Nyt olen katsellut 13 jaksoa Galactican 2. kautta eli Epiphanies oli jakso, jonka katsoin eilen. On muuten hyvä kausi! Pegasus oli loistava jakso ja se oli vielä se erikoispitkä eli 56 minuuttia kestävä versio. Tosi hyvä!
Spoiler---Spoiler---Spoiler!!!
Epiphanies oli aika hyvä, kun siinä sairastava presidentti parantui raskaana olevan cylonin sikiön verestä. Mielenkiintoista.
Aikaisemmat Pegasus - Resurrectionship 1 ja 2 olivat myöskin hienoa seurattavaa. Battlestar Pegasus oli ihmeen kaupalla selvinnyt hyökkäyksestä ja sen komentaja Amiraali Cain oli todella "julma" ja rankka komentaja. Hyvin oli kuvattu Amiraalin ja Komentaja Adaman välille syntyneet jännitteet! Lopulta cyloni ampui Amiraali Cainin ja lopulta Adama ylennettiin Amiraaliksi ja hän johtaa laivuetta jossa on mukana tämä Pegasus. Kaksi Taisteluplaneettaa...siisti juttu!
Homma jatkuu tänään kun katson seuraavat jaksot. Suosittelen sarjaa lämpimästi!
Scifisti77
Battlestar Galactica Spoiler!
Scifisti77
0
378
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408