Kirka menehtyi sairauteensa, mutta Amerikan Kirka nousi koomasta jo läheltä kuolemaa.
Kirkan pojan huumeiden käyttö on noussut taasen esille, mutta Amerikan Kirka joutui koomaan juuri huumeiden käytön takia ja melkein kuoli.
Tässä on Amerikan Kirkan ilmainen video, se kannattaa katsoa, koska hän esiintyy siinä noustuaan koomasta:
http://www.sethputnam.com/downloads.html
Ääni on kuin Suomen Kirkalla, mutta itse pidän Sethistä enemmän, koska hän käyttää ääntään kuin instrumenttia. Hänen ääniskaalansa on laajempi kuin Suomen Kirkan, joten katsokaa video ja kertokaa kumpi on parempi Amerikan vai Suomen Kirka?
Amerikan Kirka
Pekkala
1
488
Vastaukset
- Humppajuntti
Eihän tuo mikään Amerikan Kirka ole. Paremminkin Amerikan Sepi Kumpulainen. Amerikan Sepi on kyllä Suomen Sepiä parempi juuri mainitsemasi instrumentinomaisen äänenkäytön vuoksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398