parturiin?

minne..

kauhajoen paras parturi? missä? suositelkaa..
erityisesti edullista.

13

5686

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

Menepä Hiusstudio Virpiin Kotipizzan viereen. Siellä on pirtsakka ja ammattitaitoinen Virpi, jonka käsittelyssä sinusta tulee kuin uusi ihminen. Hinnatkin ovat kohdallaan.

• ...

virpiä suosittelen minäkin..

• Justiinjoo

Onko se laskenut alvin 8 prossaan?

• Justiinjoo kirjoitti:

Onko se laskenut alvin 8 prossaan?

en suosittele virpiä ku kamala uteleen asioita ja levittää eteenpäin.Outin hius on hyvä ja kohtuu hintainen.

• Klippan
        taitsu73 kirjoitti:

en suosittele virpiä ku kamala uteleen asioita ja levittää eteenpäin.Outin hius on hyvä ja kohtuu hintainen.

Juu EN suosittele liioin tätä ekana mainittua ollenkaan (kokemusta on...) sairaaloisen utelias kun on,hyhhyhhyh..Outi the BEST!

• nytky
        taitsu73 kirjoitti:

samaa mieltä!

• my68

Hei!

Kauhajoen ehdottomasti paras ja myös edullisin kampaaja on Minna Parturi-kampaamo Kentauri!!

Etsin kauan kunnollista ja persoonallisia kampauksia tekevää kampaajaa ja onneksi se löytyi vain 60 km.n päästä:)

• Karvat-oon

Terveisiä Kauhajoen karvankaitsijoille... Hinnat nettiin niin saatatte saada asiakkaan :-) Eipä oo koskaan tullu käytyä täällä parturis.

Yks parturi sano kerran feisbuukis kauhajoki-ryhmäs jotta "samanlaiset hinnat meillä kaikilla on", mitä mä en usko, sillä sehän olisi kartelli...

• kalju33

Sielä missä saisi kuitin

• TARKKATARKKAILIJA

Älä muuta sano! Mäkin oon törmänny sellaiseen kuittikikkailuun, kun oon maksanut pankkikortilla ja saanut siitä ao. kuitin, niin kysytään: TARVIITKO KUITIN? Mitä, mitä HELVATTIA SE MEINAA, KUN LAKI SANOO, ETTÄ SE ON ANNETTAVA ASIAKKAALE JA PISTE. Nimittäin se pankkikorttikuitti on aivan eri asia, kuin KASSAKUITTI. Kannattaa ottaa se mukaan tai rypistää roskakoriin. SIIS: olkaamme kuluttajat tarkkoina. Koska ne veroeurot joka puljusta ovat kultaakin kalliimpaa näinä aikoina!

• takkutukkaa

Tuisku on ehdottomasti paras ja edullisin!

• hemuli-setä

samaa mieltä

• TUISKUUN JA PIAN

Onko Tuiskutar alkanut muittenkin päitä leikkailemaan, ko miesten ja lasten??? Mäkin haluan sinne NAINEN kun olen..........en ole tyytyväinen Kauhajoen naiskampaajiin olleenkaan!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4854
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      13
      3463
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2014
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1956
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      682
      1921
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      118
      1855
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1441
    Aihe