Raitis lauantaipäivä tänään.
Lauantai 3.2.2007
16
874
Vastaukset
- Cettuz!
Raittiina, maate, yöt.
- karbidi
ja viikonloppukii, mut en tiijä miten sais nukuttuu, ku luin masispalstaa ja sielt juttuu "hethen tie...".
Jossainpäin suomee on varmaan tapahtunnu kauheita, enkä mää kerinny kirjuuttaa sille onnettomalle mitää, ku meinasin lukee kaikki viestit ensin.
Kaiketi liki keski-ikäne aviossa oleva kahen lapsen äiti oli päättänny tehä itsarin puoliltaöin ja viedä lapset mukanaan ja kenties miehensäkii.
Keskiyöhön asti tuli kaikille vastauksii, mut sit loppu.
Kauheeta !! tänään.
- åpoi
Valon päivänä raittiina
tarviiko ihminen kummempaa tuikkua pimeyteensä - pellepeloton
tänään ilman viinaa, mutta eilen join kolme kaljaa saunassa hikoilun päälle.
Se riittää vähäksi aikaa.
Saunon harvoin;) - veska58
Edessä litkimätön lauantai.
Kyllä on mukava juua kahavia vakaalla käjellä, ei oo rapulaa eikä tee viinaakaan mieli eli raitis lauantai. Huomenta kaikille!!
- raitista
Tänään olen juomatta ja teen töitä.
- ma-sa
Raittius jatkuu täälläkin rannalla.Eikä sen toisenkaan ärrällä alkavan sanan kanssa hätiköidä.Päivä kerrallaan mennään satoi tai paistoi.
- raitistelijasuotuulia
Sitten tiistain kun "terveys rommasi", olen eka kertaa sen verran jalkeilla, että jaksan kirjoittaa palstalle. Ei tässä viinat ole mieleen tulleet kovassa kuumeessa. Tammikuu ja puolet joulukuusta meni ilman tippaakaan ja nyt olen jo hyvällä alulla tipatonta helmikuuta.
Raittiina tänään.- terveyttä sinulle!
Mukava kuulla, että olet tipattomana. Sama minulla täällä etelässä.
- raitistelijasuotuulia
terveyttä sinulle! kirjoitti:
Mukava kuulla, että olet tipattomana. Sama minulla täällä etelässä.
Terveys romahti kun ukko prkl ilmoitti että hänellä on uusi nainen ja vei eropaperit käräjille. Neljä päivää meni sängynpohjalla 40 asteen kuumeessa. Nyt kun pääsen jaloilleni, en voi kuin siunata, että olen jo hyvällä ja vahvalla pohjalla raittiuden suhteen, että en allekirjoita mitään mitä ei ensin ole asianajaja varmistanut. Olen niin raivoissani. 30 vuotta naimisissa ja pohja pudotetaan alta.
No nämä kuuluisi tuonne suhdepalstoille, mutta minulle on tärkeintä tämä palsta. - nyt jos koskaan
raitistelijasuotuulia kirjoitti:
Terveys romahti kun ukko prkl ilmoitti että hänellä on uusi nainen ja vei eropaperit käräjille. Neljä päivää meni sängynpohjalla 40 asteen kuumeessa. Nyt kun pääsen jaloilleni, en voi kuin siunata, että olen jo hyvällä ja vahvalla pohjalla raittiuden suhteen, että en allekirjoita mitään mitä ei ensin ole asianajaja varmistanut. Olen niin raivoissani. 30 vuotta naimisissa ja pohja pudotetaan alta.
No nämä kuuluisi tuonne suhdepalstoille, mutta minulle on tärkeintä tämä palsta.on täysi syy pysyä irti viinaksista. Viinalla huonotkin asiat menevät vielä huonommin.
- ambivalenttineN
En uskaltanut tulla kirjoittaan ennen kuin Alkot meni kiinni. Päätin eilen, että kävisin tänään ostamassa punaviiniä ja kaikkee hyvää syötävää. Päädyin kuitenkin pitkän harkinnan jälkeen ostamaan vain hyvää syötävää ja punkunkun sijasta ostin pepsi maxia. Tuntuu ihan järkevältä vaihtoehdolta, vaikka punkkua tekee edelleen mieli. Mut tiiän entuudestaan, että yksinäisyyteen juomisesta seuraa vain ahdistusta ja itsetuhoisuutta. Joten parempi kärsiä yksinäisyydestä raittiina, niin ei tuu tehtyä mitään typerää.
- ext
Raittiisti meni. Kaveri kysyi, että ostetaanko pullo viiniä, kun tipaton tammikuu meni jo. Minä sanoin, että mitä tuo kannattaa, juodaan teetä. ja niin on tehty...
- karbidi
viestini ei siis sykähyttänny ketään. Ei mul sit muuta. No poitsun porukka tulee jo amusella (yhelttoista!) syömään meitille; taas joutuu vaari könyyn yläkertaan rappui "toisenni" kerran.
Lyhyestä virsi kaunis! Nyt maate, eikä kännissä; muute ei jaksas sitä teuhaamista.
Yöt!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927