joka koskee lepopäivää Jeesuksessa on sapattikäsky. tälle käskylle ovat kuuliaisia vain Jeesuksen omat. sunnuntaille taas paholaisen omat.
ei ole mitään käskyä ylösnousemuspäivästä
4
143
Vastaukset
- Utulila
Ei ole mitään sapattikäskyä annettu pakanoille. Eikä myöskään ylösnousemuspäivän muisto käskyä.
Uudenliiton vapauden hengessä, ei eri viikonpäivillä ole niin väliä. Tärkeätä on vain levätä välillä töiltään ja hiljentyä Jumalanpalvelukseen. Kaikki päivät on oikeastaan yhtä hyviä. Mutta jokin päivä voidaan vapaasti pitää parempana. Eikä olla niin ilkeitä, että tuomitaan toisen viettämää päivää. Eihän? - Adventisti
Ei ole mitään käskyä ylösnousemuspäivästä , ainoa käsky joka koskee lepopäivää Jeesuksessa on sapattikäsky.
Aamen
mutta
Jokainen kulkee omaa uskon tietänsä , antaa Jumalan johdattaa totuuden etsijöitä.
Ei kai meidän tehtävänä ole päättää kuka on kenenkin oma. - Jos te välttämättä
haluatte tehdä meistä sarviäisiä piruja, niin mikäpä siinä! Varokaatte sitten vain ettemme tule ja puske sarvillamme niin , että lampaanvillat pöllyää ja tarhan portinpielet rytisee.
"12. Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:
13. "Puhu israelilaisille ja sano: Pitäkää minun sapattini, sillä se on merkkinä meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, että minä olen Herra, joka pyhitän teidät.
14. Siis pitäkää sapatti, sillä se on teille pyhä. Joka sen rikkoo, rangaistakoon kuolemalla; sillä kuka ikinä silloin työtä tekee, hävitettäköön kansastansa.
15. Kuusi päivää tehtäköön työtä, mutta seitsemäntenä päivänä on sapatti, levon päivä, Herralle pyhitetty. Kuka ikinä tekee työtä sapatinpäivänä, rangaistakoon kuolemalla.
16. Ja pitäkööt israelilaiset sapatin, niin että he viettävät sapattia sukupolvesta sukupolveen ikuisena liittona.
17. Se on oleva ikuinen merkki minun ja israelilaisten välillä; sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi ja hengähti."
2. Moos. 31:12-17
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421