikaisesti wintoosan ja kopioida tiedostot sille.
Katso nyt ainakin, ettet vahingossa hävitä kaikkea wintoosan uudelleenasennuksessa. - Teoreettisesti
Linux live-levyllä käynnistämällä ja siirtämällä tiedostot jonnekin, vaikka USB-tikulle tai polttamalla CD:lle.
Toimenpide vaatii kuitenkin paljon RAM muistia, koska kovalevy on poissa käytöstä.
Tärkeitä asioita ei koskaan saa säilyttää vain kovalevyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349