missä Tampereella voi 13-vuotias harrastaa rytmistä voimistelua kilpa- tai harrastekilpatasolla?
RYTMINEN TAMPEREELLA?
2
379
Vastaukset
- erri
hmm..harrastus mielessä voit rytmistä voimistelua harkita mutta kilpailemaan olet jo aivan liian vanha..
ellet halua kisata 8 vuotiaiden kanssa samassa sarjassa kun oman ikäiset kisaavat jo mestariluokassa.
Mutta epäilisin että tampereen voimistelijoilla saattaa olla sinulla harrasteryhmä.
www.tampereenvoimistelijat.fi- Kaisa91
No et kyllä todellakaan! Olet ihan hyvässä iässä aloittamaan. Tunnen tytön, joka aloitti 11-vuotiaana ja on alle kahdessa vuodessa noussut neljänteen luokkaan. Itse aloitin 15-vuotiaana, ja kovaa vauhtia noustaan luokissa ylöspäin. Elannon Iskulla on kolmannessa luokassa 20-vuotias voimistelija, joten heti vaan harrastukseen mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635