Saatana väittää sapatin naulitun

ristille +

Saatana on se joka väittää eteei Jumalan lakia tarvitse npudattaa. Tappaminen, varastaminen ja sapatin rikkominen on SAATANASTA. Kaikki jotka vastustavat Jumalan lakia ja sen sinettiä, sapattia, ovat perkeleestä ja saatanasta ja menevät kadotukseen, sillä murhaaja ei peri taivasten valtakuntaa. Sapatin rikkominen on sama kuin murhaaminen, sillä yhden käskyn rikkominen on kaikkien käskyjen rikoomista.

Adventistit julistavat Ilm.14 luvun sanomaa sapatista, varoistusta babylonista ja pedonmerkistä.

4

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saatana väittää adventistin mukaan Paavalin suulla, että sapatti on naulittu ristille.

Lainaus Paavalilta:

"ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin."
      Kol. 2:14

• sanaa..

omaksi ja toisten kadotukseksi. Sapatti on Jumalan ja hänen lapsiensa välinen ikuinen merkki ja sinetti.

• sanaa.. kirjoitti:

omaksi ja toisten kadotukseksi. Sapatti on Jumalan ja hänen lapsiensa välinen ikuinen merkki ja sinetti.

Sapatti on Jumalan ja Israelin, juutalaisten välinen ikuinen merkki ja sinetti:

12. Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:
        13. "Puhu israelilaisille ja sano: Pitäkää minun sapattini, sillä se on merkkinä meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, että minä olen Herra, joka pyhitän teidät.
        14. Siis pitäkää sapatti, sillä se on teille pyhä. Joka sen rikkoo, rangaistakoon kuolemalla; sillä kuka ikinä silloin työtä tekee, hävitettäköön kansastansa.
        15. Kuusi päivää tehtäköön työtä, mutta seitsemäntenä päivänä on sapatti, levon päivä, Herralle pyhitetty. Kuka ikinä tekee työtä sapatinpäivänä, rangaistakoon kuolemalla.
        16. Ja pitäkööt israelilaiset sapatin, niin että he viettävät sapattia sukupolvesta sukupolveen ikuisena liittona.
        17. Se on oleva ikuinen merkki minun ja israelilaisten välillä; sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi ja hengähti."
        18. Ja kun hän oli lakannut puhumasta Mooseksen kanssa Siinain vuorella, antoi hän hänelle kaksi laintaulua, kivitaulua, joitten kirjoitus oli Jumalan sormella kirjoitettu.
        2. Moos. 31:12-18

• hirvas
        sanaa.. kirjoitti:

ennen Kristusta, niin silloin olet täysin oikeassa. Onko sinut ympärileikattu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      176
      4757
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3306
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1916
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      666
      1853
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1816
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1495
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe