Kirka oli hieno laulaja ja miellyttävä persoona, jonka kuolema oli yllätys ja tosi valitettava juttu, mutta jotenkin minusta tuntuu, että kun noita haastatteluja kuuntelee ja lehtiä ja näitä kirjoituksia täältäkin lukee niin Kirkaa ollaan kohottamassa nyt täydellisen ihmisen tai ennemmin jopa johonkin epäjumalan asemaan. Suomalaisilla menee aina kaikki vähän yli vohkaamisessaan, kun jotain tälläistä tapahtuu.
Esim. eilen Jyrki Hämäläinen hehkutti telkkarissa Joonas Hytösen haastattelussa Kirkaa jo kaikkien artistien vapaustaitelijaksi ja etujenajajaksi. Ja Lasse Norres suitsutti Kirkaa ylivertaiseksi ihmiseksi, joka oli aina hyväntuulinen ja ystävällinen kaikille.
Vähän ihmetyttää...
6
1272
Vastaukset
- yksi kirkafani
Miksi ei saa kirjoittaa hyvää ihmisestä jos hän vain oli niin ystävällinen.Olen itse nähnyt ja kokenut sen kuinka hän suhtautui muihin.
- lähipiiri!
On luonnollista muistella hyviä tekoja ja lisäksi sillä peitetään surua.
- TV:ssäkin...
Oudonpaa kuin kehua läheistä on se, että telkussa pitää udella oikein "miten ja missä" kuulit Kirkan
kuolemasta, hehkutellaan tiedonsaantihetkellä, sairasta Hytöstä? - olet
Miksi olet katkera kun Kirkasta puhutaan hyvää? Paraskin olet puhumaan epäjumalista, sinä jonka mielestä T.Kansa on kaiken täydellisyyden huipentuma ja sun palvonnan kohde. Taidat olla katkera kun Kansa ei olekaan kehumisen keskipisteenä. Jos nuo ihmiset ovat Kirkasta sitä mieltä niin heillä on siihen oikeus. Ties vaikka joku erehtyisi kehumaan Tapsaakin kunhan se potkaisee tyhjää ja autuaasti unohtais kuinka hattumainen se mies on eläissään ollut. Vai pelkäätkö ettei löydy ketään jonka mielestä se olis ollut mukava tyyppi?
Kylläpä tekis taas mieli sanoa pari valittua sanaa, mutta en viitti täällä nyt ruveta tappelemaan.
Sanompa vaan ,että kyllä mä tiedän montakin ihmistä, joiden mielestä Tapsa on mukava tyyppi.
- Fanittaja vuosikymmenten ajan
Minua ei ihmetytä yhtään. Kirka oli massasta poikkeava persoona. Hän oli hyvin karismaattinen, valoisa ja lämmin henkilö, joka loi hyvää mieltä ympärilleen. Kyllä hän on ansainnut kaikki hehkutukset.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398